• Beste Quizletters,
    Gisteren is er op een ander nachtelijk uur iets gebeurd waar de meesten van jullie niets gemerkt hebben. Een simpel topic, met slechts één pagina (misschien twee) dat plots van Quizlet verdwenen was. Het was opeens weg. We hebben helaas geen screenshot van het topic, maar de link nog wel. Voel je vrij om erop te klikken, er gebeurt niets. Het enige dat op je scherm verschijnt is een melding dat het topic niet meer bestaat.. Kijk maar. Vreemd, toch?

    Is het ook niet vreemd dat de desbetreffende Moderator die het topic verwijderd heeft (wij hebben zo onze ideeën wie die Mod geweest zou kunnen zijn) dat gewoon kan doen? Zonder er ook maar één ding over te zeggen, zonder de topicstarter te confronteren met het topic? Het was een topic waar de topicstarter vast een waarschuwing voor zou kunnen krijgen, maar diegene heeft geen waarschuwing gehad, geen enkel bericht over het verwijderde topic.. Is dat niet vreemd?

    Nogmaals; wat wij doen is goed. Wij weten zeker dat het grootste deel van de Quizletters geen idee had dat dit gisteren gebeurd is.






    We'll be in touch.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:22 ]


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Pariah schreef:
    Grappig dat je helemaal tegen anoniem bent maar zelf wel je zus haar account als dekmantel gebruikt.

    Eh, the fuck? Mijn zus (Morticia) heeft heel eerlijk gezegd dat zij het was. Ze was op mijn account, omdat het nu eenmaal mijn laptop is en zij even snel wat wou zeggen. Het is geen dekmantel, als dat zo was had zij het geen eens gezegd. Je moet niet zo snel dingen zeggen waarvan je geen weet hebt.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 21:31 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pariah schreef:
    (...)
    Sorry hoor maar ik heb hier al eerder op m'n flikker gekregen enkel voor het geven van mijn mening, en ik ben vast en zeker niet de enige hier. En een plannetje beramen om onrust te zaaien is inderdaad zielig en dit hebben we dus ook niet gedaan. Het was een grap. Ken je dat woord?
    Die tekst heb ik trouwens niet geschreven dus daar heb ik verder niets mee te maken.

    Nee, ik heb een stok in m'n reet. Geen idee wat die nonsens is.

    Zoveel vijandigheid. Ik vind het concept niet eens zo gek, maar die oproep schoot wel even in het verkeerde keelgat. Een vrij negatieve benadering tegenover Quizlet. En wat betreft dat 'op je flikker krijgen voor je mening', wat natuurlijk erg vervelend is, dat is niet iets wat je op Quizlet kan voorkomen. Dat kan je overal verwachten en dan nog kan dat ook liggen aan zoveel andere factoren dan dat het persoonlijk gericht is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dumbledore schreef:
    (...)


    :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nu vraag ik me af wie al die topics opent?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Nu vraag ik me af wie al die topics opent?


    Ja, maak maar eens bekend wie van jullie dit doet, QNM!


    26 - 02 - '16

    Dumbledore schreef:
    Nu vraag ik me af wie al die topics opent?

    Die andere lafaards.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Die andere lafaards.


    Degene die nog steeds anoniem doorgaan, inderdaad!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hopen dat die een ban krijgen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Di's toch best spannend op mijn oude dag.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is dit of Yolanthe kijken, ik heb mijn keuze gemaakt. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Topics en user(s) gemeld bij een moderator/administrator. :}
    Zo, ik houd het hier voor gezien. Ik heb wel wat beters te doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pariah, ze maakte net een fout in het offtopic.


    Your make-up is terrible

    Dumbledore schreef:
    (...)
    Degene die nog steeds anoniem doorgaan, inderdaad!

    Zulke topics kunnen ze wel aanmaken, maar niet zeggen wie ze zijn. Nee, dat is pas echt stoer!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind dit ook te ver gaan


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    QNM, als je op seksdate wilt, dan zou ik toch ergens anders gaan zoeken als ik jou was.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it