• Het is het jaar 2153 en de bekende superhelden zijn samen met hun verhalen en het geloof in hen ten onder gegaan. Echter, een speciaal taskforce van de Amerikaanse overheid heeft hun krachten altijd bewaard in een ondergronds lab niet ver van het dorpje Spellburn voor noodgevallen.
    Midden in de nacht is er iets misgegaan met de machines die deze krachten gevangen moesten houden en zijn ze vrijgekomen. Ze hebben meteen een nieuwe gastheer of gastvrouw gezocht bij de dichtstbijzijnde mensen: allerlei bewoners, jong en oud, uit Spellburn. De overheid heeft snel gehandeld. Alle onaangetaste mensen zijn dezelfde nacht nog uit het dorp verwijderd, terwijl de besmette mensen in een diepe (kunstmatige) slaap waren en er is een grote elektrische koepel over het dorp gezet om hen binnen te houden voor nog onbepaalde tijd.

    De RPG begint in de ochtend: het moment waarop de geïnfecteerde mensen met hun nieuwe superkrachten wakker worden, merken dat al hun familie, vrienden, buren en collega’s weg zijn en ze opgesloten zitten in het kleine dorpje, met weinig voorzieningen en andere mensen met superkrachten. Wie zullen zich aansluiten bij de helden? En wie bij de schurken? En zullen ze onder de koepel vandaan ontnappen, of zijn ze gedoemd te sterven aan een voedseltekort?


    Personages:
    - Naam/Geslacht || Superheld waarvan hij/zij de krachten heeft || Leeftijd || Pagina in het rollentopic • Eigenaar personage

    - Amilia Elizabeth Rosefield || Danny Phantom || 25 || 1.2 • Rider
    - Azalea Lillian Moss || Poison Ivy || 26 || 1.8 • Gaikotsu
    - Vanessa Meghan Sunfield || Mystique || 19 || 1.7 • PeterParker
    - Novalynn Katharina Ivanov || Storm || 19 || 1.9 • Enface
    - Salome DuRhalis || Mastermind || 27 || 1.11 • Fairytalest
    - Amora Lee Scarlett || Lady Deathstrike || 18 || 1.11 • Carmenta
    - Teresa Emma Hyde || Lorelei || 27 || 1.13 • Tolkien
    - Lexim Aflex || Beast Boy || 15 || 1.3 • Lazulis
    - Seth Dillard || Magneto || 20 || 1.2 • Eichen
    - Milan Jackson || Hawkeye || 29 || 1.6 • Rhyme
    - Nathaniel Phelix || Wolverine || 22 || 1.3 • Eloquentiae
    - Jack Joshua Longfield || Azazel || 27 || 1.4 • Magnus
    - David Austin Queen || Wolfsbane || 20 || 1.7 • xthevampire
    - Lance Drake Marshall || Bucky/The Winter Soldier || 30 || 1.11 • Mascot
    - Eduardo Axello Castillo || Gambit || 29 || 1.18 • Fairytalest
    [R] - ? || ? || ? || ? • Henkerina

    invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Werk/rol in het dorp:
    Superheld/schurk en bijbehorende krachten*:
    Extra:

    *Bij sommige helden of schurken verschilt het per strip/serie/film welke krachten hij/zij heeft. Daarom is het (om misverstanden te voorkomen) belangrijk dat je hier even alle krachten neerzet die hij/zij vanaf het begin "beheerst" en misschien welke hij/zij later in de RPG nog kan leren. Dit ligt dan vast en hier kunnen je tegenspelers zich dus aan houden. Dit geeft natuurlijk niet de ruimte op er spontaan krachten bij het verzinnen. Het moet wel in minimaal 1 film/serie/strip ook zo zijn.


    Regels:
    #Er geldt een minimum van 200 woorden*
    #Mary Sue’s/Gary Stu’s zijn ten strengste verboden
    #Naamveranderingen doorgeven
    #Houd het realistisch
    #Het is verboden personages van anderen te besturen
    #Je mag nooit iemand zonder toestemming vermoorden
    #Gebruik ABN
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage
    #Probeer mannen en vrouwen een beetje gelijk te houden.
    #Je reservering komt te vervallen na 4 dagen, tenzij je contact houdt met mij
    #Probeer minimaal 1 keer in de week te reageren en anders mij wel op de hoogte te houden van je afwezigheid
    #16+ is toegestaan, maar houd het netjes
    #Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs ivbm drukte
    #OOC tussen haakjes () {} []
    #Geen OOC ruzies, IC mag wel, dus vat dat niet persoonlijk op
    #Originaliteit wordt zeer op prijs gesteld

    *Wanneer je weet lange tijd even niet te kunnen reageren, is het toegestaan een korte post te schrijven, waardoor je tegenspeler niet meer vast zit aan jouw personage. Dit is echter de enige juiste reden om een korte post te schrijven.



    Have Fun!


    Extra mededeling: Je personage is dus onafhankelijk van zijn/haar krachten. Krachten van een held betekenen niet meteen dat je personage een held moet zijn en zo ook omgekeerd. Ook mag een vrouw ook de krachten van een mannelijke held hebben en een man ook krachten van een vrouwelijke held. Dat beïnvloed elkaar verder niet. De krachten hebben gewoon de eerste de beste gastheer/gastvrouw gezocht.


    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 15:32 ]


    Happy Birthday my Potter!


    Naam: Nathaniel Phelix
    Bijnaam: Nathan
    Leeftijd: 22 jaar
    Innerlijk: komt
    Uiterlijk: Nathaniel is een lange, vrij slungelige jongen. Hij heeft donkerbruin haar, met bruine ogen. Hij draagt meestal een spijkerbroek met een hoody of een houthakkersblouse.
    Geschiedenis: komt
    Werk/rol in het dorp:
    Heeft gestudeerd, maar doet er nog niets mee, omdat hij niet uit het dorp wil gaan. Daarom heeft hij hier en daar wat baantjes; in het postkantoor, soms helpt hij wat bij de bakker etc.
    Superheld/schurk en bijbehorende krachten: Wolverine
    Hij heeft de gave om veel sneller te genezen dan de meeste mensen. Wat voor andere een dodelijke wond is, is voor hem te genezen. Dit is een 'kracht' die te ontwikkelen valt: des te vaker de kracht nodig is, des te sterker hij wordt. Voor bepaald gif en bepaalde ziektes is hij dan ook immuun.
    Zijn zintuigen zijn ook extreem ontwikkeld. Hij kan in het donker nog steeds vrijwel perfect dingen zien en mensen vinden aan de hand van hun geur. Ook zijn gehoor is zeer ontwikkeld. Hij is zeer sterk, maar niet zoals de Hulk ofzo, maar als hij eenmaal in een gevecht komt, gaat de 'beestachtige' kant van hem aan, waardoor hij nogal medogenloos wordt. Hij heeft een scherp gebit en drie klauwen aan elke hand, die intrekbaar zijn.
    Extra:


    [Ik maak hem straks even af, maar ik moet nog even zijn karakter uitwerken]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    OMG Michael Fjordbak *kwijl*. Ik was nog aan het twijfelen of ik hem zou gebruiken of niet haha.

    Pedrad schreef:
    OMG Michael Fjordbak *kwijl*. Ik was nog aan het twijfelen of ik hem zou gebruiken of niet haha.


    Hahhaha :'3 Ik zat ook te kwijlen toen ik Daniel Sharman zag staan hoor! Hahahaha ^^
    Ik denk dat ik Josh morgen af ga hebben, als ik nu al wat moet aanpassen dan hoor ik het wel ^^ (Iemand die misschien een relatie met mijn perso wil hebben dan? Vriend/ vijand/ familie? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Hahhaha :'3 Ik zat ook te kwijlen toen ik Daniel Sharman zag staan hoor! Hahahaha ^^
    Ik denk dat ik Josh morgen af ga hebben, als ik nu al wat moet aanpassen dan hoor ik het wel ^^ (Iemand die misschien een relatie met mijn perso wil hebben dan? Vriend/ vijand/ familie? )

    Broer van Robin? :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Raccoon schreef:
    (...)

    Hahhaha :'3 Ik zat ook te kwijlen toen ik Daniel Sharman zag staan hoor! Hahahaha ^^
    Ik denk dat ik Josh morgen af ga hebben, als ik nu al wat moet aanpassen dan hoor ik het wel ^^ (Iemand die misschien een relatie met mijn perso wil hebben dan? Vriend/ vijand/ familie? )


    Vriend lijkt me wel leuk :'D


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Raccoon schreef:
    (...)

    Hahhaha :'3 Ik zat ook te kwijlen toen ik Daniel Sharman zag staan hoor! Hahahaha ^^
    Ik denk dat ik Josh morgen af ga hebben, als ik nu al wat moet aanpassen dan hoor ik het wel ^^ (Iemand die misschien een relatie met mijn perso wil hebben dan? Vriend/ vijand/ familie? )


    Iedereen liefjes vrienden en familie. Laat ik dan gaan voor vijand :p


    Happy Birthday my Potter!

    Naam:
    Lexim Aflex
    Bijnaam:
    Lex luxaflex, deze bijnaam kreeg hij op zijn tiende. Door zijn klasgenoten.
    Leeftijd:
    15 jaar, bijna 16
    Innerlijk:
    Lexim was voordat hij op straat kwam een jongen die altijd rustig en zich nooit druk over iets maakt. Hij haalde altijd goede resultaten op school voordat hij uitgemaakt werd als Luxaflex. Hij probeerd altijd een op een oplossing te komen, voordat hij ergens aan begint. Lexim heeft een hekel aan conflicten tussen mensen, dus hij doet zijn best om met iedereen om hem heen samen te werken of hij probeerd de ruzies tussen mensen op te lossen.
    Dit had nooit echt gewerkt op straat. Dit zorgde dat zijn vertrouwen minder werden , daarbij is hij ook een meester in plannen maken.
    Hij weet altijd, ondanks zijn vertrouwen te doen wat hij moet doen. Lexim heeft een grote hekel aan het wreede gedrag van bepaalde mensen, daardoor gaat hij nooit met iemand in gesprek die de ruzie heeft aangemaakt. Over het algemeen laat hij zich zelden in de hoofdstraten zien.

    Uiterlijk:


    Foto: Ross Lynch
    Lexim is een jongen van ongeveer 1: 63 lang. Hij is mager door voedsel te kort. Hij heeft stoffig blond haar, waarbij zijn ogen een appart groene kleur, waarbij het af en toe lijkt alsof ze van kleur veranderen. Zijn gezicht is wat hoekig, waarbij zijn ogen wat dicht bij elkaar staan.
    Lexim's blonde haren staan overeind en zijn met een gevonden zakmes geknipt. Zijn kleding bestaat uit vodden, een grote sport t-shirt en een korte legerkleurige broek. Hij draagt geen schoenen. Over zijn hele lichaam zitten hier en daar littekens van gevechten op straat, of knuppels van politieagenten. aan zijn broek heeft hij een van glas gemaakt mes, dat hij gebruikt om zich te verdedigen.

    Geschiedenis:
    Lexim komt uit een behoorlijk rijk gezin.
    Zijn vader en moeder hadden een bedrijf waarbij ze behoorlijk wat geld verdiende. Als elf jarig jongetje kreeg ruzie met zijn vader. Hij werd in die tijd daarvoor vaak gepest op school en hij was het er niet mee eens dat zijn vader en niks tegen deed. hij zei dat zijn zoon het gewoon moest negeren en ook al had Lexim gesmeekt om naar een andere school te kunnen, zijn ouders keerde hem de rug om. Lexim werd er woedend over en besloot om van huis weg te lopen en niet meer terug te keren, maar waar hij ook heen ging, hij kon nergens een slaapplaats vinden en uiteindelijk sliep hij op straat. Hij had ooit terug gewild naar huis, maar toen hij zag hoe vrolijk zijn ouders waren, had hij besloten om voorgoed te verdwijnen.
    In die vier jaar heeft hij veel problemen gehad en werd door andere straat mensen in elkaar geslagen.
    Er was maar 1 plek voor Lexim waar hij heen j
    Kon. Af en toe als hij het niet trok op straat sliep hij bij Azealea waar hij zich thuis voelt.
    Werk/rol in het dorp:
    Straatjongen
    Superheld/schurk en bijbehorende krachten*:
    (Tijdens RPG.) beast boy- Hij kan zich veranderen in drie beesten. De rest (Bijvoorbeeld voorwerpen) moet hij nog leren.
    Lexim is een shapeshifter dat zich kan veranderen in drie dieren:
    Een Kolibrie om zich tussen kleine gaten in muren te kunnen wurmen, dit is alleen niet altijd gunstig, aangezien hij rij vaak vast zit doordat hij zich te snel terug veranderd.
    En hij kan zich veranderen in een Spin Voor vooral op het land op muren te kunnen klimmen, maar niet iedereen houd hiervan en hij moet af en toe opassen dat hij niet geplet word door de voeten van andere.
    Zijn derde dier waar hij trots op is om daar in te veranderen is een Slang Alleen hij blijkt geen gif maar een wurg slang te zijn van ongeveer 2 meter lang.


    Lexim hoopt hierbij in meer dieren te kunnen veranderen en wellicht in voorwerpen. Hij hoopt daarbij in waterdieren te kunnen veranderen en voorwerpen dat andere personen kunnen gebruiken. Wapens bijvoorbeeld.

    Extra: Hij is vegetarisch.

    Done

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 10:54 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Hahaha Yay :3 Meteen al een lijstje voor Josh hahah :3 Zal alles er bijzetten ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zafirah is af. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zarathos -> Delish.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Miserables schreef:
    Zafirah is af. c:


    Ze is helemaal toppie. Ik zal de [R] weghalen voor je rol c;


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zit te twijfelen tussen de explosieve allemansvriend of the quiet smart one... x]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    Ik zit te twijfelen tussen de explosieve allemansvriend of the quiet smart one... x]


    Ik vind de tweede optie beter bij hem passen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    (...)

    Ik vind de tweede optie beter bij hem passen.


    Haha, thanks :] Best wel komisch want dan heb je twee uiterste: de Wolverine is nogal een beestachtig type en hijzelf is dan een stil iemand. I'm gonna go for that one


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Naam: Nathaniel Phelix
    Bijnaam: Nathan
    Leeftijd: 22 jaar
    Innerlijk: Nathaniel heeft een hekel aan groepen. Daarom zien mensen hem vaak als een stil persoon, die nooit wat zegt, maar dat komt deels omdat hij gewoon moeite heeft met het verdelen van zijn aandacht. Hij heeft geen zin om de hele tijd maar met een iemand te praten, dus dan luistert hij eerder en zegt wat als hij het idee heeft dat het nodig is.Een-op-een is hij wel wat spraakzamer. Dat komt, omdat hij dan alleen maar hoeft te letten op diegene en niet anderen onbewust negeert.
    Nathaniel is een slim iemand, die snel kan denken en erg scherp is. Hij heeft geen moeite met mensen van zich afbijten, als ze hem beledigen. Hierdoor heeft hij niet heel veel vrienden. Mensen vinden hem meestal te stil en als hij dan wat zegt, is het precies wat hij ervan vindt, wat niet altijd even aardig is. Hij is dan ook een groot liefhebber van sarcasme en ander verbaal geweld. Fysiek geweld is hij geen fan van, puur en alleen omdat je daar nog zolang pijn van hebt, maar misschien verandert dat wel, zodra hij eracher komt dat hij als Wolverine sneller geneest.
    Uiterlijk: [FC: Andrew Garfield] Nathaniel is een lange, vrij slungelige jongen. Hij heeft donkerbruin haar, met bruine ogen. Hij draagt meestal een spijkerbroek met een hoody of een houthakkersblouse.
    Geschiedenis: Nathaniel is opgegroeid als jongste in een gezin met twee oudere broers. Deze zijn allang het huis gegaan, waardoor hij al snel alleen achterbleef in het nietige dorpje. Zijn ouders hebben altijd heel veel van hem gehouden, maar het was niet wederzijds. Nathaniel heeft altijd het idee gehad dat ze vonden dat hij niet genoeg deed buiten school en asociaal was - wat hij ergens ook wel is. Zijn broers deden veel aan sport en hadden veel vrienden, terwijl Nathaniel "maar" twee of drie vrienden had en niet deed aan sport, omdat het nutteloos volgens hem was.
    Daardoor was hij altijd na school veel buitenhuis. Hij had verschillende bijbaantjes en ontmoette verschillende mensen, maar hij heeft nooit een echte bevestiging van zijn ouders gehad dat hij dingen goed of slecht deed. Daardoor begon hij zichzelf heel erg te 'onderzoeken', wat hem veel zelfkennis op heeft geleverd. Na zijn studie had hij geen geld om uit het dorp te gaan, waardoor hij maar allerlei baantjes aannam, zodat hij geld kon verdienen en zo snel mogelijk weg kon uit dit dorp.
    Werk/rol in het dorp: Heeft gestudeerd, maar doet er nog niets mee, omdat hij niet uit het dorp kan gaan. Daarom heeft hij hier en daar wat baantjes; in het postkantoor, soms helpt hij wat bij de bakker etc.
    Superheld/schurk en bijbehorende krachten: Wolverine
    Hij heeft de gave om veel sneller te genezen dan de meeste mensen. Wat voor andere een dodelijke wond is, is voor hem te genezen. Dit is een 'kracht' die te ontwikkelen valt: des te vaker de kracht nodig is, des te sterker hij wordt. Voor bepaald gif en bepaalde ziektes is hij dan ook immuun.
    Zijn zintuigen zijn ook extreem ontwikkeld. Hij kan in het donker nog steeds vrijwel perfect dingen zien en mensen vinden aan de hand van hun geur. Ook zijn gehoor is zeer ontwikkeld. Hij is zeer sterk, maar niet zoals de Hulk ofzo, maar als hij eenmaal in een gevecht komt, gaat de 'beestachtige' kant van hem aan, waardoor hij nogal medogenloos wordt. Hij heeft een scherp gebit en drie klauwen aan elke hand, die intrekbaar zijn.
    Extra: Josh en Nathaniel zijn bevriend

    [Is hij zo goed?]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman