• Ohmeeeeen, ik schaam me kapot. x_x

    Ik herschrijf een story van een paar jaar geleden (mijn eerste story, welteverstaan). 200-300 woorden per hoofdstukje, de interpunctie is niet om aan te zien, typfouten, uuuuugh. Het is haast een kwelling om alles terug te lezen, lol.

    Was jullie eerste story net zo erg?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 12:19 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Foraoise schreef:
    Ja, mijn eerste story was inderdaad heel erg, ik schaamde mij ook.


    "Not my daughter, you bitch!"

    Mijn eerste verhalen vielen eigenlijk wel mee. Ook mijn eerste story op Q viel heel erg mee, maar toen schreef ik al een langere tijd. Ik zal nooit mijn oudste verhalen herschrijven, omdat ik het leuk vind om de verschillen tussen mijn oude en nieuwste verhalen te zien.


    Take risks and conquer your fears.

    Corday schreef:
    Mijn eerste verhalen vielen eigenlijk wel mee. Ook mijn eerste story op Q viel heel erg mee, maar toen schreef ik al een langere tijd. Ik zal nooit mijn oudste verhalen herschrijven, omdat ik het leuk vind om de verschillen tussen mijn oude en nieuwste verhalen te zien.

    Ik verwijder de oude versie ook niet, hoor. :3 Die laat ik lekker staan, precies om die reden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Haha, I know the feeling. Qua spelfouten en interpunctie was mijn eerste story nog best oké, maar de schrijfstijl is gewoon horror. Pure horror =/
    Ik zette er de hele tijd random dingen tussendoor die totaal niets met het verhaal te maken hadden, en ik switchte aan één stuk door heen en weer tussen de tegenwoordige en de negatieve tijd. Maar ergens is het inderdaad wel grappig om weer eens terug te lezen


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Foraoise schreef:
    Ja, mijn eerste story was inderdaad heel erg, ik schaamde mij ook.


    26 - 02 - '16

    Haha, mijn eerste verhaal heb ik tien jaar geleden geschreven en ik denk dat ik hem in de tussentijd wel vier keer heb herschreven. Ach ja, duidelijk bewijs dat je je schrijfstijl blijft ontwikkelen. ^^

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 15:28 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Succes met herschrijven dan maar! :Y)

    Mijn eerste twee verhalen zijn te beschamend en beiden staan ze dan ook op inactief. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Tell me about it. Ik heb die van mij zowat allemaal maar op inactief gezet, want ik kon het niet aanzien.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh god yes. I feel you.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn eerste story was een Twilight fanfic en absoluut geen meesterwerk, maar om heel eerlijk te zijn ben ik vaak nog prettig verrast als ik stukjes ervan teruglees. De interpunctie en spelling laten veel te wensen over, dat zeker, en ik ga niet proberen te doen alsof de schrijfstijl of verhaallijn geniaal zijn, maar het had nog stukken erger kunnen zijn. En tja, je moet toch ergens beginnen, dus op zich vind ik het juist heel leuk dat ik nu zelf kan zien dat ik heel veel vooruit ben gegaan in de vier jaar sinds ik daaraan begon te schrijven. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn eerste serieuze story ben ik nu aan het herschrijven, die is van een paar maanden geleden en vind ik al verschrikkelijk om terug te lezen ;')!

    Jupp! Mijn eerste story was ook een groot drama. Het was een beetje als dit:

    En toen gingen ze eten.
    Maar het meisje zei:
    ''Ik lust geen spruitjes.''
    Dus ze werd boos.
    En toen liep ze weg.
    De ouders bleven verbaast kijkend achter.

    Maar dan met nog 10000 spellingsfouten. Verbaast zou ik vast met een d geschreven hebben of zo.


    Hurry up, We're dreaming!

    Ik denk dat ik me wel het meest schaam met mijn eerste story. Die was/is gewoonweg om ervan te huilen (bloos)


    -

    Ik vond het vreselijk. En dat was toen nog in een quizvorm. Die quizzen waren meer dan 1000x gemaakt en de inhoud en schrijfstijl trok gewoon op niks. Dat mensen dat wouden lezen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het grappige is nog dat mijn eerste story nog steeds rond de 40 abo's heeft, terwijl 'ie allang is afgelopen. :'D Why.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 18:02 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''