• Ik heb nog vakantie. Ik had mezelf voorgenomen extra veel op quizlet te doen, maar het is tijdens school tijd (natuurlijk) nogal stil.

    Dus ik vroeg me af wie er, net als ik, nog steeds vakantie heeft.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 10:35 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik heb nu exames. ( VMBO K.)
    Dus geen vakantie.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik heb ook nog vakantie! Ik had mezelf voorgenomen om veel te leren voor toetsen en huiswerk te maken, maar daar moet ik vandaag toch maar eens mee beginnen. :'D


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik heb ook nog vakantie, maar moet ook weer beginnen met leren :/


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik heb ook nog steeds vakantie. Eigenlijk had ik een soort van gepland om vandaag toch echt een beetje huiswerk te maken, maar dat goede voornemen laat ik nog even voor wat het is.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    (Net als ik, niet net als mij :$)
    Ik heb ook nog vakantie, gelukkig haha :)


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Ik niet meer helaas, kan niet wachten tot de zomervakanti


    Life is hard and then we die

    Ik heb nog vakantie ^^
    Maar natuurlijk ben ik weer zo'n kneus die eerst helemaal niets gaat doen en dan de laatste dagen volproppen met vanalles en nogwat.


    Stenenlikker

    Ik heb gelukkig ook nog een week vakantie.


    Can't control my second personality

    Ik heb volgende week examens, dus ik ga deze week alleen naar school voor extra examentraining, IB examens en tekenen.


    Caution first, always.

    Ewijn schreef:
    Ik heb nog vakantie ^^
    Maar natuurlijk ben ik weer zo'n kneus die eerst helemaal niets gaat doen en dan de laatste dagen volproppen met vanalles en nogwat.


    i put the fun in funeral

    MissMills schreef:
    (Net als ik, niet net als mij :$)
    Ik heb ook nog vakantie, gelukkig haha :)


    Haha ik moet echt is ophouden met dat mij. Ik wordt altijd verbeterd :3


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik heb "vakantie". (Lees als, vrij voor de examens. ^^)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Confiance schreef:
    (...)

    Haha ik moet echt is ophouden met dat mij. Ik wordt altijd verbeterd :3


    Haha, en ik moet eigenlijk ophouden met het verbeteren, maar al mijn vrienden doen het fout (en ze haten me omdat ik ze steeds verbeter) en het is nu een beetje een automatisme geworden haha :P


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Patholoog schreef:
    Ik heb "vakantie". (Lees als, vrij voor de examens. ^^)


    Precies dit.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nope. Heb net de meivakantie achter de rug, maar ben nu al enorm toe aan de zomervakantie.