• Ik weet niet of het hier goed staat, maar daar zullen we snel genoeg achter komen. :')

    Ik heb al héél lang niet meer geschreven. Minimaal een paar maanden en vanaf daar een half jaar of zo niet meer. Waarom? Omdat ik er gewoon écht geen zin in heb. Het slaat nergens op, want vorig jaar schreef ik het liefst de hele dag door. Het probleem ligt echter niet bij mijn inspiratie, want dat heb ik genoeg. Het is zo ontzettend frustrerend want ik wil het wel, maar ik kan me er gewoon niet tot aanzetten. Hoe ik vroeger dag in, dag uit duizenden woorden schreef, hoe ik er nu gewoon helemaal niks meer mee doe. En dit geldt zowel voor stories als RPG's, waardoor ik mensen ook nog eens laat wachten.

    Is er iemand die hetzelfde probleem heeft als ik of weet iemand een oplossing? Want ik word gek van mezelf. :'D Ik wil het wel, maar ook weer niet. Meh.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    I can relate to this.
    En ik denk dat ik wel weet hoe het komt, bij mij tenminste. Stress en zorgen. Mijn hoofd zit gewoon zo vol, dat ik niet eens meer een simpel kort verhaaltje kan schrijven. Ik heb gewoon een rustige periode nodig, waarin niemand me lastig valt. Maar helaas... :'D

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 17:16 ]

    Elvenking schreef:
    I can relate to this.
    En ik denk dat ik wel weet hoe het komt, bij mij tenminste. Stress en zorgen. Mijn hoofd zit gewoon zo vol, dat ik niet eens meer een simpel kort verhaaltje kan schrijven. Ik heb gewoon een rustige periode nodig, waarin niemand me lastig valt. Maar helaas... :'D

    Hm, herkenbaar. D: Het zou best kunnen dat dit bij mij ook de oorzaak is.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''