• HELP. Ik ben al een tijdje verliefd op een jongen uit mijn klas, dat weet hij ook, en dat is verder geen probleem. Nou zat ik gisteravond een beetje zijn Facebook-foto's te stalken.. En we delen met de klas een Google-account, voor een festival dat we met zijn allen organiseren. Dat ding slaat alles op, inclusief zoekgeschiedenis etc. Je voelt 'm aankomen.. Ik was per ongeluk nog ingelogd op die account en kwam daar net pas achter. (huil) Alle zoekgeschiedenis verwijderd en maar hopen dat niemand dit heeft gezien, want ik schaam me echt kapot hahahaha. Iemand anders nog leuke blunders, om dit topic een beetje nuttig te houden?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Echt awkward, haha!
    Maar het is niet erger dan wat er bij mij is gebeurt:
    Er was dus een nieuwe stagiair bij ons en hij was zoooo knap! En domme ik moest weer verliefd worden, en ik had het aan iedereen vertelt. Lekker slim van me.
    Gaat een meisje en zegt ze : (mijn naam) vindt jou heel erg knap!
    O-M-G ik schaamde me dood toen, gelukkig is 'ie nu weg en ben ik hem vergeten. Haha.

    Ps. Hoe komt het dat hij weet dat je verliefd op hem bent?


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Flowering schreef:
    Echt awkward, haha!
    Maar het is niet erger dan wat er bij mij is gebeurt:
    Er was dus een nieuwe stagiair bij ons en hij was zoooo knap! En domme ik moest weer verliefd worden, en ik had het aan iedereen vertelt. Lekker slim van me.
    Gaat een meisje en zegt ze : (mijn naam) vindt jou heel erg knap!
    O-M-G ik schaamde me dood toen, gelukkig is 'ie nu weg en ben ik hem vergeten. Haha.

    Ps. Hoe komt het dat hij weet dat je verliefd op hem bent?


    Dat heb ik hem zelf verteld, nadat we hebben gezoend. Aangezien ik al zo ongeveer wist dat hij mij niet leuk vond en me afvroeg waarom hij me dan wel zoende dacht ik, oké, nou kan ik het beter vertellen..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Dat heb ik hem zelf verteld, nadat we hebben gezoend. Aangezien ik al zo ongeveer wist dat hij mij niet leuk vond en me afvroeg waarom hij me dan wel zoende dacht ik, oké, nou kan ik het beter vertellen..


    Klinkt dramatisch, haha.
    Misschien moet je het 'm vragen?
    Hoe was de zoen trouwens? (;


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Flowering schreef:
    (...)

    Klinkt dramatisch, haha.
    Misschien moet je het 'm vragen?
    Hoe was de zoen trouwens? (;


    Nouja, hij heeft daarna gezegd dat hij niet verliefd op mij is. En die zoen was eh.. (yeah) deze smiley, zo ongeveer, haha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik knalde gister met mn fiets volop tegen een vriendin want zij wou naar links en ik naar rechts en toen vlogen we er bijna vanaf bahahaha :')

    En ugh dat is zo irritant aan google!


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Dit probleem had ik ik ook, maar dan wat erger. Ik had een soort van liefdetest gedaan, waarbij je beide onze namen moest invullen en daar kwam dan een liefdespercentage uit, maar die test werd opgeslagen. Dus wanneer je mijn naam invoerde op Google zag je ook de naam van de persoon met daarbij de link naar de test...

    AWKWARD D:


    26 - 02 - '16

    Ik vond eerst een jongen uit mijn klas leuk, en na de aardrijkskunde les stond ik nog op de gang met een paar vriendinnen en hij kwam de klas uit en zei "Fijn weekend". Dus ik zeg terug "Jij ook," en dan kijkt hij me een beetje gek aan. Blijkt dat hij het tegen de leraar had..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Roku schreef:
    AWKWARD D:


    Dat was echt awkward, want we waren best close, maar ze had wel een vriendje.

    Gister had ik ook een blunder.
    Ik zit op de laptop van mijn moeder omdat hij eigen computer het niet meer doet, maar de laptop had ik op de lader gelegd terwijl ik er nog opzat. Dus ik had de laptop uitgezet en ik wou hem opruimen toen ik erachter kwam dat de lader er nog aan vast zat. Dus ik word terug getrokken en zag het toen pas. Vervolgens ook nog heel dom zeggen ''ow hij zat nog vast''...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Disclaimer schreef:
    Ik vond eerst een jongen uit mijn klas leuk, en na de aardrijkskunde les stond ik nog op de gang met een paar vriendinnen en hij kwam de klas uit en zei "Fijn weekend". Dus ik zeg terug "Jij ook," en dan kijkt hij me een beetje gek aan. Blijkt dat hij het tegen de leraar had..


    Dit heb ik dus echt heel vaak. Niet met iemand die ik leuk vind maar gewoon onbekende. Zie ik iemand mijn richting in zwaaien dus ik 'uh oke, dat is vriendelijk' dus ik zwaai terug. Staat er iemand achter me. Het zelfde als iemand 'hallo' zegt of 'hoe gaat het?'
    Ik denk altijd dat mensen vriendelijk tegen me zijn en ik word altijd teleurgesteld.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Voor een paar dagen wou ik mijn crush op snapchat toevoegen . En in de klas waren we over iets ramdom aan het praten en plots zegt hij :"Gast , wat hoop je eigenlijk dat ik je op snapchat zal toevoegen , zoek een leven . En hij zei dit bloedserieus 😔😔 en ik heb per ongeluk een foto van zijn zus op instagram geliket en die zus kent mij totaal niet , shit


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Ik heb al zoveel blunders gehad, bijna onmogelijk ze allemaal op te noemen. Wat ben ik toch een idioot soms...

    Ik zat een keer te skypen met een goede vriend en toen kwam m'n doodleuk binnen, zeggend dat ik hem leuk vind. Ik kon wel door de grond zakken.


    26 - 02 - '16