• Beste Quizletters,
    Gisteren is er op een ander nachtelijk uur iets gebeurd waar de meesten van jullie niets gemerkt hebben. Een simpel topic, met slechts één pagina (misschien twee) dat plots van Quizlet verdwenen was. Het was opeens weg. We hebben helaas geen screenshot van het topic, maar de link nog wel. Voel je vrij om erop te klikken, er gebeurt niets. Het enige dat op je scherm verschijnt is een melding dat het topic niet meer bestaat.. Kijk maar. Vreemd, toch?

    Is het ook niet vreemd dat de desbetreffende Moderator die het topic verwijderd heeft (wij hebben zo onze ideeën wie die Mod geweest zou kunnen zijn) dat gewoon kan doen? Zonder er ook maar één ding over te zeggen, zonder de topicstarter te confronteren met het topic? Het was een topic waar de topicstarter vast een waarschuwing voor zou kunnen krijgen, maar diegene heeft geen waarschuwing gehad, geen enkel bericht over het verwijderde topic.. Is dat niet vreemd?

    Nogmaals; wat wij doen is goed. Wij weten zeker dat het grootste deel van de Quizletters geen idee had dat dit gisteren gebeurd is.






    We'll be in touch.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:22 ]


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    McClair schreef:
    (...)
    Vertel me dan eens wat er zo erg is aan dat anoniem zijn.

    Het is al stom om er überhaupt een topic voor aan te maken, als je dit ook met je eigen account kon doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    (...)
    Het is al stom om er überhaupt een topic voor aan te maken, als je dit ook met je eigen account kon doen.


    Maar het was stom om er überhaupt een topic voor aan te maken, dan is dit nog steeds stom met een eigen account.
    Dus ik zal het even opnieuw vragen:

    Wat is er nou zo vreselijk aan die anonimiteit?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dit kan net zo goed als het andere topic gesloten worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    Dit kan net zo goed als het andere topic gesloten worden.


    Ik heb gevraagd of ze het andere topic wou sluiten omdat het doel van het topic al bereikt was daar, dat was dat een mod een eerlijk antwoord zou geven op de suggestie dat is gebeurd en toen kon die gesloten worden.

    Maar nu loop je gewoon weg voor een confrontatie, want het is wel heel erg makkelijk om eventjes te zeggen : Ja het was heel erg dat jullie anoniem waren. Maar vervolgens heb je de ballen niet om te zeggen waarom.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dat heb ik al meerdere keren gezegd, maar hoogstwaarschijnlijk heb je het gewoon niet goed gelezen. Er zijn nog een boel andere users die hun reden vermeldt hebben, en die wijs je ook allemaal af, dus het is niet mijn schuld dat je zo doet.
    Overigens, dit verstuur ik met mijn zus haar profiel, voordat daar ook weer gezeik over komt. Nu houdt ik erover op, want er komt toch verder niets bij je binnen. I don't care anymore, je doet maar wat je wil met dat muizenaccount van je.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Grappig dat je helemaal tegen anoniem bent maar zelf wel je zus haar account als dekmantel gebruikt.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Edit : ^ Dit is wel heel erg waar.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 21:20 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik begrijp niet wat het nut is van deze 'anonimiteit'. Alsof er hier een dictatuur heerst op Quizlet waardoor je je eigen mening in persoon niet kan verkondigen. Naar mijn mening is Quizlet een plek waar je gewoon je zegje kan doen. Dus, waarom eigenlijk? Het lijkt eerder alsof jullie een plannetje hebben beraamd om onrust te zaaien, wat sowieso lame is, en vervolgens subtiel geprobeerd om mensen te beledigen. Ik vind het dus ook echt een belediging... als er al wordt opgeroepen om alles te benoemen wat verkeerd is en je irriteert. Lekker safe en oneerlijk om iets dan zo zwart te maken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eigenlijk ben je dan niet anoniem, want het is immers bekend wie je bent en welk account je gebruikt. :')


    26 - 02 - '16

    Stoneheart schreef:
    Ik begrijp niet wat het nut is van deze 'anonimiteit'. Alsof er hier een dictatuur heerst op Quizlet waardoor je je eigen mening in persoon niet kan verkondigen. Naar mijn mening is Quizlet een plek waar je gewoon je zegje kan doen. Dus, waarom eigenlijk? Het lijkt eerder alsof jullie een plannetje hebben beraamd om onrust te zaaien, wat sowieso lame is, en vervolgens subtiel geprobeerd om mensen te beledigen. Ik vind het dus ook echt een belediging... als er al wordt opgeroepen om alles te benoemen wat verkeerd is en je irriteert. Lekker safe en oneerlijk om iets dan zo zwart te maken.

    Sorry hoor maar ik heb hier al eerder op m'n flikker gekregen enkel voor het geven van mijn mening, en ik ben vast en zeker niet de enige hier. En een plannetje beramen om onrust te zaaien is inderdaad zielig en dit hebben we dus ook niet gedaan. Het was een grap. Ken je dat woord?
    Die tekst heb ik trouwens niet geschreven dus daar heb ik verder niets mee te maken.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vind het eigenlijk ook wel erg laf van die hele muizenbende dat ze Rick ervoor op laten draaien, hij is niet de enige die hieraan meedoet? En het erge aan de anonimiteit -vind ik- is dat je niemand op Q meer echt kan vertrouwen.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 21:26 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tumnus schreef:
    Ik vind het eigenlijk ook wel erg laf van die hele muizenbende dat ze Rick ervoor op laten draaien, hij is niet de enige die hieraan meedoet? En het erge aan de anonimiteit vind ik dat je niemand op Q meer echt kan vertrouwen.


    Dat is inderdaad oneerlijk. Laat de rest dan ook de ballen hebben en meedragen aan de schuld.


    26 - 02 - '16

    Pariah schreef:
    (...)
    Sorry hoor maar ik heb hier al eerder op m'n flikker gekregen enkel voor het geven van mijn mening, en ik ben vast en zeker niet de enige hier. En een plannetje beramen om onrust te zaaien is inderdaad zielig en dit hebben we dus ook niet gedaan. Het was een grap. Ken je dat woord?
    Die tekst heb ik trouwens niet geschreven dus daar heb ik verder niets mee te maken.


    Die tekst van het pbtje heb ik zelf ook niet geschreven nee, toen was het al bekend dat ik erbij zat.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Tumnus schreef:
    Ik vind het eigenlijk ook wel erg laf van die hele muizenbende dat ze Rick ervoor op laten draaien, hij is niet de enige die hieraan meedoet? En het erge aan de anonimiteit -vind ik- is dat je niemand op Q meer echt kan vertrouwen.

    Eerlijk gezegd snap ik wel waarom de rest van ons anoniem blijft, gezien die haat die Rick kreeg toen hij bekende. En Rick snapt dit zelf ook.
    Maar wat dat betreft heb je gelijk. Maar wat we deden is natuurlijk nog steeds een grap, het had dus van het begin af aan niks te maken met vertrouwen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    Grappig dat je helemaal tegen anoniem bent maar zelf wel je zus haar account als dekmantel gebruikt.

    Waar the fuck slaat dat op? Ik heb vermeld dat ik het was met mijn zus haar account, dat is niet anoniem. Het is haar laptop, ik was op mobiel en wilde wel terug antwoorden. Dat is geen crime hoor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.