• Beste Quizletters,
    Gisteren is er op een ander nachtelijk uur iets gebeurd waar de meesten van jullie niets gemerkt hebben. Een simpel topic, met slechts één pagina (misschien twee) dat plots van Quizlet verdwenen was. Het was opeens weg. We hebben helaas geen screenshot van het topic, maar de link nog wel. Voel je vrij om erop te klikken, er gebeurt niets. Het enige dat op je scherm verschijnt is een melding dat het topic niet meer bestaat.. Kijk maar. Vreemd, toch?

    Is het ook niet vreemd dat de desbetreffende Moderator die het topic verwijderd heeft (wij hebben zo onze ideeën wie die Mod geweest zou kunnen zijn) dat gewoon kan doen? Zonder er ook maar één ding over te zeggen, zonder de topicstarter te confronteren met het topic? Het was een topic waar de topicstarter vast een waarschuwing voor zou kunnen krijgen, maar diegene heeft geen waarschuwing gehad, geen enkel bericht over het verwijderde topic.. Is dat niet vreemd?

    Nogmaals; wat wij doen is goed. Wij weten zeker dat het grootste deel van de Quizletters geen idee had dat dit gisteren gebeurd is.






    We'll be in touch.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 14:22 ]


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    QNM schreef:
    (...)

    Mods mogen ook niet een topic zomaar verwijderen, dat staat ook vast wel ergens in de Modregels.

    Ik zou dat eerlijk gezegd ook doen als iemand een topic "Lotta <3" opent met een foto van mij erin. Dat is gewoon beledigend.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    QNM schreef:
    (...)

    Wij hebben echt niet alleen hiervoor dit account aangemaakt, wij vinden dat er dingen zijn op Q die niet meer zijn zoals het was en zoals het eigenlijk hoort.
    Daarvoor hebben wij een account aangemaakt.

    We'll be in touch.

    Hoe wil je die veranderingen realiseren? De mods bedelen om de door jullie genoemde topics zomaar te verbannen, omdat een gemaskerde muis 't eist. Heel overtuigend.


    "I shut my eyes in order to see.'

    QNM schreef:
    (...)

    Mods mogen ook niet een topic zomaar verwijderen, dat staat ook vast wel ergens in de Modregels.


    Dat kan zo zijn, maar ik snap best dat een mod dat topic heeft verwijderd. Waarschijnlijk raakte de mod gewoon in paniek.

    QNM schreef:
    (...)

    Simpel, je vraagt het.


    Dankje, ik weet genoeg ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Caille schreef:
    (...)

    Dat kan zo zijn, maar ik snap best dat een mod dat topic heeft verwijderd. Waarschijnlijk raakte de mod gewoon in paniek.


    Wat als er nu zo'n topic gemaakt wordt over een user, iemand die geen topics kan verwijderen? Dat het is een mod is die waarschijnlijk in paniek raakte, is nog geen reden om het topic meteen maar te verwijderen.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    QNM schreef:
    (...)

    Wat als er nu zo'n topic gemaakt wordt over een user, iemand die geen topics kan verwijderen? Dat het is een mod is die waarschijnlijk in paniek raakte, is nog geen reden om het topic meteen maar te verwijderen.


    Dus gaan jullie ook maar de regels overtreden? Ja, dat lost wat op. Stap gewoon naar een bemiddelaar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dus gaan jullie ook maar de regels overtreden? Ja, dat lost wat op. Stap gewoon naar een bemiddelaar.


    Welke regel hebben wij nou overtreden?


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    1 woord:

    Wauw.


    Some people are art and do art at the same time

    QNM schreef:
    (...)

    Welke regel hebben wij nou overtreden?

    Als je het ergens niet mee eens bent wat de mods doen, moet je hen een bericht sturen en geen topics openen.


    Your make-up is terrible

    Ik snap hier helemaal niets meer van.


    26 - 02 - '16

    Ik weet volgensmij ook over welk topic dit ging en ik vond het al gek dat het ineens weg was?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Roku schreef:
    Ik snap hier helemaal niets meer van.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Als je ballen hebt, zeg je gewoon wie je bent.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    Als je ballen hebt, zeg je gewoon wie je bent.

    Dit. Iedereen ergert zich aan jou/jullie.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.