• Hallo allemaal,

    Misschien kennen jullie ze niet maar ik weet een te gekke band. Ze heten Only Seven Left, het is echt de moeite waard om ze op youtube te checken.

    Nu geven ze in de zomer huiskamerconcerten en ik wil echt super-duper-mega-über graag dat ze bij mij komen.
    Dit niet alleen omdat ik die hard fan ben zeg maar, maar ook omdat ik niet lang daarna voor vier maanden naar Spanje vertrek.

    Het enige is wel dat ze er een vergoeding voor willen. Het is dus zo dat hoe meer mensen er komen, hoe minder men er per persoon voor betaald.

    Dus woon je in Rotterdam en omstreken of is het geen probleem om ergens midden augustus naar Rotterdam te reizen voor een intiem huiskamerconcert van Only Seven Left (nou... alleen Bjorgen en Hinne dan), dan kan je hier reageren. Heb je misschien vrienden/ familie/ kennissen/ huisdieren/ vijanden/ bet-overgrootouders of anderen mensen die fan zijn van OSL, geef dat dan please aan ze door.

    Ik ben echt keihard aan het rekruteren nu want ik wil dit echt heel erg graag.

    I'm begging you!!


    Curiousity is one of the forms of feminine bravery ~ Victor Hugo

    Sorry, ik ben een paar jaar terug heel erg fan geweest, maar dat is nu echt compleet voorbij, dus ik heb niet zoveel interesse. Maar ik heb wel wat vrienden die nog fan zijn, dus als je wil, kan ik hen dit wel even laten lezen, of zoiets? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben niet van de partij als Jochem niet van de partij is.

    Nee kidding. Ik was fan van ze toen Bart nog zang deed maar ben daarna afgehaakt. Ik hoop voor je dat je het voor elkaar krijgt!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Sorry ik ben geen fan van ze


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Alleen Bjorgen en Hinne is toch geen Only Seven Left? Sjongejonge, wat een band weer zijn ze xD.

    Nee, sorry, ik had een kaartje voor ze in Utrecht, maar ben toen ook niet gegaan.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik heb ze 4 jaar geleden zien optreden en ik woon in Rotterdam, dus misschien als ik geen andere plannen heb (:

    Pacifique schreef:
    Ik heb ze 4 jaar geleden zien optreden en ik woon in Rotterdam, dus misschien als ik geen andere plannen heb (:


    Lijkt me superleuk, het gaat ook wel superleuk worden denk ik. Ik zal overal voor zorgen :)


    Curiousity is one of the forms of feminine bravery ~ Victor Hugo

    Parachutes schreef:
    Sorry, ik ben een paar jaar terug heel erg fan geweest, maar dat is nu echt compleet voorbij, dus ik heb niet zoveel interesse. Maar ik heb wel wat vrienden die nog fan zijn, dus als je wil, kan ik hen dit wel even laten lezen, of zoiets? (:


    Als je dat zou willen doen, graag :)


    Curiousity is one of the forms of feminine bravery ~ Victor Hugo

    TeaParty schreef:
    (...)

    Lijkt me superleuk, het gaat ook wel superleuk worden denk ik. Ik zal overal voor zorgen :)


    Ligt er natuurlijk een beetje aan hoeveel die vergoeding zal zijn (geen werk hebben is kut)
    Maar het lijkt me heel leuk (:

    TeaParty schreef:
    (...)

    Als je dat zou willen doen, graag :)


    Ik heb het een vriendin van me gevraagd, maar zij wist ook al van de prijs en zo en vindt het echt veel te duur voor alleen Hinne en Bjørgen, dus helaas.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Pacifique schreef:
    (...)

    Ligt er natuurlijk een beetje aan hoeveel die vergoeding zal zijn (geen werk hebben is kut)
    Maar het lijkt me heel leuk (:


    Ik weet het, zeker als student zijnde en idd bijna geen werk (ik heb alleen in vakanties werk XD) maar daarom probeer ik zo veel mogelijk mesne te verzamelen waardoor het voor iedereen goedkoper wordt. Misschien heb jij vrienden/vriendinnen die met je mee willen, dat scheelt ook weer. Dan zijn er voor jou ook bekenden bij en is het weer goedkoper.

    Ik zal zelf natuurlijk ook blijven proberen. Ik ga binnenkort denk ik op school flyeren.


    Curiousity is one of the forms of feminine bravery ~ Victor Hugo

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik heb het een vriendin van me gevraagd, maar zij wist ook al van de prijs en zo en vindt het echt veel te duur voor alleen Hinne en Bjørgen, dus helaas.


    Jammer maar geeft niet. Ik zal verder zoeken. In ieder geval bedankt dat je het wilde proberen :)


    Curiousity is one of the forms of feminine bravery ~ Victor Hugo

    TeaParty schreef:
    (...)

    Ik weet het, zeker als student zijnde en idd bijna geen werk (ik heb alleen in vakanties werk XD) maar daarom probeer ik zo veel mogelijk mesne te verzamelen waardoor het voor iedereen goedkoper wordt. Misschien heb jij vrienden/vriendinnen die met je mee willen, dat scheelt ook weer. Dan zijn er voor jou ook bekenden bij en is het weer goedkoper.

    Ik zal zelf natuurlijk ook blijven proberen. Ik ga binnenkort denk ik op school flyeren.

    Nouja, ik blijf gewoon doorzoeken. Heb vanmiddag nog ergens gesolliciteerd, dus we zullen zien.
    Ik ken niet heel veel mensen die fan zijn van OSL, maar ik zal mijn best doen :)