• Het jaar is 4995.
    Het Koninkrijk is drastisch veranderd in de loop van de jaren, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en grote groepen mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk goed is. De opkomst van de Rueri is begonnen, ze zijn al voor jaren kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers – na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer – de Rueri aanvaard. Aelley is een van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen het is tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar soms enkele leden van de Rueri bevinden om hen afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze worden opgesloten om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.

    Het Azmar Koningrijk bestaat uit vijf landen: Tacia, Aelley, het land waar het RPG zich af zal spelen, Sotan, Faerlyn en Azoskad.


    ROLLENTOPIC.
    Eindelijk, soort van, klaar - al heb ik wel het gevoel alsof ik iets vergeten ben.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 23:51 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    BastiIIe schreef:
    Klinkt epic, maar dan wel na mijn examens :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hopelijk. Het zou jammer zijn als het niet van start ging.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mij lijkt het ook een heel leuk idee ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Het lijkt mij wel leuk, alleen doe ik niet mee aan verhalen met woordenlimieten of verhalen die in de ik-vorm worden geschreven, dus het hangt daar vooral vanaf. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Het lijkt mij wel leuk, alleen doe ik niet mee aan verhalen met woordenlimieten of verhalen die in de ik-vorm worden geschreven, dus het hangt daar vooral vanaf. :p

    Nou, ik doe sowieso wel een minimum, aangezien ik mijn best heb gedaan om dingen uit te werken en geen one-liners toe sta.
    En, je bepaalt toch zelf in welke vorm (of dat nu de ik-vorm of niet is) je schrijft?

    Ik heb overigens aan de roleplay gewerkt, het staat vanavond - en anders morgen - online.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh nice! Ik zal het dan eens bekijken en eventueel een rol dibsen (aangezien ik wel nog tm donderdag examens heb)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Oh nice! Ik zal het dan eens bekijken en eventueel een rol dibsen (aan gezien ik wel nog tm donderdag examens heb)

    Zoiets heb ik je inderdaad nog in een ander topic zien zeggen, doe rustig aan. Ik besteed sowieso de gehele aankomende week voor rollen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Nou, ik doe sowieso wel een minimum, aangezien ik mijn best heb gedaan om dingen uit te werken en geen one-liners toe sta.
    En, je bepaalt toch zelf in welke vorm (of dat nu de ik-vorm of niet is) je schrijft?

    Ik heb overigens aan de roleplay gewerkt, het staat vanavond - en anders morgen - online.


    Oké, jammer dat je geen oneliners toestaat. Dan houdt het voor mij helaas op. Jammer, want het idee klonk echt leuk. D:
    En normaal gesproken [of nu ja, zoals ik het gewend ben :'p] schrijf je met elkaar één verhaal en gebruik je dus ook gewoon één tijd en vertelperspectief. ;p Anders wordt het nogal rommelig en leest het niet echt lekker, mocht je het bewaren. Wat ik altijd wel met mijn verhalen doe. ^^

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 16:53 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hetzelfde als BastiIIe :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het lijkt mij een leuk idee.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Oké, jammer dat je geen oneliners toestaat. Dan houdt het voor mij helaas op. Jammer, want het idee klonk echt leuk. D:
    En normaal gesproken [of nu ja, zoals ik het gewend ben :'p] schrijf je met elkaar één verhaal en gebruik je dus ook gewoon één tijd en vertelperspectief. ;p Anders wordt het nogal rommelig en leest het niet echt lekker, mocht je het bewaren. Wat ik altijd wel met mijn verhalen doe. ^^

    Welja, naar mijn opinie mag iemand zelf uitmaken hoe hij/ zij schrijft, in welke vorm degene dat doet. Bij mezelf kan het nogal wisselen, gezien ik met allebei geen probleem heb.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Welja, naar mijn opinie mag iemand zelf uitmaken hoe hij/ zij schrijft, in welke vorm degene dat doet. Bij mezelf kan het nogal wisselen, gezien ik met allebei geen probleem heb.


    Ja, het is maar wat je met het verhaal wilt. Maar prima, hoor. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    De verschillende schrijfvormen maakt voor mij echt niks uit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ROLLENTOPIC.
    Eindelijk, soort van, klaar - al heb ik wel het gevoel alsof ik iets vergeten ben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.