• Het is het jaar 2153 en de bekende superhelden zijn samen met hun verhalen en het geloof in hen ten onder gegaan. Echter, een speciaal taskforce van de Amerikaanse overheid heeft hun krachten altijd bewaard in een ondergronds lab niet ver van het dorpje Spellburn voor noodgevallen.
    Midden in de nacht is er iets misgegaan met de machines die deze krachten gevangen moesten houden en zijn ze vrijgekomen. Ze hebben meteen een nieuwe gastheer of gastvrouw gezocht bij de dichtstbijzijnde mensen: allerlei bewoners, jong en oud, uit Spellburn. De overheid heeft snel gehandeld. Alle onaangetaste mensen zijn dezelfde nacht nog uit het dorp verwijderd, terwijl de besmette mensen in een diepe (kunstmatige) slaap waren en er is een grote elektrische koepel over het dorp gezet om hen binnen te houden voor nog onbepaalde tijd.

    De RPG begint in de ochtend: het moment waarop de geïnfecteerde mensen met hun nieuwe superkrachten wakker worden, merken dat al hun familie, vrienden, buren en collega’s weg zijn en ze opgesloten zitten in het kleine dorpje, met weinig voorzieningen en andere mensen met superkrachten. Wie zullen zich aansluiten bij de helden? En wie bij de schurken? En zullen ze onder de koepel vandaan ontnappen, of zijn ze gedoemd te sterven aan een voedseltekort?


    Personages:
    - Naam/Geslacht || Superheld waarvan hij/zij de krachten heeft || Leeftijd || Pagina in het rollentopic • Eigenaar personage

    - Amilia Elizabeth Rosefield || Danny Phantom || 25 || 1.2 • Rider
    - Azalea Lillian Moss || Poison Ivy || 26 || 1.8 • Gaikotsu
    - Vanessa Meghan Sunfield || Mystique || 19 || 1.7 • PeterParker
    - Novalynn Katharina Ivanov || Storm || 19 || 1.9 • Enface
    - Salome DuRhalis || Mastermind || 27 || 1.11 • Fairytalest
    - Amora Lee Scarlett || Lady Deathstrike || 18 || 1.11 • Carmenta
    - Teresa Emma Hyde || Lorelei || 27 || 1.13 • Tolkien
    - Lexim Aflex || Beast Boy || 15 || 1.3 • Lazulis
    - Seth Dillard || Magneto || 20 || 1.2 • Eichen
    - Milan Jackson || Hawkeye || 29 || 1.6 • Rhyme
    - Nathaniel Phelix || Wolverine || 22 || 1.3 • Eloquentiae
    - Jack Joshua Longfield || Azazel || 27 || 1.4 • Magnus
    - David Austin Queen || Wolfsbane || 20 || 1.7 • xthevampire
    - Lance Drake Marshall || Bucky/The Winter Soldier || 30 || 1.11 • Mascot
    - Eduardo Axello Castillo || Gambit || 29 || 1.18 • Fairytalest
    [R] - ? || ? || ? || ? • Henkerina

    invullen:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Werk/rol in het dorp:
    Superheld/schurk en bijbehorende krachten*:
    Extra:

    *Bij sommige helden of schurken verschilt het per strip/serie/film welke krachten hij/zij heeft. Daarom is het (om misverstanden te voorkomen) belangrijk dat je hier even alle krachten neerzet die hij/zij vanaf het begin "beheerst" en misschien welke hij/zij later in de RPG nog kan leren. Dit ligt dan vast en hier kunnen je tegenspelers zich dus aan houden. Dit geeft natuurlijk niet de ruimte op er spontaan krachten bij het verzinnen. Het moet wel in minimaal 1 film/serie/strip ook zo zijn.


    Regels:
    #Er geldt een minimum van 200 woorden*
    #Mary Sue’s/Gary Stu’s zijn ten strengste verboden
    #Naamveranderingen doorgeven
    #Houd het realistisch
    #Het is verboden personages van anderen te besturen
    #Je mag nooit iemand zonder toestemming vermoorden
    #Gebruik ABN
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage
    #Probeer mannen en vrouwen een beetje gelijk te houden.
    #Je reservering komt te vervallen na 4 dagen, tenzij je contact houdt met mij
    #Probeer minimaal 1 keer in de week te reageren en anders mij wel op de hoogte te houden van je afwezigheid
    #16+ is toegestaan, maar houd het netjes
    #Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs ivbm drukte
    #OOC tussen haakjes () {} []
    #Geen OOC ruzies, IC mag wel, dus vat dat niet persoonlijk op
    #Originaliteit wordt zeer op prijs gesteld

    *Wanneer je weet lange tijd even niet te kunnen reageren, is het toegestaan een korte post te schrijven, waardoor je tegenspeler niet meer vast zit aan jouw personage. Dit is echter de enige juiste reden om een korte post te schrijven.



    Have Fun!


    Extra mededeling: Je personage is dus onafhankelijk van zijn/haar krachten. Krachten van een held betekenen niet meteen dat je personage een held moet zijn en zo ook omgekeerd. Ook mag een vrouw ook de krachten van een mannelijke held hebben en een man ook krachten van een vrouwelijke held. Dat beïnvloed elkaar verder niet. De krachten hebben gewoon de eerste de beste gastheer/gastvrouw gezocht.


    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 15:32 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Heb Seth een beetje een meeloper gemaakt ipv een schurk. Dan zie ik wel in de RPG welke richting hij op gaat (:

    Pedrad schreef:
    Heb Seth een beetje een meeloper gemaakt ipv een schurk. Dan zie ik wel in de RPG welke richting hij op gaat (:

    Hahaha, dat gaat echt leuk worden als 'tie mijn personage ontmoet. :'D Dat kan ik je nu wel alvast zeggen, hahaha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oeps, dat ben ik vergeten erbij te zetten :s


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Mijn personage is klaar, hoop dat hij goed is.


    Vampire + Servant = Servamp



    Naam:
    David Austin Queen

    Bijnaam:
    De meeste noemen hem Dave.

    Leeftijd:
    20 jaar, geboren op 16 maart.

    Innerlijk:
    David is de populaire jongen op school. Jammer genoeg voor de meisjes, is hij niet zo gemakkelijk over te halen. Pas als hij iemand leuk vind gaat hij moeite voor je doen, De rest houd hij netjes op afstand.
    Verder gaat David door het vuur voor zijn vrienden. Word één van hen bedreigd? Pas dan maar op, want dan is deze gespierde jongen niet mis! David houd van zijn spieren wat hij ook graag laat merken, niet dat hij arrogant is... Hij doet elke ochtend een rondje hardlopen, waarna hij ook nog eens een aantal push ups doet. Daarnaast houd David van surfen, feesten - vooral strandfeestjes, skaten en nog veel meer. In één woord is zijn leven een feest. Dat is ook precies hoe hij het wil hebben. Als hij iets wil, doet hij het. Niemand verteld hem wat hij moet doen. Hierdoor heeft hij aanzienlijk wat ruzie's met zijn ouders. Die het negen van de tien keren niet eens zijn met David zijn keuzes. Als je David boos maakt, is hij niet mis. Hij heeft dan veel moeite om zijn krachten te beheersen. Vooral nadat hij zijn krachten heeft gekregen, vind hij het moeilijk om niet direct in wolfsuniform te springen en je keel open te scheuren.

    Uiterlijk:
    David is een gespierde hunk. Hij heeft donkerblonde haren, wat in een stoer kapsel zit. Ook heeft hij deze blauwe ogen die altijd glinsteren en je doen denken aan de mooie blauwe oceaan. Veel meiden vinden dat David een gevoelige blik heeft. David heeft ook een paar goed gebouwde aantrekkelijke lippen. Wat hem een sexy uiterlijk geeft. Hij laat altijd een licht gestoppeld baardje staan. Hij heeft een lengte van 1.73 meter. David is niet bepaald wat je noemt 'lang', waar hij zich soms wat aan ergert. Nadat hij zijn krachten heeft gekregen, kan hij zichzelf waar en wanneer hij maar wil in een wolf veranderen. Hij kreeg het verder onder de knie en leerde zichzelf om op commando te veranderen, wel had hij moeite om zijn beestelijke instincten onder controle te houden.



    Ook kan hij een menselijke gedaante van de wolf aannemen.



    Geschiedenis:
    David werd op 16 maart geboren in een nogal arm en klein huis. Davids ouders werkten altijd hard, maar ondanks dat waren ze toch arm. Zijn ouders hadden zelden ruzie en waren gelukkig. David was hun eerste zoon, waar ze dachten trots op te kunnen zijn. Dit viel uiteindelijk tegen, doordat David zich schaamde voor zijn afkomst. Twee jaar later werd David gevolgd door zijn zusje 'Avahlynn Leah Queen'. De familie was compleet. Stiekem hadden ze niet genoeg geld voor nog een kind... David ging naar de middelbare school, waar hij al gauw allerlei aandacht kreeg. Kwam dit voor een groot deel, omdat iedereen dacht dat hij rijk was? Dit blijft een vraag, want David vertelde niemand... maar dan ook niemand over zijn arme afkomst. Twee jaar later volgde zijn net zo knappe zusje. Althans dat vond hij. Zijn zusje had te weinig geld voor luxe kleding, make-up en al die andere spullen. Zijn liep de aandacht mis en behoorde tot één van de mindere groepjes. Niemand realiseerde zich dat deze twee kinderen, misschien wel broer en zus waren? Eerder dachten zijn dat het neef en nicht waren. Pas toen David wijzer en ouder werd, begon hij te beseffen wat hij deed. Hij verraadde zijn familie. Toen zijn zusje op een dag werd lastig gevallen, kon hij het niet langer verdragen en hielp hij haar. Hij gooide zijn reputatie op zij en vocht voor haar. Dit zorgde er bijna voor dat hij van school werd getrapt, maar hij was een goede leerling en mocht blijven. Iedereen wist nu dat ze familie waren, maar David bleef redelijk populair. Zijn zusje steeg ook wat meer in aanzien. Avahlynn studeert nu in dans en heeft een bijbaantje, waardoor ze betere kleding en make-up kan kopen. Davidstudeert voor monteur, later hoopt hij op een eigen garage om lekker aan auto's te kunnen sleutelen. Wat hij nu eenmaal graag doet. Op dit moment knapt hij een oude racewagen op en ondertussen crosst hij rond op zijn zwarte motor. Nog geen jaar geleden is zijn moeder aan een ernstige ziekte overleden. Ze hadden niet genoeg geld om haar te helpen, wat haar einde betekende... Zijn vader heeft dit nog niet kunnen verwerken. Hij zit dagelijks aan de drank om zo alles te vergeten. Alles is niet meer zoals het was...

    Werk/rol in het dorp:
    David werkt soms op zaterdagen in de lokale autogarage. Op de doordeweekse avonden werkt hij in de bediening in het strandrestaurant. Verder studeert hij voor automonteur, maar hij zit er ook over na te denken om misschien iets in de horeca te gaan doen. Hieruit blijkt dat David nogal wispelturig kan zijn.

    Superheld/schurk en bijbehorende krachten*:
    Wolfsbane - Marvel
    *De kracht om in een menselijke wolf te veranderen, of zelfs geheel in een rode wolf.
    *In beide vormen heeft David versterkte zintuigenzoals horen, zien en ruiken, beestachtige kracht, wendbaarheid en reflexen, messcherpe tanden en klauwen en beestachtige instincten.
    *David zijn krachten worden niet beïnvloed door de maan.
    *Door veel oefenen beschikte wolfsbane op een gegeven moment ook over een versterkte reuk.

    Extra:
    David hoort bij de superhelden, maar begaat soms ook fouten. Als hij bijvoorbeeld zijn controle verliest, wat in het begin weleens gebeurd.


    Ik denk dat het zo goed is. Ik ga hem nu niet meer veranderen, tenzij je ergens een fout ziet of iets dat verbeterd moet worden. Die zullen er trouwens best wel zitten, want dit is mijn eerste keer :p

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 23:05 ]


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow



    Naam:
    Vanessa Meghan Sunfield.

    Bijnaam:
    De meesten noemen haar Vanes.

    Leeftijd:
    19, ze is geboren op 15 september.

    Innerlijk:
    Vanessa is een absoluut geen lieverdje. Ze is soms een beetje gemeen en arrogant en als je haar dan maar ook een beetje boos maakt, gaat ze al helemaal over de rooie. Dit doet Vanessa echter omdat ze vroeger gepest en gekleineerd werd door iedereen. Als ze je eenmaal in haar hart gesloten heeft, is ze een geweldige vriendin waarmee je goed kan lachen en lol kan maken. Als je haar voor het eerst ontmoet zal je zien dat ze ontzettend verlegen is en zachtjes praat tegen diegene. Vanessa lijkt een bitch door haar uiterlijk en haar innerlijk, maar ze breekt heel snel. Met de kleinste woordjes huilt ze of wordt ze boos. Vanessa is een ongelofelijke kletskous tegen haar vrienden en kan dan bijna ook niet stoppen met praten of iets bespreken. Ze zal niet snel bang worden maar voor niks of niemand bang is ze ook niet. Vanessa is ook erg avontuurlijk en gaat op ontdekkingstocht, dat haar vaak in de problemen brengt. Ook is ze erg strijdlustig en is goed in vechten en is daarom ook erg lenig en snel. Ze is erg onzeker over zichzelf toen ze klein was maar dat is nu meestal weg. Ze heeft niet snel een eerste indruk bij mensen en respecteert hun daarom ook om wie ze zijn. Vanessa heeft juist een hekel aan mensen die wel andere mensen meteen beoordeelt bij de eerste indruk, ze heeft ook een hekel aan pesten, liegen en regels overtreden. Maar braaf is Vanessa nou ook weer niet, meer brutaal.

    Uiterlijk:
    Vanessa heeft lichtblauwe ogen omringd door sierlijke zwarte wimpers. Die worden heel soms iets voller gemaakt met wat mascara. Ze is best bleek, wat je natuurlijk niet verwacht van haar maar ze is ook niet ''onmenselijk bleek''. Haar haren zijn lichtblond en komen ongeveer tot onder haar schouders. Als ze vecht of traint zit het vast in een staart of knot. Dit was Vanessa haar uiterlijk voordat ze muteerde. Nu is haar echte uiterlijk donkerblauwe huid, met sommige schubben, gele ogen en rood haar, de schubben doen sommigen aan een hagedis denken, wat Vanessa helemaal niet fijn vindt om te horen. Ze is 1.70 lang en is niet heel dik maar ook niet te dun. Haar echte uiterlijk doet velen schrik aanjagen waarna Vanessa dus huilend in een hoekje zit. Aan de andere kant vindt ze het wel fijn dat ze in verschillende mensen of dieren kan veranderen, omdat ze zich een soort van kan verbergen en camoufleren tegen gevaar.

    Geschiedenis:
    Vanessa heeft geen fijne jeugd gehad. Ze werd gepest door haar vrienden en vriendinnen waar ze eerst zoveel om gaf. Elke dag kwam ze huilend thuis van school waarna haar ouders probeerden om toch een fijn leven voor haar te krijgen. Maar voor de mutatie was ze al een buitenbeentje, en daar had Vanessa een hekel aan. Ze had zelfmoordpogingen en toen haar ouders erachter kwamen dumpten ze haar in een vuilnisbak maar voordat ze dat deden hadden ze een speciaal soort poeder waar Vanessa lang zou van slapen, daarom konden haar ouders haar daarheen brengen en snel weer weggaan. Toen Vanessa wakker werd en erachter kwam wat er gebeurt was barstte het meisje in tranen uit. Ze werd een zwervertje, en werd tot haar grote geluk toen door iemand geadopteerd. Ze beschouwt die mensen nu als haar ouders en woont nog steeds bij hun. Ze voelt zich veel gelukkiger bij hun dan bij haar echte ouders.

    Werk/rol in het dorp:
    Vanesa heeft een baantje in een restaurant, dat ze bijna elke dag doet.

    Superheld/schurk en bijhorende krachten:
    Mystique, Vanessa heeft de kracht om van gedaante te verwisselen. Voorwerpen lukken haar niet, maar mensen kan ze veel beter. Haar echte uiterlijk is eigenlijk dat ze gele ogen, rood haar en een helemaal blauwe huid heeft. Ook geneest ze veel sneller en is immuun voor gif. In haar echte uiterlijk heeft ze ook donkerblauwe schubben op haar huid, maar ze neemt meestal het gedaante van wie ze voor de mutatie was. Vanessa kan ook in dieren transformeren, dus eigenlijk is ze een soort van Shape-Shifter.

    Extra: x.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 17:10 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Is het goed als ik mijn rol morgen invul?

    Waarom zet ik überhaupt dingen in het begintopic -_-

    Personages van 20-24 zijn even niet meer welkom!
    Zala, is er enige kans dat je bereid bent de leeftijd van je personage aan te passen?


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Waarom zet ik überhaupt dingen in het begintopic -_-

    Personages van 20-24 zijn even niet meer welkom!
    Zala, is er enige kans dat je bereid bent de leeftijd van je personage aan te passen?

    Ik denk voor mensen die al iets meer ervaring hebben met het forum, en dus weten dat rood op één of andere manier belangrijk zou kunnen zijn :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    @xthevampire

    Zac Efron! :9~
    Hij is goed. Kijk wel uit dat je geen Gary Stu van hem maakt though


    Happy Birthday my Potter!

    Sempra schreef:
    Is het goed als ik mijn rol morgen invul?


    Oh en dat is overigens prima c;


    Happy Birthday my Potter!

    Lazulis schreef:
    Mijn personage is klaar, hoop dat hij goed is.


    Niet heel lang, maar goed genoeg. Ik heb de [R] weggehaald! Ik vind het overigens wel een originele rol ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Confiance schreef:
    Mag ik een vrouw?


    Omdat ik niks meer van je gehoord heb en morgen om 12:57 de 4 dagen voorbij zijn, zal je rol op dat tijdstip komen te vervallen!


    Happy Birthday my Potter!

    Ik maak morgen mijn personage af, want ik heb wat probleempjes met het vormen van het karakter.
    Heb de laatste tijd behoorlijk wat rollen gemaakt voor story's etc. en ik wil dat deze verschilt van de rest (A)


    It's never gonna happen, Guys.

    Waarom zijn de meeste rollen zo jong? o.o

    OT: Ik ben nog even ehh.. 2 á 3 posts aan het schrijven en als ik dan nog genoeg tijd heb om mijn rol te schrijven, zal ik daaraan beginnen en dan krijg je 'm vanavond nog! Anders morgen, is dat goed?


    Don't walk. Run, you sheep, run.