• "Who are you?"
    "It are always the same stupid questions."
    "TELL ME WHO YOU ARE!"
    "I'm a hunter, and you are my food."

    In een klein stadje, met de naam Canon leven mensen in vrede. Ze zijn blij, hebben een normaal leven, en bemoeien zich niet zoveel met de bossen die aan hun stad leven. Iedereen weet dat er mensen in het reservaat wonen, maar wat maakt het uit? En in elke stad heb je toch rare mensen? Dus ook in Canon, die bleke mensen die zich altijd afzijdig houden, en nooit in het zonlicht komen. Dat is wat de mensen denken. Maar ze weten niet dat de mensen in het woud, een groep Shape-shifters leeft, samen met weerwolven (Kinderen van de maan) En dat die rare mensen misschien wel vampires zijn. Maar, wat als de Vampires het territorium van de Shape-shifters, en weerwolven betreed? En er een oorlog opkomt? En als sommige mensen zich bewust raken van hun bestaan, en zich in de oorlog voegen? Zal de Volturi dan erbij komen? Maar, waarom gingen de vampires eigenlijk het territorium van hun vijand op? Om een nog grotere vijand te pakken misschien? Een Vampire die erger is dan de Volturi?

    Rollen:

    Vampires
    - LET OP! Dit zijn de Vampires uit Twilight, dus denk aan bovennatuurlijke schoonheid, snelheid, sterkte.
    Oneindig, maar houd het aantal gelijk.

    Meisjes:

    - Vanessa Meghan Sunfield ~ ZaIa
    - Demetria ''Demi'' Nachtschade ~ iMickeyMouse
    - Emma Jane Gibbs ~ Eunomia
    - Gloria Calvert ~ CherrySmile


    Jongens

    - Jackson Rigsby ~ Eunomia
    - Evan Ryan Wilse ~ RingKeeper
    -
    -


    Weerwolven:
    LET OP! Dit zijn niet de Shape-Shifters! Weerwolven veranderen alleen in een wolf met volle maan, En hebben dan geen controle (Tenzij ze daarvoor heel hard trainen) Een weerwolf is sterker dan een Shape-Shifter. Je moet gebeten worden om een weerwolf te worden. Zij leven samen met Shape-Shifters.
    De rollen zijn ook oneindig, maar hou meiden en jongens gelijk.

    Meisjes:

    - Mandy Claire Anderson ~ PeterParker ~ Derde in Rang
    - Milla Ashley Morris ~ Daughters ~ Beta
    - Arwen Marianna Hale ~ HoechIin
    -


    Jongens:

    - James Flanagan ~ Eunomia ~ Alpha
    -
    -
    -


    Shape-Shifters
    LET OP! Shape-Shifters kunnen ieder moment in een wolf veranderen. Zij zijn minder sterk dan mensen, en zijn aardig zeldzaam. Je word als Shape-Shifter geboren, niet gemaakt.
    Om die laatste reden Zijn er dus ook zes plaatsen voor Shape-shifters.
    Deze plaatsen zijn niet oneindig, tenzij je HEEL graag eentje wilt.

    Meisjes:
    -
    Lauren Firestorm ~ RingKeeper ~ Beta
    [Celiné Essie Coxpink]-[/pink] ~ iMickeyMouse
    Sky Brytin ~ DreamLight

    Jongens:
    - Calum Jace Black ~ iMickeyMouse
    - Sam Adams ~ ZaIa ~ Alpha
    - Easton Carlos McCourt ~ CherrySmile
    -


    Mensen
    De mensen kunnen op allerlei manieren betrokken raken in deze oorlog. In het begin weten ze nog niets over deze wezens. Tenzij je karakter gelijk gebeten word natuurlijk.
    Ze zijn oneindig, maar hou jongens en meiden gelijk.

    Meisjes:

    - Kamela Scanlan ~ CherrySmile
    -
    -


    Jongens:

    - Luke Alec Irwin ~ iMickeyMouse
    -
    -


    Volturi
    De Volturi is alleen op aanvraag.


    Invullijstjes:

    Vampires:

    Naam:
    Leeftijd in menselijke vorm: Vanaf 15 jaar (Geen onsterfelijke kinderen)
    Ware leeftijd:
    Door wie gecreëerd:
    Uiterlijk: (Graag een foto, de foto hoeft niet per se de goede kleur ogen te hebben, maar zet er wel even bij dat de ogen zo'n kleur zijn.)
    Drinkt van mensen, of dierenbloed:
    Persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Speciale kracht: (Zoals Edward gedachten kan lezen bijvoorbeeld, niet elke vampier heeft een speciale kracht)
    Extra:


    Weerwolven:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Door wie gebeten:
    Uiterlijk mens: (Graag een foto)
    Uiterlijk wolf: (Ik wil niet allemaal wolven die er hetzelfde uitzien! Zie je dus bijvoorbeeld dat iemand ander zijn wolf al wit is, doe me een lol en neem zelf dan geen witte, tenzij het tweeling is ofzo.)
    persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Pack: (Hoewel deze Weerwolven met Shape-Shifters samen leven, kunnen zij niet met elkaar in een pack. Het is weerwolf bij weerwolf, en Shape-Shifter bij Shape-Shifter.)
    Is hij/zij al imprint:
    Extra:


    Shape-Shifter:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Wanneer ontdekte hij/zij dat degene in een wolf kon veranderen:
    Uiterlijk mens: (Foto)
    Uiterlijk wolf: (Ik wil niet allemaal wolven die er hetzelfde uitzien! Zie je dus bijvoorbeeld dat iemand ander zijn wolf al wit is, doe me een lol en neem zelf dan geen witte, tenzij het tweeling is ofzo.)
    Persoonlijkheid:
    Korte geschiedenis:
    Pack: (Hoewel deze Weerwolven met Shape-Shifters samen leven, kunnen zij niet met elkaar in een pack. Het is weerwolf bij weerwolf, en Shape-Shifter bij Shape-Shifter.)
    Is hij/zij al imprint:
    Extra:


    Mensen:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Beroep/school/opleiding:
    Persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Extra:


    Lijstjes voor de Volturi zijn er pas, als die worden aangevraagd.

    Ikzelf zal de gevaarlijke vijand spelen, zodat ik het verhaal een beetje kan leiden.

    Regels:
    -Minimaal 150 woorden, dit moet lukken!
    -Geen Perfecte personages
    -Niemand is onoverwinnelijk.
    -Reserveringen blijven 48 uur staan.
    -Geen OOC Ruzie, IC wel.
    -Geen moorden zonder toestemming.
    -Alleen RingKeeper maakt topics aan, tenzij je toestemming hebt.
    -Maximaal drie personages, waarvan twee van het ene geslacht, en een van het andere geslacht.
    -Heb je vragen, opmerkingen? Stel ze!


    LET OP! ALS VAMPIER KUN JE JE OOK BIJ DE VIJAND AANSLUITEN, VERTEL DIT DAN EVEN AAN MIJ ALS JE DIT WILT, DAN GEEF IK JE IETS MEER INFORMATIE!

    ER MOGEN WGEEN MEISJES AANGEMAAKT WORDEN!.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 19:24 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Naam: Lauren Firestorm
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouwelijk
    Wanneer ontdekte hij/zij dat degene in een wolf kon veranderen: Toen ze een week 16 was, en heel erg boos werd op een van de Weerwolven, ze werd heel erg heet en rende het bos in. Daar veranderde ze.
    Uiterlijk mens:


    Uiterlijk wolf:


    Hoewel alle Shape-Shifters groter zijn dan normale wolven, is Lauren de kleinste wolf van de Shape-Shifters.
    Persoonlijkheid: Lauren is een overmoedig meisje, die zichzelf continu wilt bewijzen, tegenover de rest van haar soort. Ze is wat roekeloos, en onbeheerst, maar denkt vaak wel goed na.
    Lauren is heel gericht op het vermoorden van Vampires die in haar "Territorium komen"
    Als wolf en als mens is Lauren erg koppig, en avontuurlijk.
    Als wolf loopt ze erg zachtjes, en rent ze ongeveer net zo snel als een vampire. Lauren is een beetje de "Verkenner" van de groep, omdat ze klein en zachtjes is word ze vooruit gestuurd om op verkenning te gaan, en ze laat het de anderen dan weten.
    Korte geschiedenis: Lauren was het middelste kind van Poppy en Rayan Firestorm. Ze had een oudere broer, Jack, maar die kon er niet tegen om te leven in een reservaat, dus vertrok hij al vroeg toen hij 18 was. Daarbij was Lauren op haar 12e het oudste kind in het gezin. Ze had ook nog twee tweelingbroertjes, Joffrey en Ronald van 6.
    Er was nooit echt iets bijzonders aan de jeugd van Lauren, ze groeide gelukkig op, en ging veel om met de jongens in het reservaat. Zo nu en dan klom ze diep de bergen in, en bleef ze daar twee dagen. Haar avontuurlijke gevoel groeide, en ze ging minder vaak om met haar vrienden buiten het reservaat. En meer met de mensen in het reservaat, vooral de personen die later net als haar, een wolf zouden worden. Op een dag kwam haar broer Jack terug, voor een familie bezoek. Hij was alleen in het bos, en werd aangevallen door drie hongerige Vampires. Ze hadden hem helemaal leeggedronken.
    Sinds die dag was Lauren helemaal bereid om elke Vampire die ze tegen kwam, te doden.
    Pack:
    Imprint Ik wacht daar nog even mee tot er jongens zijn ingevuld.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 19:39 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Mag ik een vampiermeisje reserveren?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Natuurlijk! Ik zet je erbij!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Mag ik een Shape-Shifter meisje?


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    Staat erbij


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    ZaIa schreef:
    Mag ik een vampiermeisje reserveren?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Tuurlijk


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Mens
    Naam: Kamela Scanlan
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar) 22 jaar
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk:



    Beroep/school/opleiding: Ze werkt in het café van haar moeder als bar vrouw.
    Persoonlijkheid: Kamela is een jonge sterke vrouw. Haar mening uit ze altijd wanneer en waar ze maar wilt. De baas over haar spelen gaat zomaar niet lukken. Voor haar zijn er nooit regels en als die er zijn lapt ze die aan haar laars. Meestal komt ze nogal bot en brutaal over vooral bij vreemdelingen, maar bij de personen die ze wel kent en mag valt als het waren haar masker af en is ze de gezellige en humoristische vrouw waar je altijd een praatje mee kan maken. Bovendien is haar nieuwsgierigheid ontwikkeld tot een bron van kennis over verschillenden mensen in het dorp.
    Korte Geschiedenis: Toen Kamela werd geeboren maakte ze het leven van haar ouders perfect vandaar haar naam Kamela( Dat perfect betekend). Haar ouders waren lange tijd bezig om kinderen te krijgen, maar het lukte steeds niet. Door de geboorten werd het leven van haar ouder als het waren “perfect”, maar ze is verre van perfect.Kamela is geboren en getogen in het stadje Canon waar ze nu nog steeds woont. Haar vader is 5 jaar geleden opeens verdwenen en nooit meer terug gevonden wegens mysterieuze wijzen. De familie gaat er van uit dat haar vader vermoord is, maar Kamela weet dit nog niet zo zeker. Sindsdien helpt Kamela haar moeder in het Café.
    Extra: Kamela heeft een beginnende relatie met Milla.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 10:34 ]

    ER IS EVEN EEN TIJDELIJKE STOP OP MEISJES TOT ER WEER WAT JONGENS ZIJN!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Doe me ook nog maar een jongens shape-shifter (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    VAMPIRE



    Naam: Demetria ''Demi'' Nachtschade.
    Leeftijd in menselijke vorm: Ongeveer 19 jaar.
    Ware leeftijd: 122
    Door wie gecreëerd: Een vampier genaamd Mickey Frost.
    Uiterlijk: [FC: Demi Lovato] Demi heeft van nature bruine haren. Alhoewel ze het al lang verft Hierdoor heeft ze al zwarte haren gehad, rode, blonde, blauwe en zelfs geel! Op het moment heeft ze roze. Haar ogen zijn chocolade bruin, maar als ze bloed drinkt of moet vechten worden ze rood. Ook heeft Demi verschillende tattoeages. Sommige staan er omdat ze een zware periode had en de andere omdat ze die mooi vond. Haar ogen maakt ze mooier met zwarte mascara en eyeliner. Ook worden haar ogen omringd met zwarte wimpers. Haar huid is licht en egaal. Ook zijn haar lippen zacht roze.
    Drinkt van mensen, of dierenbloed: Dierenbloed. Ondanks dat ze 115 jaar geleden mensen bloed dronk. Ze dronk dus 6 jaar mensenbloed en nu al 115 jaar dierenbloed.
    Persoonlijkheid: Een grote arrogantie staat op Demi's naam geschreven. Haar familie is op jonge leeftijd al gestorven. Dit maakt haar erg zelfstandig en ook weer kwetsbaar. Gevoelig is ze zeker. Bij haar vrienden is ze een lieve en grappige meid met wie je veel lol kunt beleven. Voor vrienden zal ze door het vuur gaan en ze zal ook haar eigen leven geven voor hun. Moedig is ze ook. Bij onbekende mensen kan ze gemeen of heel verlegen zijn. Ze is ook niet bang voor een strijd op leven of dood. Door haar verleden is Demi wantrouwend. Ze wordt ook veel sneller boos en is bijna altijd wel gemeen.
    Korte Geschiedenis: Demi heeft nooit echt een gelukkige jeugd gehad. Ze werd mishandeld door haar vader en op school heel erg gepest. Dit heeft er toe geleid dat ze een eetstoornis kreeg depressief was en zich zelf begon te snijden. Haar ouders kwamen te overlijden toen ze dertien was en aangezien haar grootouders er al niet meer waren en haar ouders enigskind waren, en zij zelf ook. Haar mentor kreeg door wat er met haar was en heeft met de school dokter Demi naar een afkickkliniek gestuurd. Ze was 15 toen ze eruit kwam en ze liet een aantal tatoeages zetten(Klik link bij uiterlijk.). Ze verfde haar haren en ging naar een ander dorpje verder op. Ze woonde in een weeshuis en ging vanuit daar naar school. Tot haar 18e toen kreeg ze de erfenis van haar ouders en ging een huis kopen en werk zoeken. Toen de jonge vrouw s' avonds laat na een etentje alleen naar huis liep werd ze aangevallen door iets of iemand. De schim zette toen zijn tanden in haar en dronk haar bloed. De volgende ochtend werd ze wakker en was ze lijkbleek en sneller en sterker dan normaal.
    Speciale kracht: Ze kan mensen als ze wilt pijn doen met haar geest. Het is dan een martelende pijn. Dit heeft zich ontwikkeld doordat ze anderen wilt laten voelen hoe zij zich voelde.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 10:08 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik zet je jongen erbij, Nightinalex!

    Kun je vertellen of "Demi" Bij de Vampiers gaat horen, die de 'vijand' opjagen, of bij de vijand?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Demi vecht voor de "Goede" kant.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nightingalex schreef:
    Demi vecht voor de "Goede" kant.


    Okay, ik zet je erbij.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Nightingalex schreef:
    Doe me ook nog maar een jongens shape-shifter (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''