• Hiiii. Ik en mijn vriendin zijn echt helemaal gek op Hetalia en we willen graag een goeie site voor kostuums van Italia/Italy en Germany (de karakters), want we willen naar een Animecon of gewoon voor de lol om in het echt te roleplayen. Ik heb al gekeken voor sites, maar ik vertrouw eBay niet echt en ik vond eigenlijk maar twee sites. Weet iemand of er een andere, goede site is voor pruiken + kostuums? Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 17:31 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben ook hard aan het zoeken voor animecon, maar ik zoek naar een Pikachu pak, dus sorry ik kan je niet helpen.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Je kunt kijken op CosplayMagic en CosplayBuzz
    Die komen denk ik wel niet van Italië of Duitsland en ik weet niet zeker of ze dingen van Hetalia hebben, maar ze hebben zeker cosplay spullen.


    If your actions do not prove the truth of your words, then your words are nothing more than lies

    Miniinthebox heeft pruiken en cosplay stuff


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb op Amazon ooit eens iets gekocht.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Koop in ieder geval niet bij ezcosplay, want ik heb daar een jaar terug een kostuum op maat gekocht en dat hadden ze zeg maar helemaal verkeerd gemaakt. :/ Voor de rest heb ik nog geen ervaringen. EBay is trouwens op zich wel betrouwbaar; als je nou problemen hebt of zo, krijg je heel makkelijk gewoon je geld terug. Daar heb ik ook ervaring mee. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Misschien kan je iets op deze site vinden Ohcosplay.nl


    Credendo Vides

    Hou van costplay.. Ik weet niet echt een site of zo want waar ik woon hebben ze een hele vette winkel waar ze ook costplay dingetjes hebben :Y) Kom btw naar epicon!!! Ga ik ook heen :P
    Ik ga als creepy alice, dus moet nog ff rondzoeken voor een jurk..
    Maar nog veel succes met jullie Hetalia outfits!!

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.