• Ik haalde gister drie vriendinnen op van het station voor een filmmiddagje bij mij thuis. Bij thuis komst zag ik direct een spin op de spiegel in de hal. Zo één die echt hard kan rennen als hij eenmaal begint met voortbewegen. Ik hoopte nog dat één van mijn vriendinnen zo heldhaftig was om die spin te lijf te gaan, maar helaas. Ik moest zelf de held uithangen. Ik pakte de vliegenmepper.. en toen zei één van mijn vriendinnen dat dat niet zo handig was bij de spiegel. Daar had ze misschien wel gelijk in. Maar als die spin van de spiegel af zou gaan, zou hij waarschijnlijk achter de spiegel verdwijnen. Dat is pas eng D: .
    Ik zette de tas die onder de spiegel stond weg, voor als ik die spin toch te lijf zou gaan en die naar beneden zou vallen. Zat daar nog een spin. En die spin was nog groter. Een andere vriendin van mij; 'Ze zijn altijd met z'n tweeen'. Fijn. Dat is een leuk weetje.
    Iemand opperde dat ik het mijn broertje wel kon vragen. Ik rende naar boven en kreeg te horen dat hij het wel wilde doen, maar wel pas over een half uur D: Gamers ><
    Weer op weg naar beneden riep iemand dat de spin naar de tas aan het rennen was. Toen veranderde ik in een superheld en heb die spin vermoord met de vliegenmepper. Dat was één. Toen heb ik de spin op de spiegel ook maar even aangepakt. Ik heb gewoon niet zo hard geslagen =3
    We gingen lunchen. Merken mijn vriendinnen op dat er ergens anders nóg een spin zat. Houd het dan nooit op! Met mijn supermancape nog om en de vliegenmepper nog binnen handbereik, heb ik die ook gedood.
    Een boodschap aan alle spinnen die een warm onderkomen willen zoeken: Kom niet in mijn huis. Dan ben je niet veilig. :((

    De laatste keer dat ik een spin zag was op school. Ik begon te flippen en iedereen lachte me uit. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Op kamp ben ik meestal van de ongedierte bestrijding :')
    Maar is het raar dat als ik een spin tegen kom ik hem, of laat zitten, of netjes naar buiten breng?


    Stenenlikker

    Novoselic schreef:
    Ik laat spinnen altijd leven - ik vind het zo zielig om ze dood te meppen - maar verhuis ze gauw naar buiten, ghehe.

    Dat mag ook =3 Zo heldhaftig om hem te vangen ben ik niet, stiekem :$

    Ewijn schreef:
    Op kamp ben ik meestal van de ongedierte bestrijding :')
    Maar is het raar dat als ik een spin tegen kom ik hem, of laat zitten, of netjes naar buiten breng?

    Ik vind het raar dat je hem laat zitten ja, haha. Naar buiten brengen vind ik wel lief =3

    Ik had er laatst eentje met mijn hand geplet. Het was niet echt de bedoeling en toen ging ik als een idioot naar de kraan om mijn hand schoon te maken.
    Spinnen zijn rot :c

    Nawh, gelukkig ben ik niet bang voor spinnen! Mijn tweelingzus vermoord ze altijd, ik ben nogal wreed met die beesten. Wespen zijn weer een ander verhaal, dan flip ik echt heel erg.


    •*• Lululu •*•

    Opinor schreef:
    Toen ik een keer aan het opruimen was met mijn moeder kwam er precies zo een snelle spin vanaf de gang, door de deur, naar de spleet onder de plint gerend. Vlak langs mijn voeten.... Ik krijg nog rillingen als ik eraan denk. Ik heb dan ook maar één keer harder gegild. Dat was op het moment dat er een enorme spin op mijn rug zat, omdat mijn badjas tegen de muur aan had gehangen....
    Nee, spinnen zijn nooit mijn beste vrienden geweest.

    Gatsieeee. Bij mij rende er laatst een spin naar binnen vanaf buiten. Dat hadtie beter niet kunnen doen toen ik zijn kant op keek, want ik ging er met een schoen achteraan.

    Schuester schreef:
    Ik had er laatst eentje met mijn hand geplet. Het was niet echt de bedoeling en toen ging ik als een idioot naar de kraan om mijn hand schoon te maken.
    Spinnen zijn rot :c

    Haha, groot gelijk!

    Schuester schreef:
    Ik had er laatst eentje met mijn hand geplet. Het was niet echt de bedoeling en toen ging ik als een idioot naar de kraan om mijn hand schoon te maken.
    Spinnen zijn rot :c

    Ah, gatsie! Dat is echt vies.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    You go guwrl! *O* Ik ben eigenlijk niet eens bang voor spinnen, sommigen zijn echt schattig, haha. (bloos)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Owh, dat doet me denken aan een aantal jaren geleden. Was in de vakantie of zo, werd ik wakker en nog half slaperig hing ik mijn haren over de rand van het bed, valt er plotseling een spin die blijkbaar in mijn haar zat naar beneden! o_O Heb me echt rot geschrokken.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 20:48 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Tumnus schreef:
    You go guwrl! *O* Ik ben eigenlijk niet eens bang voor spinnen, sommigen zijn echt schattig, haha. (bloos)

    "OMG, wat een lief klein spinnetje, dat wil ik als huisdier!" Brrr, nee bedankt. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    "OMG, wat een lief klein spinnetje, dat wil ik als huisdier!" Brrr, nee bedankt. :'D

    Dat ook weer niet, maar ik vind het leuk om mijn moeder bang te maken en dan zeg ik: ''Kijk eens hoe cute deze spin is!" :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Brr, ik heb echt een hekel aan spinnen. Moet je nagaan dat je kans hebt om die beesten door te slikken als je slaapt. Ö


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik krijg al kriebels als ik dit lees. Brrr, ik ben zo bang voor spinnen.
    Mijn vriend is er niet bang voor en pakt ze altijd op en loopt dan altijd mij te plagen, door hem vlak voor mij te houden etc.


    Tell me about it, stud.