• [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 20:19 ]


    Your make-up is terrible

    Ha! best leuk ^^
    Nu eens kijken of ze het beter kunnen dan Anouk...
    Al denk ik van niet

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 22:59 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Wiarda schreef:
    We zitten in de finale. O mijn God. :'D


    Dat verklaart waarom de buren hysterisch aan het gillen waren en er nu een champagne fles wordt opengeschoten. Wauw, die moeten best wel fan zijn of zo xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Boejaa


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wauw.. We zijn door, hehe.


    That is a perfect copy of reality.

    Wauw, op de valreep. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hallelujah :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik vind Hongarije en Zweden wel leuk! ^^
    san marino was vreselijk. :')


    •*• Lululu •*•

    Ik heb met een vriendin afgesproken dat we in het meertje bij ons in de buurt springen als Nederland wint.

    Dus beter wint Nederland niet want ik wil dat koude meertje niet in (cat)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb het gekeken. Het kon me eigenlijk niet zo heel veel schelen of Nederland door zou gaan, maar het is leuk dat ze toch in de finale zitten. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zit nu op een soort internationale school in Amerika, dus door tijdsverschil was het bij ons middag, en zat ik dus gewoon op school. Ik kreeg een appje van een vriendin dat Nederland door was naar de Finale en opeens alle Nederlanders in de klas superblij haha.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Grant schreef:
    Ik zit nu op een soort internationale school in Amerika, dus door tijdsverschil was het bij ons middag, en zat ik dus gewoon op school. Ik kreeg een appje van een vriendin dat Nederland door was naar de Finale en opeens alle Nederlanders in de klas superblij haha.


    Haha. Awesome.
    Ik kijk altijd alleen de finale, dus ik ben blij dat dat niet voor niets is.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wiarda schreef:
    We zitten in de finale. O mijn God. :'D


    Queer zijn is gewoon alles

    België geráákt niet eens in de finale...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Decimoway schreef:
    België geráákt niet eens in de finale...


    Ja, ik vind het zo zielig voor België. D:
    En het doet me ook nog steeds pijn dat de cake niet door is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Decimoway schreef:
    België geráákt niet eens in de finale...


    Vind je t logisch met dat kattengejank ;P alle liedjes waren overigens slecht van de halve finale.. Hongarije vond ik nog t beste..


    It's high noon.