• Gisteren ging 'midzomernacht' in première, een toneelstuk waar mijn zusje in meespeelt.
    dus ben ik gisteren met mijn ouders, vriend en 2 vrienden van mijn zusje gaan kijken.
    Dit is het 3de toneelstuk waar ze in meespeelt bij deze toneelvereniging en ik heb ze allemaal gezien.
    Toch ben ik nog elke keer trots op haar als ze aan het spelen is.
    Gisteren was ik dus weer super trots op haar,, (ik zou dat niet durven,, voor een groep mensen toneelspelen.)
    Nu hebben ze vanmorgen de voorpagina gehaald!! En onder andere staat zij op de foto!
    Nu waren die andere spelers natuurlijk ook supergoed en werd alles prima begeleid.

    Om het topic even nuttig te houden :)

    Doen jullie wel eens iets voor het grote publiek? Toneelspelen? Zingen? Dansen?
    en hebben jullie dan geen plankenkoorts?


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik zou het echt niet durven voor zo'n groot publiek, zelf volg ik op school drama, al is dat meer voor de lol. Aan het eind van het jaren moeten we ook ons stuk opvoeren, gaat nog leuk worden.


    ©1998

    Dat is zo leuk! Ikzelf moet dit jaar een stuk opvoeren voor alle ouders en de ouders van de andere klas.. Plus alle leraren. Het is de tweede keer, maar je merkt niks van het publiek door de lichten :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Superknap van je zusje! (; Goed toneelspelen lijkt me nog best moeilijk..
    Zelf heb ik maar 1 keer opgetreden, laatste vrijdag voor de vakantie. We hadden een optreden met de zangklas, dus we gingen liedjes zingen. Onder andere een disney medley, dus dat was best wel leuk!
    Ik had verwacht dat ik veeeel zenuwachtiger zou zijn, maar als je daar eenmaal staat zie je niks door dat licht dat in je ogen schijnt, dus ik vond het achteraf heel erg meevallen. Maar nog een keer doe ik 't niet haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Nope, geen podium voor mij.
    Ooit heb ik iets aan theater gedaan... Het is me nog steeds een raadsel waarom ik het daar ooit naar mijn zin heb gehad. Het is gewoon niets voor mij en volgens mij is het dat ook nooit geweest.
    Super dat jou zus dit wel doet en durft. Ik zou ook beretrots zijn op mijn zusje. Leuk hoor!


    Hamartia

    Ik heb vier/vijf jaar geleden een keer gezongen in de kerk. Geen idee waarom ze me daar ooit voor hebben gevraagd, want ik kan écht niet zingen, maar goed.
    Wel super tof van je zus!

    Ik heb cello gespeeld in een orkest, daarbij hadden we wel een paar uitvoeringen per jaar. En een jaar musical, met een uitvoering (we will rock you) op het einde. Verder vind ik het niet erg om op te treden voor een grote groep mensen.
    Maar om op een ander OT te komen, ik ben ook vaker trots op mijn zusje. Zij doet dwarsfluiten en daar is ze super goed in. En ze doet gymnasium waar ze super goede punten haalt, dus ik ben best wel trots op haar. Dus niet trots op de grote zus, maar de grote zus trots op het kleine zusje. ^^
    Welke rol speelt ze overigens?

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 18:36 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het moeilijk om mijn zenuwen in bedwang te houden tijdens een optreden en wanneer je zingt kan je stem gaan trillen door de zenuwen. Ik heb wel vaker opgetreden voor groot en klein publiek. Voornamelijk met zang, maar ook met piano en dawrsfluit. Erg leuk allemaal, behale de zenuwen :')
    Knap van je zusje!

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 18:44 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik heb weleens optredens met dansen voor een vrij groot publiek. Dan ben ik van tevoren echt heel erg zenuwachtig, maar als ik dan op het podium sta is dat verdwenen en vind ik het helemaal geweldig (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Dankjewel voor jullie reacties :) ik heb er zelf geen ervaring mee dus was nieuwsgierig naar jullie ervaring :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Wat leuk joh! :Y)

    Ik heb mijn dansshows aan het einde van deze maand. In het begin had ik wel last van plankenkoorts, maar onderhand wordt dit al mijn zevende jaar, dus het wordt minder (: Ik doe aan streetdance en we doen ook elk jaar één musicaldans. (dat is ook wel gaaf^^)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 20:52 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik heb echt een passie voor toneelspelen. Niets geeft zo'n goede kick als op een podium staan (en niets is zo eng). Ik heb er jammer genoeg echt geen tijd voor.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wat een leuke ervaring voor je zusje zeg! ;D

    Ik heb twee keer meegedaan aan een open podium op school, hierin was je vrij om te doen wat je zelf wou. Een goeie vriendin en ik hadden ervoor gekozen om te gaan zingen.
    Heb twee jaar geleden ook mee gedaan aan The Next Poptalent van SBS6, helaas kwam ik niet door de pre-auditie omdat ik zo zenuwachtig was.
    Dat wil trouwens ook wel als er een camera tegenover je staat, en vergat toen spontaan mijn tekst. :Y)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 20:58 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Oh, dat is inderdaad iets om trots op te zijn! Ik zal het nooit durven. Ik word al verlegen bij een publiek van 3 mensen.(bloos)


    -

    Dat is echt heel leuk voor haar.
    Toen ik jong was hadden we jaarlijks een toneelstuk en deed ik met kunstschaatsen zo'n 2 à 3 keer per jaar een optreden, ik vond het altijd heel eng vooraf, maar wanneer we bezig waren viel het echt heel erg mee en was het best leuk. Ik heb niet echt behoefte om in de schijnwerpers te staan dus het is niet iets wat ik nog eens zomaar zal doen, maar voor een kind is het natuurlijk hardstikke leuk en een mooie herinnering en ervaaring.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wat knap van je zusje! En nee, ik heb helemaal niets met optreden. Ik vind het maar eng, al die mensen die naar je kijken.