• Ahem, dat is toch hoe de jeugd van tegenwoordig zegt dat ze blij zijn? Ik kan de trends niet meer volgen. De laatste die ik nog snapte was pokemans of zo. Dat was wel cool, met die schildpadden en draken die mekaar de harses in slaan en uit balletjes springen. En dan had je nog dat knaagdier die een soort gele kerncentrale was...

    To the point: Mijn zusje gaat proberen een hamster voor me te breien. Ik ben nu heel blij :Y)

    EDIT:
    97 dagen later...





    Mijn zusje heeft hem afgemaakt ter gelegenheid van mijn verjaardag (Ik ben 22 geworden) en hem aan me gegeven. Gandalf is er iets minder gecharmeerd van maar dat komt nog wel :Y)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 23:26 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Is het heel erg dat ik de helft hiervan niet begrijp? (A)


    It's never gonna happen, Guys.

    Oh wauw, ik word melig door jou (cat).


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Pardon? Gandalf is een gedistingeerde heer, hij gaat niet naa-OH GOD MIJN VINGER GANDALF LAAT MIJN VINGERLOSNEEAAAAAAAARGH


    Hamstagram: just bit finger #ew #swag #youshallnotpass #ishallnotletgo #omnomnom #yolo #swaghamsta find me at hamstagram.instagram.ham #followme <<<3

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 21:19 ]


    Tijd voor koffie.

    Rhyme schreef:
    Is het heel erg dat ik de helft hiervan niet begrijp? (A)


    Ik volg jullie jongelingen ook niet met jullie instagram en snapchat en twitter. Toen ik jong was en je wilde praten met iemand die meer dan drie meter verderopstond, weet je wat je toen deed? JE STOND OP EN LIEP DAARHEEN EN ZEI HALLO. Tegenwoordig pakt iederen dan zijn iPort tevoorschijn en gaat zitten twitteren of faceboeken fso. Wat de lol is van je gezicht in een boek duwen en hoe je daarmee praat, I just don't know!


    quidquid excusatio prandium pro

    Smaragd schreef:
    Oh wauw, ik word melig door jou (cat).


    Meel is een erg belangrijk bestanddeel van turks brood. Niet te verwarren met turks fruit wat een of ander stom literair boek is. Bleh.


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Ik volg jullie jongelingen ook niet met jullie instagram en snapchat en twitter. Toen ik jong was en je wilde praten met iemand die meer dan drie meter verderopstond, weet je wat je toen deed? JE STOND OP EN LIEP DAARHEEN EN ZEI HALLO. Tegenwoordig pakt iederen dan zijn iPort tevoorschijn en gaat zitten twitteren of faceboeken fso. Wat de lol is van je gezicht in een boek duwen en hoe je daarmee praat, I just don't know!


    Ik ben misschien maar een jaar jonger dan jij :') En ik heb geen instagram, snapchat of twitter. (Oh wacht! Die heb ik wel, maar gebruik ik niet)
    Nope, ben het met je eens:') ik snap de lol er ook niet van.

    Serieus zei laatst iemand dat diegene heel verbaasd was dat ik niet constant met mijn telefoon achter de tafel zat.. Nee dat hoeft toch ook niet? Jullie zitten aan de andere kant van de tafel...


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    (...)

    Ik ben misschien maar een jaar jonger dan jij :') En ik heb geen instagram, snapchat of twitter. (Oh wacht! Die heb ik wel, maar gebruik ik niet)
    Nope, ben het met je eens:') ik snap de lol er ook niet van.

    Serieus zei laatst iemand dat diegene heel verbaasd was dat ik niet constant met mijn telefoon achter de tafel zat.. Nee dat hoeft toch ook niet? Jullie zitten aan de andere kant van de tafel...



    This thread is meant for happies and funnies and nice stories and occasional complaining about social media. NEEDS MORE FUNNIEEEEES

    Also dit is weggevallen maar Yoda en ik zitten op boogschietles en het is cooooool.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 21:46 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Kawaii!!! (whoo dat gesprek hier, ik volg het niet meer hoor)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yoko schreef:
    Kawaii!!! (whoo dat gesprek hier, ik volg het niet meer hoor)


    Ga het volgen! Dit is de meest blitse thread van heel quizlet!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ben je geïnspireerd door Avril Lavigne met haar kawaii arigatou konnichi wa Hello Kitty? :'D
    Maar het klinkt erg leuk allemaal, EEEEE SUGOOOOI DESUUU.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    Ben je geïnspireerd door Avril Lavigne met haar kawaii arigatou konnichi wa Hello Kitty? :'D
    Maar het klinkt erg leuk allemaal, EEEEE SUGOOOOI DESUUU.


    Ik had al zo'n vermoeden dat jij zou opduiken (cat)

    Mijn Japans wordt langzaamaan wel beter nu ik JRPGs speel. Persona is trouwens het beste spel ooit, voor iedereen die een ps2/ps3/psvita heeft


    quidquid excusatio prandium pro

    Avarosa schreef:
    #awesome #wilzienalsieafis #coolvanjezus

    Oh god I feel too old for this shit. --'


    Haha.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Ik had al zo'n vermoeden dat jij zou opduiken (cat)

    Mijn Japans wordt langzaamaan wel beter nu ik JRPGs speel. Persona is trouwens het beste spel ooit, voor iedereen die een ps2/ps3/psvita heeft


    Nou. (cat)
    Ik weet niet hoe ik dat op moet vatten, dus ik laat het gewoon maar even hangen. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    (...)

    Nou. (cat)
    Ik weet niet hoe ik dat op moet vatten, dus ik laat het gewoon maar even hangen. :')



    halp pls


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)


    halp pls


    ...
    Ja, die viel te verwachten. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)