• Ik weet het, het ging afgelopen dagen zo ontzettend goed! Hoe kan het dan ineens zo omslaan?
    Juist, het slaat gewoon nergens op. Mijn gevoelens slaan gewoon compleet nergens op. Ik ben zo ontzettend in de war.

    Vandaag heb ik mijn oude school bezocht. Er waren misschien maar vijf mensen die blij waren dat ik terug was. De rest was terughoudend, afstandelijk en bovenal gewoon gemeen. Ze zeiden niks tegen me en volgens mij hebben ze ook over me geroddeld. Ugh. Ik zag het gewoon. Ze waren continu aan het smoezen en keken daarbij de hele tijd naar mij. Wat doe ik dan verkeerd dat hun gewoon zo bizar gemeen zijn?

    Ik zit hier te huilen, omdat ik baal van mezelf. Ik heb vandaag opnieuw toegegeven aan mijn vreetbuien en er zitten allemaal lelijke puistjes op mijn gezicht. Ik baal zo erg van mezelf )':


    26 - 02 - '16

    Awh, echt jammer dat het opeens weer slecht gaat als het eerst zo goed ging. Stom dat sommige mensen weer zo anders moeten reageren, er zijn altijd wel weer mensen die de sfeer moeten verpesten.
    Het komt wel weer goed, sterkte en succes er mee!


    16 - 09 - '17

    Trek je niets aan van zulke mensen. Jij bent top! Je bent heel lief en beter dan al die mensen bij elkaar. Probeer je niet teveel druk te maken om die mensen. Denk aan zij die je ontvingen met open armen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naw, trek je niets aan van andere mensen! Ookal is dat makkelijker gezegd dan gedaan, maar geloof me, dat is het beste.
    Ik ken het gevoel though, ik heb echt last van moodswings de laatste tijd maar dat komt omdat mijn toekomst zo ontzettend onzeker is, en ik houd niet van onzekerheid.

    Bedankt voor alle lieve reacties, dat doet heel veel met me, echt waar.
    Misschien gaat alles morgen wel wat beter. Morgen ga ik ook weer naar m'n oma. Ik probeer nog van haar aanwezigheid te genieten zolang ze er nog is..


    26 - 02 - '16

    Trek je gewoon niets van aan. Dat kan moeilijk zijn, maar zo is de mens nu eenmaal. Ze zullen altijd een manier vinden om je te kwetsen of iets om erover te roddelen. Het ligt aan jou hoe je het opneemt.


    -

    Je moet je daar echt niks van aantrekken. Het is nooit leuk dat mensen om je rug geen praten, maar je kan er maar beter sterker uit komen. Stel jezelf sterk op en laat je niet doen. Je zegt dat het ontzettend goed gaat op je nieuwe school, waarom dan terug kijken naar je oude school en de gebreken er van. Zijn horen je geluk niet te bepalen, dat kan alleen jijzelf doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meid als ik jou was zou ik die mensen laten praten over je.
    Jij weet hoe geweldig je bent! Ben zeker dat de mensen die echt om je geven dat ook weten.
    Die fake mensen, moet je niets van aantrekken. (Been there, Done that)
    Je gaat je vele beter voelen als je dat van je afzet. En de enige manier om je wat op te beuren, is om jezelf te verwennen en jezelf op rust te brengen met hetgeen wat jij graag doet. Neem wat tijd om jezelf te vinden. Geloof me, dat is het beste om van die moodswings af te geraken ;)


    I hope karma slaps you in the face, before I do.

    Vind het heel naar voor je maar bekijk het zo; dat was pure jaloezie. En daarbij hoef je je er totaal niets van aan te trekken van zulke kinderen. Als er één ding is dat ik dit jaar geleerd heb is dat je zelf niet meer vriendelijk tegen iedereen moet doen. En je laat hun winnen door eraan toe te geven en je zelf slecht te voelen. Kop op! ;)


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Ik ken het gevoel. Bij mij op school haten de meeste mensen me ook zonder dat ik weet waarom. Het doet zeer, maar je moet gewoon tegen jezelf blijven zeggen dat het je niet uitmaakt (uiteindelijk maakt het je ook niet meer uit). Onthoud dat die mensen maar misschien 0,1% van je leven uitmaken en dat in de overige 99,9% wél mensen van je houden (inclusief de mensen van quizlet natuurlijk. Je kunt bij ons altijd je ei kwijt).


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Pffft, die oppervlakkige oelewappers ook. 5 woorden: zij zijn je niet waard.

    Wat vervelend voor je dat je je nu weer klote voelt. Maar hé, als die mensen al daadwerkelijk over jou kletsten - wat je niet eens zeker weet, want je hebt het niet letterlijk gehoord -, dan maakt dat eigenlijk helemaal niet uit. Ik geloof dat je een goed mens bent en dat je het verdient om gelukkig te zijn. Mensen die dus zo triest zijn dat ze over je moeten roddelen, kunnen net zo goed door de stront zakken. Je hebt helemaal niets met hen te maken.
    En daarbij kun je misschien nu juist blij zijn met het feit dat het je oude school is. Dat betekent dat je er niet nog eens naar toe moet en alle nare herinneringen daar achter kunt laten.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Die mensen zijn jouw aandacht niet waard. Ze zijn gewoon een stel rotte appels en het beste wat je daarmee kunt doen; negeren. Draai ze een loer en laat zien wat je kunt, want ik weet zeker dat jij heel veel in je mars hebt, Erieka.
    En die vreetbuien? Die heb ik soms ook, net zoals ik soms een periode heb waarin ik verschrikkelijk veel last heb van puistjes. Maak je maar geen zorgen, die puistjes verdwijnen weer als sneeuw voor de zon. Maar het gaat nog altijd om jouw binnenkant, en geloof me, jij hebt een prachtig innerlijk. Laat je niet ontmoedigen door die gemene mensen, zij zien niet in hoe prachtig jij eigenlijk bent. Ze weten niet wat ze missen, en dat is gewoon jammer voor hun.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik had hetzelfde toen ik voor het eerst mijn oude school bezocht. Een paar mensen die vrolijk deden, maar de rest was vooral gemeen. Dus ik snap hoe je je voelt.. Het was toen ook meteen de laatste keer dat ik naar die school geweest ben.

    Ik weet niet precies je verhaal van je oude school en natuurlijk jouw verhaal, maar ik vind dit ontzettend kut voor je. Het is natuurlijk nu stom om te horen, maar je moet je bedenken dat die mensen jou totaal niet waard zijn! Als zij niet blij zijn jou te zien? Nou dan niet, dan weten ze maar niet hoe leuk jij bent, dat is dan hun probleem. Mensen die gemeen roddelen doen niet alleen omdat ze 1 zelf super onzeker zijn en 2 niets interessants over zichzelf hebben te zeggen. Dus hopelijk kan je hier boven staan, want dat is wat je echt verdient. Oh en neem chocola dat altijd (een beetje dan.)
    Oh wacht het is natuurlijk stom dat ik zei dat je een stukje chocola moest nemen aangezien je last hebt van vreetbuien haha.. Mhh je zou elke keer als je honger hebt een glas water kunnen nemen, dat stilt de honger echt! En soms mag je natuurlijk ook best toegeven aan je vreetbuien.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 18:21 ]