• Vijf jongeren zijn uitgeloot om voor een midweek naar Disney toe te gaan. Het park vol sprookjes, dromen, waar jong en oud kan genieten, maar vooral een 'En ze leefde nog lang en gelukkig,' Ook voor deze jongeren is dat laatste van pas, al weten ze dat nog niet. Ze weten niet wat de plannen zijn, er dingen gaan gebeuren die ze niet voor mogelijk hadden gehouden. Dingen die diep van binnen toch een van hun grootste dromen zijn. En waar kunnen deze nu beter uitkomen dan in het meest magische park van Frankrijk, de hele wereld? De een loopt een liefde tegen het lijf, misschien een van de vijf begeleiders, de ander word tijdens een parade ten huwelijk gevraagd na lange tijd samen geweest te zijn en nog een ander krijgt de baan van zijn favoriete personage aangeboden. Maar zijn sommige sprookjes wel zo mooi als ze op het eerste gezicht leken? Of valt er toch het een en ander in het water, om te veranderen in een nachtmerrie?

    Rollen • Tijdelijke stop op de werknemers

    • Harry Edward Styles • Tarzan • Vertrouwen in de liefde •Styles
    • Louis William Tomlinson • Peter Pan • Van zijn onzekerheden af • Tantor
    • Niall James Horan • Simba • Trouwerij • LouisPan
    • Liam James Payne • Woody • Zanger • aestivate
    • Zayn Javadd Malik • Werken in Disney • Tuck
    Adelaine Bolívar • Erachter komen hoe of wat • Jafar
    Nala Penelope Reyez • Valiente
    Cassialynn "Cassie" Amani Gómez • Musicalwereld • Whisperings




    Invullijstje •
    Rol •
    Naam •
    Leeftijd •
    Nationaliteit •
    Karakter •
    Uiterlijk •
    Geschiedenis •
    Droom •
    Extra •


    Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • AlleenLouisPan of HarryPan maken nieuwe topics aan.


    Het begin •
    De jongeren komen net aan bij het park, of die haar deuren elk moment kan openen. Niemand weet nog wat hen te wachten staat behalve dat zij de tijd samen door zullen brengen. De reden dat ze elkaar ook wat beter leren kennen. Zij weten ook niet dat de werknemers, die zich aan het omkleden zijn en langzaam aan komen druppelen, een grote rol zullen spelen in het midweekje weg. Iets wat de werknemers zelf ook nog niet weten tot het punt van ontmoeten.

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 20:31 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    LouisPan schreef:
    [Hazza is er nog niet en Niall is al weg]


    [Het spijt me, ik heb geprobeerd alle posten goed te lezen, aangezien ik eventjes een paar minuten had om te schrijven. Ik pas het aan. (:]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    LouisPan schreef:
    [Hazza is er nog niet en Niall is al weg]


    ( Hazza is er wel )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Een protesterend geluid verliet mijn mond bij de tik op mijn neus, maar mijn grijns verteld de jongen tegenover me dat ik iets heel anders dacht. Niet dat je me door en door moest kennen, wilde je weten wat er op dit moment allemaal door mijn hoofd spookte. 'Nee, ik ben eerlijk, dus dat is iets heel anders, Horan,' verliet mijn mond, om nog een kusje op zijn wang te drukken en me net op tijd naar mijn eigen kluisje te begeven.Waarschijnlijk had ik anders nog een paar tikken gekregen door mijn actie, die ervoor zorgde dat Niall nog steeds niet klaar was met zijn schmink. 'Schat, doe nu niet of je het erg vind, want ik weet dat je dat niet vind. Daarbij valt dit nog heel erg mee en kan het de volgende keer ook helemaal opnieuw,' voegde ik, om even opzij te kijken en langzaam met mijn kostuum in mijn handen terug te lopen. Ik wilde nog net was zeggen, maar niet meer dan een 'Hi,' rolde over mijn lippen door Liam die binnen gelopen kwam. Dat was voor mij wel weer een teken om mijn woorden en daden voor me te houden, ondanks ik het niet kon laten om toch nog een fluistering over mijn lippen te laten rollen, samen met beide duimen op te steken, nadat een instemmend geluid mijn mond had verlaten door het antwoord wat de jongen gaf op Liam en het Simba pak dicht geritst zat. 'Ik heb er inderdaad alweer een halve dag opzitten. Daarbij heeft het ook geen zin om eerst naar huis te gaan, want dan zou ik te laat zijn,' mompelde ik, gevolgd door een korte stilte en een 'Tot later,' naar Niall, om me ondertussen toch echt om te toveren in Peter Pan. Ik wist dat anders misschien nog wel te veel mijn mond zou verlaten en ik nooit op tijd klaar zou zijn. Daarbij werd ik ook al snel geroepen door een bekende stem waardoor ik verbaasd opkeek, omdat ik Harry nog geeneens binnen had zien komen en hij toch een van weinige was, die ik niet snel over het hoofd zag en altijd wel opmerkte. 'Natuurlijk, ik kom eraan,' antwoordde ik, om snel in mijn schoenen te schieten en mijn kleding bijeen te rapen, zodat ik dat onderweg naar de krullenbol gelijk in mijn kluis kon gooien. Eenmaal bij de jongen voor zijn neus hield ik mijn hoofd ietwat schuin met een glimlach, om mijn blik te laten hangen bij zijn pruik, het idee hebbende dat -dat het probleem was. 'Loulou staat tot uw dienst,' zei ik, om naar het bankje te wijzen als teken dat hij moest gaan zitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan
    Ik stond al even achter het schip en begon me eenzaam te voelen. Waar bleef Louis nou? Ik miste hem nu al en het was amper een paar minuten geweest sinds ik hem voor het laatst had gezien. De klok op de toren zei wat anders. Die zei dat Lou al bijna 5 minuten te laat was voor onze afspraak. Okay, dan ging ik hem wel halen. Ik liep snel terug naar de kleedkamers en zag hem daar met Harry onze kleine Tarzan bezig zijn. Ik liep richting de deur van de douches en trok mijn kap van mijn hoofd. "Tomlinson. Douches. Pronto." zei ik zonder echt veel schaamte tegen hem. Eerst mij opstoken en dingen doen beloven en dan niet komen opdagen. Dat ging zo maar niet. Ik was dan een extreem gevoelige mafkees, snel bang, snel gekwetst en heel snel gebroken, maar ik had ook een heel klein beetje lef. Het was niet veel, daarom had ik ook nog nooit een aanzoek durven doen, maar genoeg voor dit nu. In de douches knipten de lichten vanzelf aan en ik hobbelde erin. Ik liet mezelf in het midden in kleermakerszit zakken en ging parmantig zitten wachten. Als hij nu niet kwam opdagen dan zou ik wel wat gaan twijfelen, want genoeg lef om hem aan zijn lurven hierheen te sleuren had ik niet. Ik wachtte dus maar en legde mijn gitaar even naast me neer. Zacht begon ik Can you feel the love tonight? te zingen terwijl ik wachtte. De jongen mocht van mijn part wel opschieten want ik begon ongeduldig te raken en het park zou zo open gaan. Ik bleef dus al zingend zitten wachten met mijn ogen op de deur gericht. Als hij niet wilde dat ik hem zo besprong mocht hij ook wel doorlopen. Het was dan zijn voorwaarde geweest, door zijn uitlokkende woorden was mijn geduld zeker niet verbeterd. Daarbij had ik vanochtend nog geen enkel kusje van hem gehad, dus ik was er hard aan eentje toe... Of meer. Het liefst veel meer dan een kusje... Voor zo ver dat zou kunnen zonder ontdekt te worden.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik

    Vrolijk liep ik richting het Disney park, het park wat ik al me hele leven lang geweldig vindt en ik sinds kort ook heel dichtbij woon. Daarom was ik nu ook lopend gegaan. Ik vindt Disney nog steeds een heel geweldig park en kwam er dan ook de laatste tijd best veel, nu ik er zo dichtbij woon kon dat makkelijk. Ik kwam bij de ingang van Disney aan die nu nog gesloten was. Deze week was ik uitgenodigd naar Disney te komen en samen met een groep jongeren hier te blijven, iets wat ik natuurlijk aangenomen heb. Ik wist nog steeds niet precies wat de bedoeling was maar dat maakte me ook niet echt uit. Ik ging een week lang naar Disney dus dan vond ik het sowieso goed. Het is nog altijd me droom om in Disneyland te werken, het lijkt me echt zo leuk. Al die kinderen die helemaal blij worden als ze je zien en dat je ze blij kan maken door met hun op de foto te gaan en natuurlijk het geweldige van bijna elke dag in het park zijn. Ik stond inmiddels al een tijdje naar de ingang te kijken diep in gedachte verzonken. Ik keek even om me heen en me blik viel op een meisje wat ook voor de ingang stond te wachten. Misschien hoort zij ook wel bij de groep maar omdat ik het nog niet zeker wist besloot ik om het maar niet te vragen. Ik zou het vanzelf wel merken als ze er wel bij hoorde en dan zou ik dan wel de tijd hebben met der te praten.



    Nog steeds in paniek omdat ik geen idee had wat nu te doen -misschien moest ik wel gewoon wachten wat mijn gedrag wel een beetje overbodig maakte, maar oké- groef ik nog steeds in mijn volgepakte vrouwentas waar nooit iets in te vinden was. In mijn onhandigheid waren er al verscheidene dingen op de grond gedonderd, maar omdat ik dat toch wel zou blijven doen, liet ik die daar voor nu nog even liggen. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik zo slim was geweest de brief in mijn koffer te hebben gestopt. Niet dat ik er waarschijnlijk meer aanwijzingen op zou vinden dan ik onthouden had, maar ik sloeg mijzelf toch even voor mijn voorhoofd, omdat ik liever zekerheid had.
    Een zucht ontsnapte mijn lippen, voor ik mij bukte om de spullen die op de grond lagen weer in mijn handtas te stoppen, om dan toch maar te blijven wachten voor het hek. Ooit moest er iemand komen om het hek open te doen, of met dezelfde reden als ik, om met de andere jongeren een midweek te verblijven in het bekendste attractiepark van Europa. Terwijl ik zo gebukt stond, zag ik tussen mijn benen door iemand staan even verderop. Snel kwam ik weer overeind en keek nu op normale wijze om mij heen. Ik moest er vast als een idiote debiel uit hebben gezien, maar dat terzijde. Het was een jongen die ik zojuist gezien had. Ik schatte hem iets ouder en langer dan ik was, maar hij kon best doorgaan voor jongere. Misschien moest ik hem vragen of hij wist wat de bedoeling was en of hij inderdaad met dezelfde reden hier was als ik? Het was een optie, maar misschien was het ook een hele domme vraag of zou het niks uithalen en wist hij niet meer dan ik. De kans dat hij iets ging doen en ik zijn handelingen gewoon na kon doen, achtte ik zeer klein, gezien hij ook leek te wachten. Nogmaals zuchtte ik diep. Dan moest ik het er voor de verandering maar op wagen, gezien ik anders ook geen steek verder kwam.
    Met kordate passen liep ik op de jongeman af. Mijn stem was echter een stuk minder zelfverzekerd, even als mijn gezichtsuitdrukking. 'Uhm... ben jij ook uitgenodigd voor een midweek hier en zo ja, weet jij dan of we gewoon af moeten wachten hier?' vroeg ik. Nooit geschoten was altijd mis, toch?


    Happy Birthday my Potter!

    Haha omg Niall en Louis hebben mijn vraag genegeerd :'( []


    "Music expresses everything I can't say in words."

    [Nee, Niall heeft gereageert]


    Bowties were never Cooler

    Ja sorry lees het nu nog maar[]


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Liam Payne

    'Oke, dan zoek ik wel een alternatief.' zei ik met een lichte toon van teleurstelling in mijn stem. Dit kon alleen maar mij overkomen. Ik begroette haastig Cassie en Harry terwijl ik nog altijd op zoek was naar schmink. Uiteindelijk vond ik nog een restje schmink in het geheim vakje van mijn rugzak. Opgelucht begon ik een paar danspasjes te doen en rende dan vlug naar de spiegel. Na vijf minuten leek ik op de echte Woody. Een Woody die op zoek is naar Buzz Lighter. Die had ik niet alleen nodig in Disneyland, een partner voor het leven wou ik ook buiten Disney. Nadat ik mijn schmink had opgeborgen en de rugzak opborg in mijn kluisje zei ik iedereen gedag en huppelde dan vrolijk naar mijn plek. Toen ik uiteindelijk aankwam in Woody's roundup ging ik rustig op een rots zitten. Ik zuchtte even opgelucht toen ik zag dat ik toch nog ruim op tijd was. Ik sms'te nog wat naar een paar vrienden. Toen ik Niall tegenkwam in mijn contactlijst begon ik spontaan te typen. 'Hey, ik heb toch nog schmink gevonden!'. Ik twijfelde erg lang om het te verzenden, maar dat smsje was toch niet zo speciaal? Hij kon er toch niet echt iets achterzoeken? Ik heb nog nooit echt veel met de werknemers gepraat omdat we er gewoon geen tijd voor hebben maar dit was mijn kans. Ik drukte op de verzendknop en borg mijn gsm weer op. Ik wachtte wat ongeduldig op zijn antwoord.


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Harry Styles
    Het liefst ging ik in mijn kluisje zitten, totdat ik helemaal omgetoverd was tot Tarzan en ik het park ik kon. Het was raar, maar ik kon door me te verplaatsen in een ander karakter, gewoon een stuk makkelijker communiceren met mensen. Het liefst wilde ik dan ook voor altijd als zo'n personage door het leven gaan. Aan de normale Harry vond ik namelijk geen zak. Een zak die niet eens zijn eigen pruik op kon doen. Mijn ogen schoten de kleedkamer voor het eerst door, toen ik Louis zag staan. Hem kon ik wel om hulp vragen, niemand anders. Ik had niet veel contact met mijn volega's buiten het park om, maar Louis was mijn beste vriend. De enige die me wel leek te mogen als ik geen costume aanhad. Ik vroeg hem dan ook stilletjes om hulp en zijn ogen schoten meteen mijn kant op. Hopeloos keek ik hem aan en gelukkig kwam hij me redden. Pas toen hij voor mijn neus stond kon ik weer wat ontspannen. Een op een kon ik tenminste mezelf zijn. 'Dankje boo.' Glimlachte ik, terwijl ik hem de pruik overhandigde en op het bankje ging zitten wat hij aanwees. Ik hield de speltjes iets omhoog, zodat hij deze makkelijk kon pakken en keek gefixeerd naar de jongen achter me. Ik wilde dat er meer mensen zoals Louis bestonden. Lief, aardig, behulpzaam. Louis had alles wat ik niet had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    De ene na de andere werknemer kwam binnen, maar meer dan een zachte 'Hi,' rolde deze keer toch echt niet over mijn lippen. Ik wist anders precies hoe het zou lopen en zou vervolgens meerdere mensen op mijn dak krijgen, omdat ik weer eens te laat zou zijn en teveel zou praten. Toch nam dat niet weg dat ik, toen ik helemaal omgekleed was, voor Harry zijn neus stond om hem te helpen. De plek waar inderdaad duidelijk werd dat een slak nog sneller was dan mij, want na een 'Niet nodig, Hazza, want ik help je graag. Daarbij zijn daar vrienden voor,' om ondertussen de pruik aan te pakken en plaats achter de krullenbol en het bankje te nemen, kwam Niall alweer binnengestormd. Zijn woorden lieten me met mijn ogen rollen, maar diep van binnen ook lachen, omdat ik wist hoe de jongen in elkaar zat. 'Horan, ik ben bezig voor het geval dat je dat niet doorhad,' riep ik in de richting van de douches, waar hij naartoe was gehobbeld, om in de tussentijd gewoon door te gaan met wat me eerder was gevraagd. Mijn vrije hand door de krullenbos van Harry te halen waarna ik de pruik bij de jongen opzette. Nauwkeurig keek ik of al zijn krullen verdwenen waren, om 'Zonde hoor die pruik, want je krullen blijf ik leuker vinden,' met een grinnik over mijn lippen te laten rollen, wat tevens de waarheid was, en de spelden over te nemen, die zorgde dat niet veel later de pruik beter vast zat. 'Alsjeblieft.' Het was het woord dat ik zei toen het echt goed leek te zitten en voor ik de jongen aankeek. 'Heb je trouwens zin om zo meteen samen naar die mensen van de wensweek rond te leiden?' vroeg ik uiteindelijk met een glimlach. Het leek me wel zo gezellig. ' Zo ja, geef me twee seconde,' Het laatste voegde ik er na een korte stilte aan toe, om naar de douches te hobbelen. Ik vond het ook weer zielig om Niall te laten zitten. 'Het mocht ook wel iets vriendelijker, hé,' zei ik tegen de jongen, die in het midden zat, om tegen de muur te leunen, een paar stappen van hem verwijderd. Iets wat ik beter niet had kunnen doen doordat de douches aansprongen. Mijn ogen werden groot, om een paar seconde roerloos te blijven staan voor ik me uit de voeten maakte, terug naar Harry. 'Uh, ja, sorry, er moest iemand volgens mij even afkoelen,' grinnikte ik, ondanks het helemaal niet in de planning zat of met opzet ging.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne

    Hier zat ik dan helemaal alleen als Woody op mijn rots. Normaal kwamen de mensen nu al het park binnenstromen maar deze keer was het anders. Disneyland lag er nog verlaten bij. Ik wachtte nog altijd ongeduldig op een antwoord van Niall. Had ik dan toch beter geen sms gestuurd? Ik heb hem sinds ik hier werk nog nooit iets gestuurd, misschien leek het nu wat raar om nu nog pas te sms'en. Rustig legde ik me neer op de rots en keek naar de blauwe hemel. Geen vuiltje aan de lucht te bespeuren. Ik sloot mijn ogen en begon na te denken. Dat feestje van gisteren was misschien niet echt een goed idee. Ik ben kapot, en ik moet nog een hele dag rondhuppelen als een gek met dit pak aan. Ik denk dat Woody vandaag wat minder hyperactief zal zijn. Ik keek even op mijn horloge, het was niet meer de moeite om naar de kleedkamer te gaan terwijl ik dat stiekem wel wou. Ik hield van gezelschap, helemaal alleen zijn was niets voor mij. Daarom is mijn gsm ook mijn beste vriend. Nu kwam ik erg benieuwd naar die vijf jongeren. Normaal zeiden de bazen alles tegen ons, zeker als er een speciale gelegenheid was, maar waarom deed hij er nu dan zo mysterieus over? Gingen ze ons misschien vervangen? Zouden we onze job kwijt geraken? Nee, zo mocht ik echt niet denken, ik piekerde al genoeg over van alles en nog wat.


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Harry Styles
    Het voelde fijn om tenminste een iemand te hebben die ik mijn vriend kon noemen hier. Anders had ik me al helemaal geen raad meer geweten. Ik kauwde op mijn onderlip, terwijl
    Ik via de spiegel meekeek met Louis zijn handelingen. Ik keek op naar Niall die riep dat Louis naar de douches moest komen en snel sloeg ik mijn ogen neer. Ik wilde ook zo zelfverzekerd zijn en ik was bang dat hij boos zou worden omdat Louis met mij bezig was. Ik wist niet wat er speelde, maar het was duidelijk dat er wat speelde tussen die twee en het maakte me alleen maar nog onzekerder voelen. Ik glimlachte zwak naar Louis die mijn krullen meer waardeer gaf. 'Die pruik zit ook nog eens voor geen meter.' Gaf ik toe. Gelukkig zat hij snel goed zo met Louis zijn hulp en was ik helemaal omgetoverd tot Tarzan. 'Dankje.' Zonder Louis had ik hier nog wel even gezeten. Ik stond op en draaide me om naar Louis, die vroeg of we samen zouden lopen vandaag. Meteen verscheen er een grote glimlach op mijn gezicht. 'Tu..' Verder kwam
    Ik niet want Louis onderbrak me en rende naar de douches. Ik snapte het wel. Alles en iedereen was belangrijker dan ik. Ik was het wel gewent. Ik sloot langzaam mijn locker en wachten
    Stilletjes tot Louis terug zou komen en dat deed hij gelukkig snel. Ik luisterde maar half naar hem. Ik wilde niet eens weten wat die twee daar deden. Toch knikte ik langzaam. 'Zuleen we gaan dan? Zezullen vast al staan te wachten.' Vroeg ik, terwijl ik hem met grote vragende ogen aankeek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall Horan
    Het duurde maar en duurde maar. Hij mocht wel een heel goed excuus hebben, want ik werd erg ongeduldig. Heel zeker van mijn zaak was ik nooit, maar dit was een dingetje wat ik heel graag wilde hebben, mijn ochtend kusje, en wat niet echt een big deal in onze relatie hoefde te zijn. Dus ik durfde hem wel wat te zeggen. Ik dacht er nog aan om hem te smwen, maar toen herrinderde ik me dat mijn mobiel nog in mijn broekzak mijn kluisje lag. Ik zuchtte en wilde net opstaan toen een bekend silhouet in de deuropening verscheen. Ik grijnsde en wenkte hem met een vinger. Maar Louis zou mijn Louistje niet zijn als hij op mijn gewenk in zou gaan. Ik rolde met mijn ogen bij zijn woorden. "Kom hier mafkees, want deze leeuw wil heel graag dat je nog een keer zijn schmink verkloot voor het park open gaat." zei ik. Iets wat ik misschien betr niet had kunnen doen, want hij leunde, al dan niet prongelijk, tegen de aanknop van de douches en rede weg. Waardoor ik in een ijskoude stortbui terecht kwam. Een hoge gil kwam uit mijn keel en met moeite wist ik min of meer blind op te krabbelen en de deur te vinden. Ik was zijknat, de schmink droop van mijn gezicht en in mijn ogen en mijn haren plakten aan mijn voorhoofd. Ik was echt een verzopen katje nu, letterlijk en figuurlijk. Ik zag Louis bij Harry staan en sloeg mijn armen om hem heen, zodat hij ook kletsnat werd van al het water wat mijn pluizige pak had opgezogen. "Dat bedoelde ik niet." fluisterde ik in zijn oor voor ik met mijn neus een koude natte zwarte veeg over zijn wang maakte. "Je hebt geluk dat er hier reserve pakken hangen, maar je hebt straks wat goed te maken." fluisterde ik nog, enigsinds hees, in zijn oor, voor ik mijn pak uit trok en druipend over de vloer van de kleedkamer naar het rek met reservepakken liep. Ik was er niet helemaal comfortabel mee dat iedereen nu mijn haast naakte lichaam kon zien. Eigenlijk alleen bij Louis was ik comfortabel om het te laten zien, maar het pak was ijskoud en ik wilde geen long of blaasontsteking oplopen. "Heb je wel hier een handdoek liggen, Boo?" vroeg ik door de kleedkamer heen. Die van mij lag thuis en ik was nu zo koud en nat dat ik niet wilde wachten tot ik zou opdrogen.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 11:50 ]


    Bowties were never Cooler