• Zaterdagavond begon mijn mobiel de trend met flikkeren. Het scherm werd dus maar soms zichtbaar. Nu is het scherm zo donker dat je het alleen een beetje ziet als het helemaal donker is. Gelukkig had ik een of andere verzekering erop staan dus ga morgen daarmee naar de winkel. Ik baalde ontzettend hierdoor, want mijn beltegoed moet voor 20 mei of zoiets opgewaardeerd worden en als ik mijn mobiel niet op tijd terug heb vervalt mijn nummer.
    En toen zat ik net voor de tv met mijn IPod (zo'n Apple ding, eigenlijk gewoon een IPhone waar je niet mee kan bellen), wordt het scherm opeens grijns en deed hij niets meer. Daarna werd het beeld wit en nu doet hij helemaal niets meer. Mijn vader zei dat 'ie waarschijnlijk gecrasched (sorry ik heb echt geen idee hoe je dat schrijft) is. Ik hoop zelf van niet maar dat zou het best wel kunnen zijn. Nou ja, als 'ie gecrasched is, kan ik daar dan nog wat aan doen en wat dan?

    Ik moest het even kwijt.
    Ps. Sorry als het in het verkeerde subforum staat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Bij mijn ipod heb ik hem een keer leeg laten gaan, dus neit opladen. Op een gegeven moment viel hij uit en toen ik hem daarna oplaadde deed hij het weer prima. Misschien kan het helpen?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    passmeby schreef:
    Bij mijn ipod heb ik hem een keer leeg laten gaan, dus neit opladen. Op een gegeven moment viel hij uit en toen ik hem daarna oplaadde deed hij het weer prima. Misschien kan het helpen?


    Heb ik ook wel eens gehad hoor, en dat is helemaal niet erg. Dit is wel echt iets anders aangezien hij bijna helemaal vol was


    Spoiler alert: you will save yourself

    Die iPods zijn echt vreselijk, heb er zelf ook te veel problemen mee. Batterij is binnen 5 minuten helemaal leeg, maar nog nooit heb ik zoiets meegemaakt. Misschien eens teruggaan naar de Apple winkel? Heb je er geen garantie meer op?


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ongelukkige samenloop van omstandigheden.
    Ipods hebben ook nog weleens de neiging gewoon uit te vallen. Zoals Passmeby zei; opladen kan helpen. Misschien dan nog eens proberen aan te zetten. Als hij het dan nog niet doet zou ik de hoop opgeven en wel of geen nieuwe aanschaffen. Mijn telefoon haalt eens in de zoveel tijd dat soort streken uit, maar kapot is hij nog nooit geweest.


    Hamartia