• Ahem, dat is toch hoe de jeugd van tegenwoordig zegt dat ze blij zijn? Ik kan de trends niet meer volgen. De laatste die ik nog snapte was pokemans of zo. Dat was wel cool, met die schildpadden en draken die mekaar de harses in slaan en uit balletjes springen. En dan had je nog dat knaagdier die een soort gele kerncentrale was...

    To the point: Mijn zusje gaat proberen een hamster voor me te breien. Ik ben nu heel blij :Y)

    EDIT:
    97 dagen later...





    Mijn zusje heeft hem afgemaakt ter gelegenheid van mijn verjaardag (Ik ben 22 geworden) en hem aan me gegeven. Gandalf is er iets minder gecharmeerd van maar dat komt nog wel :Y)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 23:26 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Tsubomi schreef:
    (...)

    ...
    Ja, die viel te verwachten. :')


    Na, maar ik herinner me nog vaag dat jij een paar jaar teruw wat met japan had toen je nog parachutes heette. Of vergis ik me nu? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Na, maar ik herinner me nog vaag dat jij een paar jaar teruw wat met japan had toen je nog parachutes heette. Of vergis ik me nu? D:


    Ja, dat ben ik. ^^ En gisteren heette ik nog Parachutes, haha. Maar ik heb nog steeds heel wat met Japan hoor. :3 Moet ook wel, ik ga er volgend jaar heen voor een half jaar.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Uhm okay? Ik snapt de helft niet eens.


    -


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ellery schreef:
    Uhm okay? Ik snapt de helft niet eens.


    Itsa me, Mario!


    quidquid excusatio prandium pro

    Mercedene schreef:



    Ewwwww


    quidquid excusatio prandium pro

    Huh... Xd wtf


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Ik had al zo'n vermoeden dat jij zou opduiken (cat)

    Mijn Japans wordt langzaamaan wel beter nu ik JRPGs speel. Persona is trouwens het beste spel ooit, voor iedereen die een ps2/ps3/psvita heeft

    Ik heb Persona op de PS2, dat is echt een geweldig spel. Ik ben de laatste tijd ook terug meer met Pokémon bezig. Ik ben onlangs X in het Japans beginnen spelen (want blijkbaar was ik de enige in mijn klas die dat nog in het Engels deed) en ben nu eindelijk de Japanse namen van de pokémons aan het leren.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Airashii schreef:
    (...)
    Ik heb Persona op de PS2, dat is echt een geweldig spel. Ik ben de laatste tijd ook terug meer met Pokémon bezig. Ik ben onlangs X in het Japans beginnen spelen (want blijkbaar was ik de enige in mijn klas die dat nog in het Engels deed) en ben nu eindelijk de Japanse namen van de pokémons aan het leren.


    Welke Persona? Ik heb Persona 3 gespeeld en heb net Persona 4 gekocht (voor op mijn vita! Ik hoef nooit meer mijn bed uit!) Maar moet er nog aan beginnen :C In de tussentijd hou ik me bezig met ni no kuni.

    Pokemon in het japans? Cewl. Ik heb ooit een koreaanse versie van silver gespeeld, telt dat? 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Welke Persona? Ik heb Persona 3 gespeeld en heb net Persona 4 gekocht (voor op mijn vita! Ik hoef nooit meer mijn bed uit!) Maar moet er nog aan beginnen :C In de tussentijd hou ik me bezig met ni no kuni.

    Pokemon in het japans? Cewl. Ik heb ooit een koreaanse versie van silver gespeeld, telt dat? 8D

    Persona 4, die was echt geweldig. Ik was eigenlijk al aan het denken om Ni no Kuni te kopen, want ik heb al van anderen gehoord dat die best wel goed is.
    Pokémon in het Koreaans, dat lijkt me ook wel cool. Ik kan maar een paar woorden Koreaans, dus ik weet niet of ik daar ooit aan ga beginnen...


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Airashii schreef:
    (...)
    Persona 4, die was echt geweldig. Ik was eigenlijk al aan het denken om Ni no Kuni te kopen, want ik heb al van anderen gehoord dat die best wel goed is.
    Pokémon in het Koreaans, dat lijkt me ook wel cool. Ik kan maar een paar woorden Koreaans, dus ik weet niet of ik daar ooit aan ga beginnen...


    Mooi om te horen n.n Ik zit al tijden te wachten tot persona eindelijk in de aanbieding kwam. Ni No kuni is inderdaad cool.

    Pokemon in het koreaans is zoals pokemon in het engels, alleen versta je er minder van. Maar taal heb je neit nodig om pokemon te kunnen spelen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Mooi om te horen n.n Ik zit al tijden te wachten tot persona eindelijk in de aanbieding kwam. Ni No kuni is inderdaad cool.

    Pokemon in het koreaans is zoals pokemon in het engels, alleen versta je er minder van. Maar taal heb je neit nodig om pokemon te kunnen spelen :Y)

    Goed, dan kan ik na de examens Ni no Kuni kopen, dan heb ik nog iets om te spelen naast Watchdogs.
    En bij Pokémon maakt de taal inderdaad niet zo veel uit, ik speel het gewoon in het Japans om nog wat extra oefening te hebben buiten de les (en de anime/manga die ik raw kijk/lees, maar dat doe ik eerlijk gezegd niet zo vaak want dan moet ik me te veel concentreren).


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    97 dagen later...





    Mijn zusje heeft hem afgemaakt ter gelegenheid van mijn verjaardag (Ik ben 22 geworden) en hem aan me gegeven. Gandalf is er iets minder gecharmeerd van maar dat komt nog wel :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Die is hartstikke leuk geworden. (bloos)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    OMG SO CUTE SO KAWAII

    Sorry, couldn't help it. Ik kon me niet inhouden, zo schattig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.