HELP. Ik ben al een tijdje verliefd op een jongen uit mijn klas, dat weet hij ook, en dat is verder geen probleem. Nou zat ik gisteravond een beetje zijn Facebook-foto's te stalken.. En we delen met de klas een Google-account, voor een festival dat we met zijn allen organiseren. Dat ding slaat alles op, inclusief zoekgeschiedenis etc. Je voelt 'm aankomen.. Ik was per ongeluk nog ingelogd op die account en kwam daar net pas achter.
Alle zoekgeschiedenis verwijderd en maar hopen dat niemand dit heeft gezien, want ik schaam me echt kapot hahahaha. Iemand anders nog leuke blunders, om dit topic een beetje nuttig te houden?
Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.
Je hebt het tocb verwijderd?
. Ik heb het bakpapier op de ovenplaat in de hens gestoken, de stofzuiger gesloopt, de lamp gesloopt (dit moet ik nog zeggen), een handvat van de fiets van een vriendin gesloopt (dat was een constructie dat toch al geen steek hield), ik sloop kranten, liet bijna een paar keer de inductieplaat inbranden (dat is kennelijk mogelijk), tegen een muurtje gereden (nummerplaat gesloopt), een muurtje (krasje), heb de afvoer weten te ruineren (hadden we van dat leuke Duitse spul voor nodig dat letterlijk door huid en haar heen brandt), en zo nu en dan sloop ik mezelf of het geestelijk welzijn van een ander