• Beste Quizletters,
    Gisteren is er op een ander nachtelijk uur iets gebeurd waar de meesten van jullie niets gemerkt hebben. Een simpel topic, met slechts één pagina (misschien twee) dat plots van Quizlet verdwenen was. Het was opeens weg. We hebben helaas geen screenshot van het topic, maar de link nog wel. Voel je vrij om erop te klikken, er gebeurt niets. Het enige dat op je scherm verschijnt is een melding dat het topic niet meer bestaat.. Kijk maar. Vreemd, toch?

    Is het ook niet vreemd dat de desbetreffende Moderator die het topic verwijderd heeft (wij hebben zo onze ideeën wie die Mod geweest zou kunnen zijn) dat gewoon kan doen? Zonder er ook maar één ding over te zeggen, zonder de topicstarter te confronteren met het topic? Het was een topic waar de topicstarter vast een waarschuwing voor zou kunnen krijgen, maar diegene heeft geen waarschuwing gehad, geen enkel bericht over het verwijderde topic.. Is dat niet vreemd?

    Nogmaals; wat wij doen is goed. Wij weten zeker dat het grootste deel van de Quizletters geen idee had dat dit gisteren gebeurd is.






    We'll be in touch.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:22 ]


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Novoselic schreef:
    Okay mods, kan iemand van jullie hier alsjeblieft een slotje op gooien? :'D Dankuwel.


    Is dit niet iets wat de user zelf zou moeten aanvragen? Want misschien willen ze zelf nog helemaal geen slot op dit topic.
    Zelf doen ze hier niks verkeerd in.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Gooi dat profiel gewoon op inactief, verander het wachtwoord eerst, en zet een slotje op allebei de topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    Gooi dat profiel gewoon op inactief, verander het wachtwoord eerst, en zet een slotje op allebei de topics.



    Nee want dat is een oplossing, binnen een dag is er weer een nieuw account en het dubbele aantal topics, hier schieten we dus ook niks mee op hoor.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dit is zò kinderachtig he.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik begrijp nog steeds de ophef niet. Maar goed, ik zal wel dom denken ofseu. -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McClair schreef:
    (...)

    We hebben niet gezegd dat we iemand anders waren. we hebben gewoon niet gezegd wie we waren.

    Maar even on-topic ik ben nu wel eens heel benieuwd wat je allemaal zo vreselijk vind aan dit alles, dan help ik je daar graag mee verder hoor ;) <3


    Heel die oppermouse enzo mogen van mij wel de ballen hebben om op hun eigen naam te zeggen wat ze allemaal wel niet mis vinden met Quizlet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    McBride schreef:
    Ik begrijp nog steeds de ophef niet. Maar goed, ik zal wel dom denken ofseu. -.-'


    Je bent niet de enige die het niet snapt XD
    Ik snap ook niet waarom mensen zo snel op hun teentjes getrapt zijn.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Het gaat in ieder geval de Quizlet geschiedenis in als de minst geslaagde actie. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    McClair schreef:
    (...)
    Nee want dat is een oplossing, binnen een dag is er weer een nieuw account en het dubbele aantal topics, hier schieten we dus ook niks mee op hoor.

    Als jullie gewoon zeggen wie het zijn, dan houdt iedereen er verder mee op. Het vele aanmaken van de topics geldt overigens als spammen, dus dan is het niet enkel faken.
    Wat een gezeik zeg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Heel die oppermouse enzo mogen van mij wel de ballen hebben om op hun eigen naam te zeggen wat ze allemaal wel niet mis vinden met Quizlet.


    Ow hey je quote me maar je weet mijn naam niet XD Zeg wat is dat nou weer toevallig :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Als jullie gewoon zeggen wie het zijn, dan houdt iedereen er verder mee op. Het vele aanmaken van de topics geldt overigens als spammen, dus dan is het niet enkel faken.
    Wat een gezeik zeg.


    We hebben niet gefaked, we hebben alleen onze identiteit geheim gehouden en dat valt serieus niet onder faken.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    McClair schreef:
    (...)

    Ow hey je quote me maar je weet mijn naam niet XD Zeg wat is dat nou weer toevallig :')


    Ik snap je niet, want ik weet inderdaad je naam niet. Ik reageer op jou omdat jij vraagt wat er nou zo erg aan is. Daar hoef ik je naam toch niet voor te weten?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)
    Heel die oppermouse enzo mogen van mij wel de ballen hebben om op hun eigen naam te zeggen wat ze allemaal wel niet mis vinden met Quizlet.

    Precies wat ik dus eveneens vind, en ook al eerder heb gezegd. Dit kon net zo goed gedaan worden met het "echte profiel". Bang voor bepaalde reacties of zoiets?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stoneheart schreef:
    Het gaat in ieder geval de Quizlet geschiedenis in als de minst geslaagde actie. :Y)


    Al komt de 'woef' actie van een tijdje geleden daar ook dicht bij in de buurt, als je die kent haha. Beetje hetzelfde, kansloze niveau.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 20:24 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Precies wat ik dus eveneens vind, en ook al eerder heb gezegd. Dit kon net zo goed gedaan worden met het "echte profiel". Bang voor bepaalde reacties of zoiets?


    Precies!


    Big girls cry when their hearts are breaking