• Ja ja, morgen ga ik voor het eerst vliegen in een vliegtuig! En haha ik vind het doodeng x)
    Wanneer hebben jullie voor het eerst gevolgen? En wat kun je het beste doen als je het eng vindt?
    dit is niet echt m'n eerste keer vliegen, want ik heb al gevlogen in een zeppelin, maar kom op das tenminste logisch met zo'n mega ballon erboven
    Xx


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Het is leuk als je met zonsopgang/ondergang vliegt, dan heb je een heel mooi uitzicht!
    Ik vind vliegen niet zo eng, maar dat komt omdat ik voor het eerst in een vliegtuig zat toen ik twee was. Toen mocht ik nog in ded cockpit kijken. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Zorg dat je iets van kauwgum hebt, zodat je bij het opstijgen en dalen geen oorpijn krijgt. Daar heb ik zelf wel eens last van, maar als je kauwt of geeuwt, gaat het beter.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Rhyme schreef:
    Ik heb hoogtevrees en dat zorgt er toch wel een beetje voor dat ik niet echt van het vliegtuig hou.
    Dus ik zit altijd aan het gangpad en dan valt het wel mee om in een vliegtuig te zitten (A)

    Oh.. En om één of andere stomme reden denk ik altijd bij het opstijgen aan het feit dat het vliegtuig een soort treintje op een rails is, aangezien het toch wel een beetje schokt. Dat kalmeert om één of andere reden :p Maar voor de rest valt vliegen heel erg mee.. Het is niet eng ofzo..


    Ik heb ook altijd last gehad van een beetje hoogtevrees, meer van valvrees.. Maar ik zal denken aan dat treintje, dat klinkt wel goed! En haha ik zit expres ook aan het gangpad, dat klonk het prettigste. (:

    Voor alle mensen die een boek lezen aanraden, ik kan niet genoeg zien ook te lezen (dat klinkt gek, maar ik heb alles op mn pc met een vergrootglas vergroot, dus daarom is dit geen probleem) maar ik verveel me niet zo snel (: en haha ik wist niet dat je gewoon eten mee mocht nemen D:


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ^ Mag je ook niet. Moet je in het vliegtuig kopen.

    Ik heb altijd eten mee in het vliegtuig. :')
    En ik vloog voor het eerst toen ik nog geen 1 was, volgens mij. Maar ik heb er sowieso weinig moeite mee, maar dat waarschijnlijk omdat ik het al meemaak zo lang ik het me herinner.

    Wat wel een tip is, is dat je eerst luistert naar wat ze te zeggen hebben, en dan pas gaat muziek luisteren. Ik schrok me dood toen het vliegtuig ineens begon te 'hobbelen', terwijl de rest om me heen rustig bleef doen wat ze deden. Bleek het aan de wind te liggen en was het dus uitgelegd toen ik al in mijn eigen wereldje was.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik heb ook nog nooit gevlogen en kan heel goed begrijpen dat je het eng vindt om voor de eerste keer in zo'n gevaarte te stappen. Alvast veel plezier!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb voor het eerst gevlogen toen ik.. 12 was denk ik. Toen ging ik naar Hongarije (: Ik vond het alleen spannend, niet zozeer eng. Ik had een boek bij me, mijn muziek en mijn beste vriendin ging mee, dus de tijd ging heel snel voorbij. Zorg gewoon dat je jezelf een beetje bezig houd met van alles, dan is het zo over! Veel plezier!


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Jc schreef:
    Ik heb altijd eten mee in het vliegtuig. :')
    En ik vloog voor het eerst toen ik nog geen 1 was, volgens mij. Maar ik heb er sowieso weinig moeite mee, maar dat waarschijnlijk omdat ik het al meemaak zo lang ik het me herinner.

    Wat wel een tip is, is dat je eerst luistert naar wat ze te zeggen hebben, en dan pas gaat muziek luisteren. Ik schrok me dood toen het vliegtuig ineens begon te 'hobbelen', terwijl de rest om me heen rustig bleef doen wat ze deden. Bleek het aan de wind te liggen en was het dus uitgelegd toen ik al in mijn eigen wereldje was.

    Haha zal ik doen!


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik weet niet of je eten mag meenemen. Jc zegt dus van wel dus het zou kunnen.

    Ik heb het een keer gedaan en toen hebben ze het afval later om een of ander magische reden in mijn koffer weten te krijgen.
    Ze hebben het liever niet maar gewoon doen denk ik! (:


    wat was dit ookalweer

    Vinception schreef:
    Ik heb nog nooit gevlogen, maar zou het wel heel graag willen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Met welk vliegtuig ga je, want daar kan het ook aan liggen..
    Ik zit altijd in Turkish Airlines of een van hun amdere vliegtuigen, en daar mag je eten meenemen. Plus, ze geven ook gewoon eten. Al vlieg je slechts een half uur.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ^ Je mag eten kopen bedoel je, heel duur eten. Vaak mag je wel kleinigheidjes meenemen tho, zoals kauwgum dus.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nee, echt zelf meenemen. Je mag gewoon koekjes en die dingen mee. Daar doen ze niet moeilijk over. Althans, ik heb het nog nooit gehad.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Wij hebben dat nooit uitgeprobeerd, ook maar eens doen dan, haha. Maar ik bedoelde ook dat ze je niet zomaar eten geven, je moet het wel echt kopen. Transavia in ieder geval.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bij Turkish Airlines betaal je wat extra voor je ticket, omdat je een hele maaltijd krijgt. En drinken zit daar dan ook bij.
    Ik weet niet hoe het bij andere vliegtuigen is.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'