• "Who are you?"
    "It are always the same stupid questions."
    "TELL ME WHO YOU ARE!"
    "I'm a hunter, and you are my food."

    In een klein stadje, met de naam Canon leven mensen in vrede. Ze zijn blij, hebben een normaal leven, en bemoeien zich niet zoveel met de bossen die aan hun stad leven. Iedereen weet dat er mensen in het reservaat wonen, maar wat maakt het uit? En in elke stad heb je toch rare mensen? Dus ook in Canon, die bleke mensen die zich altijd afzijdig houden, en nooit in het zonlicht komen. Dat is wat de mensen denken. Maar ze weten niet dat de mensen in het woud, een groep Shape-shifters leeft, samen met weerwolven (Kinderen van de maan) En dat die rare mensen misschien wel vampires zijn. Maar, wat als de Vampires het territorium van de Shape-shifters, en weerwolven betreed? En er een oorlog opkomt? En als sommige mensen zich bewust raken van hun bestaan, en zich in de oorlog voegen? Zal de Volturi dan erbij komen? Maar, waarom gingen de vampires eigenlijk het territorium van hun vijand op? Om een nog grotere vijand te pakken misschien? Een Vampire die erger is dan de Volturi?

    Rollen:

    Vampires
    - LET OP! Dit zijn de Vampires uit Twilight, dus denk aan bovennatuurlijke schoonheid, snelheid, sterkte.
    Oneindig, maar houd het aantal gelijk.

    Meisjes:

    - Vanessa Meghan Sunfield ~ ZaIa
    - Demetria ''Demi'' Nachtschade ~ iMickeyMouse
    - Emma Jane Gibbs ~ Eunomia
    - Gloria Calvert ~ CherrySmile


    Jongens

    - Jackson Rigsby ~ Eunomia
    - Evan Ryan Wilse ~ RingKeeper
    -
    -


    Weerwolven:
    LET OP! Dit zijn niet de Shape-Shifters! Weerwolven veranderen alleen in een wolf met volle maan, En hebben dan geen controle (Tenzij ze daarvoor heel hard trainen) Een weerwolf is sterker dan een Shape-Shifter. Je moet gebeten worden om een weerwolf te worden. Zij leven samen met Shape-Shifters.
    De rollen zijn ook oneindig, maar hou meiden en jongens gelijk.

    Meisjes:

    - Mandy Claire Anderson ~ PeterParker ~ Derde in Rang
    - Milla Ashley Morris ~ Daughters ~ Beta
    - Arwen Marianna Hale ~ HoechIin
    -


    Jongens:

    - James Flanagan ~ Eunomia ~ Alpha
    -
    -
    -


    Shape-Shifters
    LET OP! Shape-Shifters kunnen ieder moment in een wolf veranderen. Zij zijn minder sterk dan mensen, en zijn aardig zeldzaam. Je word als Shape-Shifter geboren, niet gemaakt.
    Om die laatste reden Zijn er dus ook zes plaatsen voor Shape-shifters.
    Deze plaatsen zijn niet oneindig, tenzij je HEEL graag eentje wilt.

    Meisjes:
    -
    Lauren Firestorm ~ RingKeeper ~ Beta
    [Celiné Essie Coxpink]-[/pink] ~ iMickeyMouse
    Sky Brytin ~ DreamLight

    Jongens:
    - Calum Jace Black ~ iMickeyMouse
    - Sam Adams ~ ZaIa ~ Alpha
    - Easton Carlos McCourt ~ CherrySmile
    -


    Mensen
    De mensen kunnen op allerlei manieren betrokken raken in deze oorlog. In het begin weten ze nog niets over deze wezens. Tenzij je karakter gelijk gebeten word natuurlijk.
    Ze zijn oneindig, maar hou jongens en meiden gelijk.

    Meisjes:

    - Kamela Scanlan ~ CherrySmile
    -
    -


    Jongens:

    - Luke Alec Irwin ~ iMickeyMouse
    -
    -


    Volturi
    De Volturi is alleen op aanvraag.


    Invullijstjes:

    Vampires:

    Naam:
    Leeftijd in menselijke vorm: Vanaf 15 jaar (Geen onsterfelijke kinderen)
    Ware leeftijd:
    Door wie gecreëerd:
    Uiterlijk: (Graag een foto, de foto hoeft niet per se de goede kleur ogen te hebben, maar zet er wel even bij dat de ogen zo'n kleur zijn.)
    Drinkt van mensen, of dierenbloed:
    Persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Speciale kracht: (Zoals Edward gedachten kan lezen bijvoorbeeld, niet elke vampier heeft een speciale kracht)
    Extra:


    Weerwolven:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Door wie gebeten:
    Uiterlijk mens: (Graag een foto)
    Uiterlijk wolf: (Ik wil niet allemaal wolven die er hetzelfde uitzien! Zie je dus bijvoorbeeld dat iemand ander zijn wolf al wit is, doe me een lol en neem zelf dan geen witte, tenzij het tweeling is ofzo.)
    persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Pack: (Hoewel deze Weerwolven met Shape-Shifters samen leven, kunnen zij niet met elkaar in een pack. Het is weerwolf bij weerwolf, en Shape-Shifter bij Shape-Shifter.)
    Is hij/zij al imprint:
    Extra:


    Shape-Shifter:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Wanneer ontdekte hij/zij dat degene in een wolf kon veranderen:
    Uiterlijk mens: (Foto)
    Uiterlijk wolf: (Ik wil niet allemaal wolven die er hetzelfde uitzien! Zie je dus bijvoorbeeld dat iemand ander zijn wolf al wit is, doe me een lol en neem zelf dan geen witte, tenzij het tweeling is ofzo.)
    Persoonlijkheid:
    Korte geschiedenis:
    Pack: (Hoewel deze Weerwolven met Shape-Shifters samen leven, kunnen zij niet met elkaar in een pack. Het is weerwolf bij weerwolf, en Shape-Shifter bij Shape-Shifter.)
    Is hij/zij al imprint:
    Extra:


    Mensen:

    Naam:
    Leeftijd: (Vanaf 14 jaar)
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Beroep/school/opleiding:
    Persoonlijkheid:
    Korte Geschiedenis:
    Extra:


    Lijstjes voor de Volturi zijn er pas, als die worden aangevraagd.

    Ikzelf zal de gevaarlijke vijand spelen, zodat ik het verhaal een beetje kan leiden.

    Regels:
    -Minimaal 150 woorden, dit moet lukken!
    -Geen Perfecte personages
    -Niemand is onoverwinnelijk.
    -Reserveringen blijven 48 uur staan.
    -Geen OOC Ruzie, IC wel.
    -Geen moorden zonder toestemming.
    -Alleen RingKeeper maakt topics aan, tenzij je toestemming hebt.
    -Maximaal drie personages, waarvan twee van het ene geslacht, en een van het andere geslacht.
    -Heb je vragen, opmerkingen? Stel ze!


    LET OP! ALS VAMPIER KUN JE JE OOK BIJ DE VIJAND AANSLUITEN, VERTEL DIT DAN EVEN AAN MIJ ALS JE DIT WILT, DAN GEEF IK JE IETS MEER INFORMATIE!

    ER MOGEN WGEEN MEISJES AANGEMAAKT WORDEN!.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 19:24 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik twijfel nog een beetje, dus ik hou dit even in de gaten :]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    Ik twijfel nog een beetje, dus ik hou dit even in de gaten :]


    Oké! :)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Vergeten te zeggen, maar Shape-Shifters kunnen telpateren (Telepathie) Elkaars gedachten lezen dus.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Omdat het kan: ik wil ook wel een mensen jongen. Voor mijn shape-shifter reserveer ikals FC Calum Hood en voor de mensen jongen FC ik Luke Hemmings ghegheghe


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een meisjes weerwolf reserveren? Als iemand wil, kan ik haar dan ook ingeprent laten zijn


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ik zet jullie er allemaal zomenteen bij, Eloquentiae jij bent tot nu toe echt het laatste meisje met de stop erop dan.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Mag mijn Shape-Shifter jongen misschien de Alpha zijn van de pack?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ZaIa schreef:
    Mag mijn Shape-Shifter jongen misschien de Alpha zijn van de pack?


    Ik heb net even nagedacht hoe ik dat ging aanpakken, en ik denk dat we met z'n allen gaan kijken hoe we dat gaan aanpakken, want er kunnen meerdere packs zijn. Maar jij hebt nu een enige voorrang, ofzoiets. Ik zal het onthouden. :P

    Ditzelfde geld voor de weerwolven.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    RingKeeper schreef:
    (...)

    Ik heb net even nagedacht hoe ik dat ging aanpakken, en ik denk dat we met z'n allen gaan kijken hoe we dat gaan aanpakken, want er kunnen meerdere packs zijn. Maar jij hebt nu een enige voorrang, ofzoiets. Ik zal het onthouden. :P

    Ditzelfde geld voor de weerwolven.


    Oke, ik snap eigenlijk heel goed dat je dat met de anderen wil oplossen :'D

    Trouwens, ik maak mijn rollen of vanavond of morgen.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ZaIa schreef:
    (...)

    Oke, ik snap eigenlijk heel goed dat je dat met de anderen wil oplossen :'D

    Trouwens, ik maak mijn rollen of vanavond of morgen.


    Oké, is goed (cat)
    Ik heb al een beetje een idee hoe we het gaan aanpakken, maar we bespreken het wel als alle Shape-Shifters ingevuld zijn.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik doe even MT, ik lees de beginpost later een keertje, heb er nu geen tijd voor.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    RingKeeper schreef:
    Naam: Lauren Firestorm
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouwelijk
    Wanneer ontdekte hij/zij dat degene in een wolf kon veranderen: Toen ze een week 16 was, en heel erg boos werd op een van de Weerwolven, ze werd heel erg heet en rende het bos in. Daar veranderde ze.
    Uiterlijk mens:


    Uiterlijk wolf:


    Hoewel alle Shape-Shifters groter zijn dan normale wolven, is Lauren de kleinste wolf van de Shape-Shifters.
    Persoonlijkheid: Lauren is een overmoedig meisje, die zichzelf continu wilt bewijzen, tegenover de rest van haar soort. Ze is wat roekeloos, en onbeheerst, maar denkt vaak wel goed na.
    Lauren is heel gericht op het vermoorden van Vampires die in haar "Territorium komen"
    Als wolf en als mens is Lauren erg koppig, en avontuurlijk.
    Als wolf loopt ze erg zachtjes, en rent ze ongeveer net zo snel als een vampire. Lauren is een beetje de "Verkenner" van de groep, omdat ze klein en zachtjes is word ze vooruit gestuurd om op verkenning te gaan, en ze laat het de anderen dan weten.
    Korte geschiedenis: Lauren was het middelste kind van Poppy en Rayan Firestorm. Ze had een oudere broer, Jack, maar die kon er niet tegen om te leven in een reservaat, dus vertrok hij al vroeg toen hij 18 was. Daarbij was Lauren op haar 12e het oudste kind in het gezin. Ze had ook nog twee tweelingbroertjes, Joffrey en Ronald van 6.
    Er was nooit echt iets bijzonders aan de jeugd van Lauren, ze groeide gelukkig op, en ging veel om met de jongens in het reservaat. Zo nu en dan klom ze diep de bergen in, en bleef ze daar twee dagen. Haar avontuurlijke gevoel groeide, en ze ging minder vaak om met haar vrienden buiten het reservaat. En meer met de mensen in het reservaat, vooral de personen die later net als haar, een wolf zouden worden. Op een dag kwam haar broer Jack terug, voor een familie bezoek. Hij was alleen in het bos, en werd aangevallen door drie hongerige Vampires. Ze hadden hem helemaal leeggedronken.
    Sinds die dag was Lauren helemaal bereid om elke Vampire die ze tegen kwam, te doden.
    Pack:
    Imprint Op Sam, denkt ze.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 19:58 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    SHAPE SHIFTER!



    Naam: Calum Jace Black
    Leeftijd: Cal is 16 jaar oud.
    Geslacht: Mannelijk.
    Wanneer ontdekte hij/zij dat degene in een wolf kon veranderen: Hij was eens jaloers dat iemand met zijn vriendin stond te flirten en werd boos en heel heet toen is hij weggerend en achter het gebouw veranderd.
    Uiterlijk mens: [FC: Calum Hood] Cal heeft een iets wat donkerdere huid. Zijn ogen zijn lichtbruin die een erg vrolijke twinkeling met zich mee dragen. Zijn haren zijn donker en zitten meestal in een kuif of onder een beanie. Hij is 1 meter en 73 centimeter lang en best gespierd voor zijn leeftijd. En voor die spieren doet hij goed zijn best. En ook een klein wasbordje. Hij heeft best volle lippen die een zacht rode kleur hebben. Ook heeft Cal een lip piercing. En 2 tatoeages. Maar die heeft niemand ooit gezien.
    Uiterlijk wolf:


    Ondanks dat Cal normaal bruine haren heeft is hij een witte wolf. Alleen de ogen zijn het zelfde.
    Persoonlijkheid: Cal is een iets wat verlegen jonge man. Maar voor zichzelf en andere opkomen durft hij wel weer. Hij is een vrolijke en speelse jongen met wie je veel lol kunt beleven. Cal is een bekende Youtuber. Zijn account heet; CalIsHere(In kleine letters: Calishere) en hij heeft 465 abonnees aka subscribers. Cal is dus een jongen met veel humor en die druk is en creatief. Hij is ook best wel moedig. En ook slim. Hij wilt veel leren. Maar hij is o zo ongeduldig en wordt ook erg snel boos. Hij heeft zijn hart op de goede plaats. Ook is hij snel jaloers.
    Korte geschiedenis: Cal is geboren in een groot gezin. 3 oudere broers om tegen op te boksen en 2 jongere zusjes. Het werd ook voor hun moeilijker toen hun vader overleed. Cal weet ongeveer een jaar dat hij een shape shifter is en hij is er erg trots op. Ook heeft al eens een gevecht gehad met een vampier omdat hij op haar terrein kwam.
    Pack: (Hoewel deze Weerwolven met Shape-Shifters samen leven, kunnen zij niet met elkaar in een pack. Het is weerwolf bij weerwolf, en Shape-Shifter bij Shape-Shifter.) Geen idee.
    Is hij/zij al imprint: Ja, bij een andere shape shifter (: Sky Brytin

    Extra: X

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 22:25 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zou ik een shape-shifter jongen mogen? :')


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Urie schreef:
    Zou ik een shape-shifter jongen mogen? :')


    Tuurlijk!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."