• Beste Quizletters,
    Gisteren is er op een ander nachtelijk uur iets gebeurd waar de meesten van jullie niets gemerkt hebben. Een simpel topic, met slechts één pagina (misschien twee) dat plots van Quizlet verdwenen was. Het was opeens weg. We hebben helaas geen screenshot van het topic, maar de link nog wel. Voel je vrij om erop te klikken, er gebeurt niets. Het enige dat op je scherm verschijnt is een melding dat het topic niet meer bestaat.. Kijk maar. Vreemd, toch?

    Is het ook niet vreemd dat de desbetreffende Moderator die het topic verwijderd heeft (wij hebben zo onze ideeën wie die Mod geweest zou kunnen zijn) dat gewoon kan doen? Zonder er ook maar één ding over te zeggen, zonder de topicstarter te confronteren met het topic? Het was een topic waar de topicstarter vast een waarschuwing voor zou kunnen krijgen, maar diegene heeft geen waarschuwing gehad, geen enkel bericht over het verwijderde topic.. Is dat niet vreemd?

    Nogmaals; wat wij doen is goed. Wij weten zeker dat het grootste deel van de Quizletters geen idee had dat dit gisteren gebeurd is.






    We'll be in touch.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:22 ]


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Caille schreef:
    (...)

    Echt? Oh, dan ligt het aan mijn pc. Sorry. :3


    Bij mij ook niet. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Caille schreef:
    (...)

    Echt? Oh, dan ligt het aan mijn pc. Sorry. :3


    Bij mij doet ie het ook niet... (macbook)


    Happy Birthday my Potter!

    Dauth schreef:
    Kijk wat ik net gevonden heb: Google Cache van dat topic


    Dat bedoelden wij dus.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    QNM schreef:
    (...)

    Dat bedoelden wij dus.


    Waarom is dat topic dan verwijderd? Het is als het ware toch gewoon een normaal topic?


    La la la de de da la la de de da da dum.

    Zonder er ook maar één ding over te zeggen, zonder de topicstarter te confronteren met het topic? Het was een topic waar de topicstarter vast een waarschuwing voor zou kunnen krijgen, maar diegene heeft geen waarschuwing gehad, geen enkel bericht over het verwijderde topic.. Is dat niet vreemd?


    Hoe weten jullie dat eigenlijk?


    Happy Birthday my Potter!

    Abadine schreef:
    (...)

    Waarom is dat topic dan verwijderd? Het is als het ware toch gewoon een normaal topic?


    Ik denk dat wij, Qnonimous, niet de enigen zijn die graag een reactie van de Mods willen. Door dit topic te maken krijgen we dat misschien ook.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Abadine schreef:
    (...)

    Waarom is dat topic dan verwijderd? Het is als het ware toch gewoon een normaal topic?


    Ik weet het niet hoor, ik denk niet dat je zomaar foto's van iemand anders online mag zetten, dus ik snap de reactie best wel. Ze konden de foto beter weghalen, natuurlijk.
    Dus omdat iemand een grapje maakte, raakte een mod in paniek en zetten jullie zoiets op? Het is wel duidelijk wie jullie zijn, sorry.


    Your make-up is terrible

    Jafar schreef:
    (...)

    Hoe weten jullie dat eigenlijk?


    Simpel, je vraagt het.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    QNM schreef:
    (...)

    Ik denk dat wij, Qnonimous, niet de enigen zijn die graag een reactie van de Mods willen. Door dit topic te maken krijgen we dat misschien ook.


    Als je iets wilt, hoor je de mods een bericht te sturen en niet dit te doen. Dat staat ook in de regels.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je iets wilt, hoor je de mods een bericht te sturen en niet dit te doen. Dat staat ook in de regels.

    Precies, het is nogal triest om het op zo'n manier te doen. Stuur gewoon een pb.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je iets wilt, hoor je de mods een bericht te sturen en niet dit te doen. Dat staat ook in de regels.


    Mods mogen ook niet een topic zomaar verwijderen, dat staat ook vast wel ergens in de Modregels.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je iets wilt, hoor je de mods een bericht te sturen en niet dit te doen. Dat staat ook in de regels.


    Wij hebben echt niet alleen hiervoor dit account aangemaakt, wij vinden dat er dingen zijn op Q die niet meer zijn zoals het was en zoals het eigenlijk hoort.
    Daarvoor hebben wij een account aangemaakt.

    We'll be in touch.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Ik vind dit eigenlijk echt niet grappig meer of zo, ik begin me juist aan jullie te ergeren.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik vind dit eigenlijk echt niet grappig meer of zo, ik begin me juist aan jullie te ergeren.

    So do I. Het eerste topic was wel grappig, maar dit vind ik net iets te ver gaan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    'zoals het eigenlijk hoort'?
    Willen jullie voor de rest bepalen hoe Q hoort te zijn? Q hóórt niet te zijn, het is zoals het is omdat er mensen komen die het veranderen en mensen weggaan die het veranderen. Grow up of doe als user er iets aan. Als de spelletjes jullie niet aanstaan, reageer er niet op. Als jullie leuke topics willen, maak ze aan. Ga niet zo kinderachtig doen.


    Your make-up is terrible