• Beste Quizletters,
    Gisteren is er op een ander nachtelijk uur iets gebeurd waar de meesten van jullie niets gemerkt hebben. Een simpel topic, met slechts één pagina (misschien twee) dat plots van Quizlet verdwenen was. Het was opeens weg. We hebben helaas geen screenshot van het topic, maar de link nog wel. Voel je vrij om erop te klikken, er gebeurt niets. Het enige dat op je scherm verschijnt is een melding dat het topic niet meer bestaat.. Kijk maar. Vreemd, toch?

    Is het ook niet vreemd dat de desbetreffende Moderator die het topic verwijderd heeft (wij hebben zo onze ideeën wie die Mod geweest zou kunnen zijn) dat gewoon kan doen? Zonder er ook maar één ding over te zeggen, zonder de topicstarter te confronteren met het topic? Het was een topic waar de topicstarter vast een waarschuwing voor zou kunnen krijgen, maar diegene heeft geen waarschuwing gehad, geen enkel bericht over het verwijderde topic.. Is dat niet vreemd?

    Nogmaals; wat wij doen is goed. Wij weten zeker dat het grootste deel van de Quizletters geen idee had dat dit gisteren gebeurd is.






    We'll be in touch.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:22 ]


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Voor al die mensen die de muizen geband willen zien, ik zou zeggen: maak een anoniem account aan en begin een suggestie topic. Blijkbaar trekt dat de aandacht van alle users :')

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 16:12 ]


    From these ashes, I will rise

    QNM schreef:
    (...)

    Zolang we ons netjes aan de regels houden kan dit niet.


    Maar jullie spammen en maken onzintopics aan en jullie zijn eng (cat)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Tumnus schreef:
    (...)
    Jij/jullie zijn een probleem. Als je zo nodig iets heel belangrijks wilt voorstellen kan dat toch ook gewoon met een normaal account. Eerst was het leuk maar nu niet meer. Kan dit account niet gewoon een ban krijgen of zoiets? Dan hoeft niet heel Q zich te ergeren.

    Het is jullie. Ze schrijven 'we' en 'wij' en 'ons'.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Weet je wat ik opvallend vind? Dat dit precies gebeurd vlak nà een meeting met een aantal users die het al vaker niet eens zijn met de mods en zulk soort trolacties waren begonnen.
    Just sayin'.


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    Weet je wat ik opvallend vind? Dat dit precies gebeurd vlak nà een meeting met een aantal users die het al vaker niet eens zijn met de mods en zulk soort trolacties waren begonnen.
    Just sayin'.

    Bedoel je de meeting in Tilburg? Hmm, ik weet niet, er wordt echt enorm gespeculeerd nu over van alles. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Bedoel je de meeting in Tilburg? Hmm, ik weet niet, er wordt echt enorm gespeculeerd nu over van alles. :3

    Ik heb dit al eerder zien gebeuren, alleen toen waren ze niet zo anoniem. Maar jullie moeten het zelf weten. Als je hiermee iets denkt te bereiken, go your gang. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    (...)
    Ik heb dit al eerder zien gebeuren, alleen toen waren ze niet zo anoniem. Maar jullie moeten het zelf weten. Als je hiermee iets denkt te bereiken, go your gang. ^^


    Wow dit is dus de tweede keer dat ik er vandaag in wordt betrokken :')
    Good job Quizlet .


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    McClair schreef:
    (...)

    Wow dit is dus de tweede keer dat ik er vandaag in wordt betrokken :')
    Good job Quizlet .

    Hè? Waar heb ik gezegd dat het over jou ging?


    Deep inside, I've never felt alive

    Constante schreef:
    Weet je wat ik opvallend vind? Dat dit precies gebeurd vlak nà een meeting met een aantal users die het al vaker niet eens zijn met de mods en zulk soort trolacties waren begonnen.
    Just sayin'.


    Dat ik eerder zoiets gedaan heb (al heel lang niet meer trouwens) betekent niet dat ik er nu ook in betrokken ben.. Hetzelfde met Sarita, Colibre en Sevda, die nauwelijks online komen.

    ...

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 18:14 ]


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    QNM schreef:
    (...)

    Je had het over de meeting in Tilburg, maar ik kan je wel verzekeren dat we het daar over hele andere dingen hadden dan een stom accountje op Q.


    Balen, verkeerde account?


    Your make-up is terrible

    QNM schreef:
    (...)

    Je had het over de meeting in Tilburg, maar ik kan je wel verzekeren dat we het daar over hele andere dingen hadden dan een stom accountje op Q.

    Maar je was dus wel aanwezig ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Assassin schreef:
    (...)

    Balen, verkeerde account?


    Okay het was leuk om het wachtwoord te weten XD
    Maar ik stop er nu wel gewoon mee want iedereen heeft toch wel door dat ik het wachtwoord weet :P
    Maar aan de andere muizen nog veel plezier toegewenst.

    We'll be in touch. :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    McClair schreef:
    (...)

    Okay het was leuk om het wachtwoord te weten XD
    Maar ik stop er nu wel gewoon mee want iedereen heeft toch wel door dat ik het wachtwoord weet :P
    Maar aan de andere muizen nog veel plezier toegewenst.

    We'll be in touch. :P


    Ben. Je. Nou. Serieus?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 18:20 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it