• Can you paint with all the colours of the wiiiiiiiind?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    PUKKELxDING schreef:
    Halloo Ö


    Hoihoi! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Novoselic schreef:
    (...)
    Maar het is een feit, kijk maar. Links van de beginpost staat een naam, Novoselic, en dat is mijn username!

    ''Oh we knooooow!''

    Echt geen citaat uit mamma mia hoor. *fluit*


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ah fack, grote teen rechtuit gestoten met een flinke vaart tegen de wc deur omdat mijn ma deze open heeft laten staan. Zit te janken van de pijn als ik hem beweeg...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    PUKKELxDING schreef:
    Halloo Ö

    Dat is lang geleden, zeg!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb vreselijke jeuk aab mijn linkerhanf en het wil maar niet weg! -.-'


    ...
    Fijn, nu ik over jeuj begin krijg ik overál de kriebels...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vlahos schreef:
    Ah fack, grote teen rechtuit gestoten met een flinke vaart tegen de wc deur omdat mijn ma deze open heeft laten staan. Zit te janken van de pijn als ik hem beweeg...


    Auw... ik herken dit maar al te goed.


    16 - 09 - '17

    Vlahos schreef:
    Ah fack, grote teen rechtuit gestoten met een flinke vaart tegen de wc deur omdat mijn ma deze open heeft laten staan. Zit te janken van de pijn als ik hem beweeg...

    Ai, dat doet echt fk veel pijn! Ik voel met je mee, verlicht de pijn iets? (;


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vlahos schreef:
    Ah fack, grote teen rechtuit gestoten met een flinke vaart tegen de wc deur omdat mijn ma deze open heeft laten staan. Zit te janken van de pijn als ik hem beweeg...

    Auhw, ik krijg al pijn als ik het hoor alleen al. :o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Jaaa ik heb geen internet meer bij mijn moeder, vandaar dat ik wat minder online ben haha. En ik moet ook mega veel werken. Druk leven enzoos. Hoe gaat het met jullie?


    Life is hard and then we die

    McBride schreef:
    Ik heb vreselijke jeuk aab mijn linkerhanf en het wil maar niet weg! -.-'


    ...
    Fijn, nu ik over jeuj begin krijg ik overál de kriebels...

    Als het jeukt, moet je krabben!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    PUKKELxDING schreef:
    Jaaa ik heb geen internet meer bij mijn moeder, vandaar dat ik wat minder online ben haha. En ik moet ook mega veel werken. Druk leven enzoos. Hoe gaat het met jullie?


    Met mij goed en hoe is het met jou?


    16 - 09 - '17

    Novoselic schreef:
    (...)
    Als het jeukt, moet je krabben!

    Juist niet, daar wordt het toch erger door?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Als het jeukt, moet je krabben!


    I knooow, doe ik dan ook :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nou het voelt net of ie gebroken, of in elk geval verbrijzeld, is of zo. Auuww


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Nou het voelt net of ie gebroken, of in elk geval verbrijzeld, is of zo. Auuww

    Koelen helpt misschien?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.