• "Who are you?"
    "It are always the same stupid questions."
    "TELL ME WHO YOU ARE!"
    "I'm a hunter, and you are my food."

    In een klein stadje, met de naam Canon leven mensen in vrede. Ze zijn blij, hebben een normaal leven, en bemoeien zich niet zoveel met de bossen die aan hun stad leven. Iedereen weet dat er mensen in het reservaat wonen, maar wat maakt het uit? En in elke stad heb je toch rare mensen? Dus ook in Canon, die bleke mensen die zich altijd afzijdig houden, en nooit in het zonlicht komen. Dat is wat de mensen denken. Maar ze weten niet dat de mensen in het woud, een groep Shape-shifters leeft, samen met weerwolven (Kinderen van de maan) En dat die rare mensen misschien wel vampires zijn. Maar, wat als de Vampires het territorium van de Shape-shifters, en weerwolven betreed? En er een oorlog opkomt? En als sommige mensen zich bewust raken van hun bestaan, en zich in de oorlog voegen? Zal de Volturi dan erbij komen? Maar, waarom gingen de vampires eigenlijk het territorium van hun vijand op? Om een nog grotere vijand te pakken misschien? Een Vampire die erger is dan de Volturi?

    Rollen:

    Vampires
    - LET OP! Dit zijn de Vampires uit Twilight, dus denk aan bovennatuurlijke schoonheid, snelheid, sterkte.
    Oneindig, maar houd het aantal gelijk.

    Meisjes:

    - Vanessa Meghan Sunfield ~ ZaIa
    - Demetria ''Demi'' Nachtschade ~ iMickeyMouse
    - Emma Jane Gibbs ~ Eunomia
    - Gloria Calvert ~ CherrySmile


    Jongens

    - Jackson Rigsby ~ Eunomia
    - Evan Ryan Wilse ~ RingKeeper
    -
    -


    Weerwolven:
    LET OP! Dit zijn niet de Shape-Shifters! Weerwolven veranderen alleen in een wolf met volle maan, En hebben dan geen controle (Tenzij ze daarvoor heel hard trainen) Een weerwolf is sterker dan een Shape-Shifter. Je moet gebeten worden om een weerwolf te worden. Zij leven samen met Shape-Shifters.
    De rollen zijn ook oneindig, maar hou meiden en jongens gelijk.

    Meisjes:

    - Mandy Claire Anderson ~ PeterParker ~ Derde in Rang
    - Milla Ashley Morris ~ Daughters ~ Beta
    - Arwen Marianna Hale ~ HoechIin
    -


    Jongens:

    - James Flanagan ~ Eunomia ~ Alpha
    -
    -
    -


    Shape-Shifters
    LET OP! Shape-Shifters kunnen ieder moment in een wolf veranderen. Zij zijn minder sterk dan mensen, en zijn aardig zeldzaam. Je word als Shape-Shifter geboren, niet gemaakt.
    Om die laatste reden Zijn er dus ook zes plaatsen voor Shape-shifters.
    Deze plaatsen zijn niet oneindig, tenzij je HEEL graag eentje wilt.

    Meisjes:
    -
    Lauren Firestorm ~ RingKeeper ~ Beta
    [Celiné Essie Coxpink]-[/pink] ~ iMickeyMouse
    Sky Brytin ~ DreamLight

    Jongens:
    - Calum Jace Black ~ iMickeyMouse
    - Sam Adams ~ ZaIa ~ Alpha
    - Easton Carlos McCourt ~ CherrySmile
    -


    Mensen
    De mensen kunnen op allerlei manieren betrokken raken in deze oorlog. In het begin weten ze nog niets over deze wezens. Tenzij je karakter gelijk gebeten word natuurlijk.
    Ze zijn oneindig, maar hou jongens en meiden gelijk.

    Meisjes:

    - Kamela Scanlan ~ CherrySmile
    -
    -


    Jongens:

    - Luke Alec Irwin ~ iMickeyMouse
    -
    -


    Volturi
    De Volturi is alleen op aanvraag.


    Invullijstjes:

    Vampires:

    Naam:
    Leeftijd in menselijke vorm: Vanaf 15 jaar (Geen onsterfelijke kinderen)
    Ware leeftijd:
    Door wie gecreëerd:
    Uiterlijk: (Graag een foto, de foto hoeft niet per se de goede kleur ogen te hebben, maar zet er wel even bij dat de ogen zo'n kleur zijn.)
    Drinkt van mensen, of dierenbloed:
    Persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Speciale kracht: (Zoals Edward gedachten kan lezen bijvoorbeeld, niet elke vampier heeft een speciale kracht)
    Extra:


    Weerwolven:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Door wie gebeten:
    Uiterlijk mens: (Graag een foto)
    Uiterlijk wolf: (Ik wil niet allemaal wolven die er hetzelfde uitzien! Zie je dus bijvoorbeeld dat iemand ander zijn wolf al wit is, doe me een lol en neem zelf dan geen witte, tenzij het tweeling is ofzo.)
    persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Pack: (Hoewel deze Weerwolven met Shape-Shifters samen leven, kunnen zij niet met elkaar in een pack. Het is weerwolf bij weerwolf, en Shape-Shifter bij Shape-Shifter.)
    Is hij/zij al imprint:
    Extra:


    Shape-Shifter:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Wanneer ontdekte hij/zij dat degene in een wolf kon veranderen:
    Uiterlijk mens: (Foto)
    Uiterlijk wolf: (Ik wil niet allemaal wolven die er hetzelfde uitzien! Zie je dus bijvoorbeeld dat iemand ander zijn wolf al wit is, doe me een lol en neem zelf dan geen witte, tenzij het tweeling is ofzo.)
    Persoonlijkheid:
    Korte geschiedenis:
    Pack: (Hoewel deze Weerwolven met Shape-Shifters samen leven, kunnen zij niet met elkaar in een pack. Het is weerwolf bij weerwolf, en Shape-Shifter bij Shape-Shifter.)
    Is hij/zij al imprint:
    Extra:


    Mensen:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Beroep/school/opleiding:
    Persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Extra:


    Lijstjes voor de Volturi zijn er pas, als die worden aangevraagd.

    Ikzelf zal de gevaarlijke vijand spelen, zodat ik het verhaal een beetje kan leiden.

    Regels:
    -Minimaal 150 woorden, dit moet lukken!
    -Geen Perfecte personages
    -Niemand is onoverwinnelijk.
    -Reserveringen blijven 48 uur staan.
    -Geen OOC Ruzie, IC wel.
    -Geen moorden zonder toestemming.
    -Alleen RingKeeper maakt topics aan, tenzij je toestemming hebt.
    -Maximaal drie personages, waarvan twee van het ene geslacht, en een van het andere geslacht.
    -Heb je vragen, opmerkingen? Stel ze!


    LET OP! ALS VAMPIER KUN JE JE OOK BIJ DE VIJAND AANSLUITEN, VERTEL DIT DAN EVEN AAN MIJ ALS JE DIT WILT, DAN GEEF IK JE IETS MEER INFORMATIE!

    ER MOGEN WGEEN MEISJES AANGEMAAKT WORDEN!.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 19:24 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik ga nu mijn mensen jongen maken. (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sowieso hebben we al genoeg Shape-Shifters, Weerwolven kan nog wel iemand bij, en de Vampires moeten ook.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik wil mijn reservatie annuleren, alsjeblieft. Ik ben een stuk minder enthousiast over de RPG dan ik dacht, het spijt me.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Oh.. Oké.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Shape-Shifter:


    Naam:
    Sky Brytin
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    18
    Geslacht:
    vrouw
    Wanneer ontdekte hij/zij dat degene in een wolf kon veranderen:
    Toen Sky 16 jaar was kreeg zij samen met haar ouders een auto-ongeluk wat haar moeder fataal werd. De klap van het ongeluk en de snelle onherstelbare verandering werden haar te veel. Toen veranderde ze.
    Uiterlijk mens: (Foto)


    Het haar van Sky is bruin en valt tot net iets over haar schouders. Eerst was het een stuk langer, maar dat maakte haar leven als wolf een stuk minder prettig. Korter dan dit weigert ze. Ze is erg trots op haar haar. Het valt vanuit nature goed, zelfs als ze uit bed stapt. Veel moeite hoeft ze er dan niet meer voor te doen. Haar ogen zijn een mix van blauw en grijs. Ze heeft een klein wipneusje en een aantal moedervlekken die zich hebben verspreid over haar gehele lichaam.
    Uiterlijk wolf: (Ik wil niet allemaal wolven die er hetzelfde uitzien! Zie je dus bijvoorbeeld dat iemand ander zijn wolf al wit is, doe me een lol en neem zelf dan geen witte, tenzij het tweeling is ofzo.)


    De vacht van Sky is bruin en er zit zelfs een heleboel geel in verwerkt. Vooral op haar poten, staart en rond haar ogen. Als ze in een wolf veranderd gebeurt er iets vreemds met haar ogen. Ze veranderen van kleur. Zodra ze wolf is zijn ze bruin, zonder enige herkenning van haar menselijke paar.
    Persoonlijkheid:
    Sky is een krachtig meisje, wie vaak zegt wat ze denkt. Ze kan fel zijn en aanvallend overkomen. Dit hoort erg bij haar karakter, maar het is ook om haarzelf te berschermen. Ze wilt niet kwetsbaar zijn. Ze wil vrij overkomen. Sinds de dood van haar moeder lijkt haar hele leven te zijn ingestord en niets is meer hetzelfde. Het lijkt allemaal veel te snel te gaan voor haar. Ze heeft geen tijd om alles te verwerken. Op een middag was alles nog normaal, maar opeens was haar moeder dood en kon ze veranderen in een enorme wolf. Het was allemaal erg onwerkelijk en ze had geen tijd om erover na te denken. Ze had een plicht. De stam beschermen van vampiers en bovendien zijn haar gedachten niet meer veilig tegenover de anderen wolfen. Sky is nog steeds erg in de war en probeert haar hele leven te ordennen, met geen geluk.
    Afgezien van dit alles is Sky een normale tiener met normale problemen. Ze is erg opvallend en laat haar aanwezigheid graag merken. Haar hobby is lol maken en plezier hebben. Ze neemt graag de leiding, maar wilt ook niet te graag in de schijnwerpers te staan. Het liefst laat ze iemand anders op de eerste plek staan, maar is zij nummer twee. Zodat ze toch niet teveel opvalt, maar ook niet wordt overzien alsof ze er niet bij hoort.

    Korte geschiedenis:
    Sky is opgevoed door haar liefdevolle ouders en met 3 oudere broers en een jongere tweeling van 6. Soms was ze door haar broers overschaduwd, maar ze kan verrasend goed tegen ze opboksen. Ze vind het super om 3 broers te hebben en Cris, Jon en Luka vinden het ook geweldig om een jonger zusje te hebben. Na de dood van haar moeder werd het een stuk moeilijker voor iedereen. Vooral voor Sky en haar vader. Zij waren erbij tijdens het ongeluk. De vader van Sky heeft het erg moeilijk. Hij vind dat het zijn schuld is dat zijn vrouw dood is. Hij vind dat hij haar heeft vermoord. Hierdoor is hij zwaar verslaafd geworden aan de drank. Dit probeert Sky voor iedereen verborgen te houden, maar dat komt omdat ze haar familie bij elkaar wil houden, voor zover dat kan. Haar broer Luka is in een nagelegen dorp aan het studeren en Jon is al getrouwd. Geen van haar broers kan veranderen in een wolf. Ze weet niet hoe dat komt. Misschien bezitten zij het gen niet, maar misschien hebben zij nog geen ervaring meegemaakt de schokkend genoeg was om te veranderen. Voor al haar familieleden houdt Sky haar geheim verborgen. Dat kan soms nogal lastig zijn, omdat ze nog een ander geheim heeft. Haar vader. Hij is niet meer in staat om voor de tweeling te zorgen, maar als buitenstaanders daarachter komen, worden ze uit huis geplaatst en dat is iets wat Sky niet wilt. Ze wilt niet nog meer familie kwijt, nadat haar moeder zo plots is verdwenen. De enigen die van de problemen van haar vader op de hoogte zijn, zijn Sky en haar broer Cris, die nog thuis woont. De tweeling proberen ze er zoveel mogelijk buiten te houden en Cris en Sky nemen de zorg voor de tweeling voledig op zich, waardoor zij eigenlijk hun vader en moeder zijn. Het is erg slopend om voor de kinderen en haar eigen vader te zorgen en dan moet ze ook nog de helft van de dag als wolf rondrennen. Door haar afwezigheid is Cris boos op haar. Vooral omdat hij altijd voor iedereen thuis zorgt als zij weg is. Hij denkt dat ze de hele tijd lol zit te maken en zij kan het niet zeggen. Ook moeten ze vader ineens nuchter en vrolijk krijgen als één van hun anderen broers op bezoek komen. Alles bij elkaar opgeteld is het erg gespannen thuis.
    Pack: (Hoewel deze Weerwolven met Shape-Shifters samen leven, kunnen zij niet met elkaar in een pack. Het is weerwolf bij weerwolf, en Shape-Shifter bij Shape-Shifter.)
    Weet ik nog niet.
    Is hij/zij al imprint:
    Calum Jace Black
    Extra:
    Dit zijn Cilly (puppy) en Kreta (kitten).

    Ik hoop dat ze zo goed is?

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 22:15 ]


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    Is hij/zij al imprint:
    Weet ik niet. Als iemand met een mannelijke shape-shifter interresse in Sky heeft, zeg het gerust.


    Calum wil wel :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik FC Logan Lerman voor mijn Shape-Shifter jongen :Y)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Nightingalex schreef:
    (...)

    Calum wil wel :Y)


    Oké, dat is goed. Ze vullen elkaar volgens mij goed. aan.


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    ZaIa schreef:
    Ik FC Logan Lerman voor mijn Shape-Shifter jongen :Y)


    Me Likes! Imprint gevoel voor Lauren...


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    DreamLight schreef:
    (...)

    Oké, dat is goed. Ze vullen elkaar volgens mij goed. aan.


    Hij is wel 16 maar who cares? Ik ga het erbij zetten (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Shape Shifter




    Naam: Sam Adams.
    Leeftijd: 20.
    Geslacht: Man.
    Wanneer ontdekte dat hij/zij dat degene in een wolf kan veranderen: Sam was eens een keer woedend op zijn vriendin, ze was vreemdgegaan met zijn beste vriend en daardoor ging Sam over de rooie. Hij voelde zich niet goed en verstopte zich toen snel in het bos, daar veranderde hij. Sam zijn ouders heeft hij nooit gekend, hij woont alleen in een huisje in het reservaat.
    Uiterlijk mens:
    Sam heeft zwart haar dat hij altijd netjes in een kuif heeft zitten. Hij heeft lichtblauwe ogen waarmee hij je meestal dringend aankijkt. Hij heeft een getinte huidskleur maar niet te donker, of niet te bleek. Sam draagt meestal een korte afgeknipte spijkerbroek en geen shirt in het reservaat. Als hij buiten het reservaat is heeft hij meestal donkere kleren aan. Sam heeft een sixpack, waar hij erg trots op is. Ook zijn ondeugende grijns steelt de harten van vele meisjes. Hij is gespierd maar hij is ook niet te sterk.
    Uiterlijk wolf:
    Sam zijn wolvenuiterlijk komt vrij sterk en moedig over. Hij is een helemaal zwarte wolf, zijn ogen veranderen dan ook in de kleur donkerbruin. Hij is echt helemaal zwart waardoor hij een goede camouflage heeft. Hij is 1 van de grootste wolven en kijkt meestal op de anderen wolven neer.
    Persoonlijkheid: Sam is absoluut geen lieverdje, hij bijt goed van zich af en maakt meestal veel ruzie met anderen. In het wolf zijn kan hij zijn emoties en gevoelens kwijt, hij vindt wolf zijn soms veel beter dan in zijn mensengedaante rond te wandelen. Hij is erg fel en als je hem eenmaal boos hebt gemaakt, dat heel snel lukt, kan hij je weleens aanvallen. Maar Sam is niet altijd boos en woedend, hij houdt ervan om met zijn Shape-Shifter vrienden en vriendinnen te stoeien voor de lol, en hij maakt zelf ook lol. Hij zorgt voor de andere wolven om hen heen, daarom hoopt Sam ook dat hij als Alpha-wolf gekozen wordt. Hij is zorgzaam voor zijn medemens en mede Shape-Shifters. Hij kan best goed vrienden maken en je zult hem niet vaak iemand zien buitensluiten of pesten. Wel komt hij soms over als iemand die degenen dwingt om iets te doen, maar dat zal Sam zelf nooit doen.
    Korte geschiedenis: Sam heeft een hele zware jeugd gehad. Toen hij eens een keer thuis kwam van school en toen de keuken inliep, zag hij zijn vader dood liggen, zonder een druppeltje bloed in zich. Hij liep de tuin in en vond zijn moeder ook dood achter een rozenstruik, ook zij had geen bloed meer in zich. Hij wist 100% zeker dat een paar vampiers waren langs geweest. Sam heeft dagen gehuild om het verlies van zijn ouders, hij verhuisde toen hij oud genoeg was naar het reservaat omdat hij toen al wist dat hij een Shape-Shifter was. Nu woont hij in een klein maar knus huisje in het reservaat en hij zorgt voor zichzelf maar ook voor zijn Shape-Shifter vrienden en vriendinnen.
    Pack: Bij de Shape-Shifters.
    Is hij/zij al imprint: Ja, met een Shape-Shifter meisje, Lauren Firestorm.
    Extra: Hij droomt er al heel lang van om Alpha te worden van de Pack.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 15:22 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    RingKeeper schreef:
    (...)

    Me Likes! Imprint gevoel voor Lauren...


    Sam wil wel :)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Is mijn personage nou de enige weerwolf?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Nightingalex schreef:
    (...)

    Hij is wel 16 maar who cares? Ik ga het erbij zetten (:


    Ach, leefdtijdsverschil maakt niets uit. Ze zijn gewoon super leuk samen(H) dat is het enige wat telt. Ik heb het trouwens al aangepast.


    "Happiness can be found, even in the darkest of times.. if one only remembers.. to turn on the light." —Albus Dumbledo

    ZaIa schreef:
    (...)

    Sam wil wel :)


    Of hij is gay en gaat met eens mensen jongen ghegheghe (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded