• [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 20:19 ]


    Your make-up is terrible

    Achja, het kan altijd erger. Let vooral op nummer 5 in z'n superheldenpak en nummer 9 die echt heel heel gay is. Maar stiekem nog best leuk. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind dat we dit jaar echt een verschrikkelijk saai liedje hebben, dus het zal wel weer niks worden. :') Ik kan trouwens ook niet kijken vanavond, want ik zit nog in de collegezaal tot negen en dan ben ik pas om elf thuis. ;c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind de inzending voor België best goed, maar we zullen niet winnen. Het is niet idioot genoeg.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik vind het nummer niet bijzonder, maar ik durf niet te zeggen dat we niet in de finale komen.
    Dat dacht ik vorig jaar namelijk ook, maar toen schopten we het best ver.


    Tell me about it, stud.

    Ik ben van België en vind het nummer voor België dit jaar best goed, van Nederland zou ik het niet weten, ik heb het nog niet gehoord :D (maar daar zal vanavond verandering in komen)
    Meestal is Nederland wel goed, dus dat zal nu ook wel zo zijn.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Oh, ik heb dit helemaal gemist :') Ik ga denk zo even kijken wat voor nummer Nederland heeft en ik ga het zeker ook kijken vind het altijd wel grappig :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ga denk ik weer kijken. Nederland krijgt wel steeds betere acts. Hopelijk blijft het zo doorgaan. Alleen heeft Nederland nooit een act en meestal winnen de landen die dat dus juist wel hebben. Nou ja, ik ben benieuwd.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mercedene schreef:
    Achja, het kan altijd erger. Let vooral op nummer 5 in z'n superheldenpak en nummer 9 die echt heel heel gay is. Maar stiekem nog best leuk. (cat)


    Haha dit is echt grappig


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mercedene schreef:
    Op zich vind ik het geen lelijk nummer maar het songfestival gaat allang niet meer om de nummers. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Sjalalie sjalala het gaat niet uit m'n kop! Ik ben verliefd op jou, daardoor vergeet ik alles gauw- en toen wist ik hem niet meer. Gelukkig dat we niet nog een keer dit lied gebruiken. Xd

    Edit: oh, leuke woordspeling:')

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 20:25 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ook ik ga vanavond kijken. Heb er best wel zin in. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Mercedene schreef:
    Achja, het kan altijd erger. Let vooral op nummer 5 in z'n superheldenpak en nummer 9 die echt heel heel gay is. Maar stiekem nog best leuk. (cat)

    Ja, dit kwam ik ook al tegen. Nummer 9 is echt geweldig, haha!


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Op welke zender is het nog maar weer op?


    Alleen maar tranen van geluk

    Solarah schreef:
    MT. Al denk ik dat we het niet echt gaan halen deze keer. :'D


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gleeson schreef:
    Op welke zender is het nog maar weer op?

    Nederland 1.


    Your make-up is terrible