• Ik haalde gister drie vriendinnen op van het station voor een filmmiddagje bij mij thuis. Bij thuis komst zag ik direct een spin op de spiegel in de hal. Zo één die echt hard kan rennen als hij eenmaal begint met voortbewegen. Ik hoopte nog dat één van mijn vriendinnen zo heldhaftig was om die spin te lijf te gaan, maar helaas. Ik moest zelf de held uithangen. Ik pakte de vliegenmepper.. en toen zei één van mijn vriendinnen dat dat niet zo handig was bij de spiegel. Daar had ze misschien wel gelijk in. Maar als die spin van de spiegel af zou gaan, zou hij waarschijnlijk achter de spiegel verdwijnen. Dat is pas eng D: .
    Ik zette de tas die onder de spiegel stond weg, voor als ik die spin toch te lijf zou gaan en die naar beneden zou vallen. Zat daar nog een spin. En die spin was nog groter. Een andere vriendin van mij; 'Ze zijn altijd met z'n tweeen'. Fijn. Dat is een leuk weetje.
    Iemand opperde dat ik het mijn broertje wel kon vragen. Ik rende naar boven en kreeg te horen dat hij het wel wilde doen, maar wel pas over een half uur D: Gamers ><
    Weer op weg naar beneden riep iemand dat de spin naar de tas aan het rennen was. Toen veranderde ik in een superheld en heb die spin vermoord met de vliegenmepper. Dat was één. Toen heb ik de spin op de spiegel ook maar even aangepakt. Ik heb gewoon niet zo hard geslagen =3
    We gingen lunchen. Merken mijn vriendinnen op dat er ergens anders nóg een spin zat. Houd het dan nooit op! Met mijn supermancape nog om en de vliegenmepper nog binnen handbereik, heb ik die ook gedood.
    Een boodschap aan alle spinnen die een warm onderkomen willen zoeken: Kom niet in mijn huis. Dan ben je niet veilig. :((

    Haha.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Laatst heeft mijn zusje gefilmd hoe ik een spin doodde met een handdoek. Die beesten zijn verschrikkelijk irritant, en soms hebben ze ook nog eens van die dikke, lange poten waar je de kriebels van krijgt. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zag laatst een langpoot op mijn deken lopen. Heb de deken van me afgegooid en heb een aantal dagen een andere deken gebruikt :'). Spinnen zijn verschrikkelijk.

    Ik vind spinnen ook niet leuk, ik ga altijd dingen naar ze gooien (zoals schoenen).


    26 - 02 - '16

    De laatste keer dat ik een spin zag thuis bleef er een vriendin logeren. Ik heb alles bij elkaar gegild en was doodsbang, want hij viel van het plafond recht voor me naar beneden.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    De laatste keer dat ik een spin zag thuis bleef er een vriendin logeren. Ik heb alles bij elkaar gegild en was doodsbang, want hij viel van het plafond recht voor me naar beneden.

    Ieeeeeh. Dat vind ik ook eng. Zo durf ik ook eigenlijk niet op de paadtjes in onze tuin te lopen, want daar lopen niet vaak mensen en het is een goede plek voor spinnen om hun web te maken waar ze dan in hangen. Dat hoef ik niet in mijn gezicht te hebben, nee dankje.

    Ik heb er gisteren ook eentje vermoord.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Pulsar schreef:
    Ik heb er gisteren ook eentje vermoord.:')

    Go you!! Hoe?

    Roku schreef:
    Ik vind spinnen ook niet leuk, ik ga altijd dingen naar ze gooien (zoals schoenen).

    Hahaha! Volgens mij kun je er beter op slaan met een schoen. Dan is de kans groter dat je 'm raakt (cat).

    Hahaha. Spinnen zijn vreselijk. Ik stuur mijn vader er altijd op af en meestal eindigt hij dan in de wc.
    Een keer wilde mijn moeder een spin op het plafond boven mijn bed weghalen, maar hij viel in mijn bed en ze kon hem niet meer vinden en ging toen gewoon slapen. Ik heb toen die nacht met een enorme spin ergens in mijn bed geslapen. En een keer viel een spin recht op mijn hoofd toen ik onder de douche stond. Ook geen pretje.


    Take risks and conquer your fears.

    Toen ik een keer aan het opruimen was met mijn moeder kwam er precies zo een snelle spin vanaf de gang, door de deur, naar de spleet onder de plint gerend. Vlak langs mijn voeten.... Ik krijg nog rillingen als ik eraan denk. Ik heb dan ook maar één keer harder gegild. Dat was op het moment dat er een enorme spin op mijn rug zat, omdat mijn badjas tegen de muur aan had gehangen....
    Nee, spinnen zijn nooit mijn beste vrienden geweest.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 20:00 ]


    Hamartia

    Krull schreef:
    (...)
    Go you!! Hoe?



    De vliegenmepper, alleen sloeg ik de eerste keer op een poot.:x
    Dus moest hel nog een tweede keer te pakken krijgen.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind spinnen eigenlijk niet zo eng, hahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Corday schreef:
    Hahaha. Spinnen zijn vreselijk. Ik stuur mijn vader er altijd op af en meestal eindigt hij dan in de wc.
    Een keer wilde mijn moeder een spin op het plafond boven mijn bed weghalen, maar hij viel in mijn bed en ze kon hem niet meer vinden en ging toen gewoon slapen. Ik heb toen die nacht met een enorme spin ergens in mijn bed geslapen. En een keer viel een spin recht op mijn hoofd toen ik onder de douche stond. Ook geen pretje.

    Nou lekker dan D: Volgens mij was ik dan echt ergens anders gaan slapen.. op een andere verdieping op z'n minst x'D
    Ahhhh bah D: -gruwel-

    Ik laat spinnen altijd leven - ik vind het zo zielig om ze dood te meppen - maar verhuis ze gauw naar buiten, ghehe.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it