• Ik was de laatste

    De eerste zegt een woord en de tweede zegt een woord dat in verband ligt met het vorige woord. De derde zegt dan een woord dat in verband ligt met het TWEEDE woord, enzovoort.
    !Het woord van de derde moet niet in verband liggen met het woord van de eerste!

    We zijn vorige keer van Muziek naar melig gegaan!

    Melig


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Chocola :Y)


    wat was dit ookalweer

    Goor. en ja, ik reageerde op chocola, niet op bloederig

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 23:10 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    poep (nooit verwacht dat ik dat ooit nog zou zeggen in een topic)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2014 - 23:26 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jackass.


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    Jackass.

    Badass


    If you only love me in my dreams, let me stay asleep forever.

    Kirito


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yoko schreef:
    Kirito

    Kit Visto


    If you only love me in my dreams, let me stay asleep forever.

    Kit-Kat


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Snickers.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Nike


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Sneakers


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Converse All star


    take me back to the basics and the simple life

    Stars and Stripes


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Zebra


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Paard.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys