• Dat heb ik dus, van wiskunde, Nederlands en Engels. Volgende week. En laat ik nou net bespreekgeval zijn én verschrikkelijk slecht in wiskunde, in Nederlands ben ik best goed en Engels gaat ook, dus daar maak ik me niet zo druk om. Ik zit hier echt te stressen want als bespreekgeval kan het zijn dat er uitkomt dat je niet op het goeie niveau zit en dat ik dan echt naar TL moet. Dat wil ik echt niet, ik wil niet afstromen, het type mensen is anders, dit bedoel ik niet kwetsend maar het gros van de vmbo-leerlingen vertoont ander gedrag, en ik ben juist niet zo iemand als zij.
    Nu ga ik maar mijn wiskundeboek uit mijn hoofd leren want dan is er nog enige kans dat ik goed scoor voor de cito wiskunde.
    Ik ga dood, hoe moet ik later ooit door mijn examens komen als ik al fucking zenuwachtig ben om een cito-toets? :')

    En om dit topic nuttig te houden: In welk vak zijn jullie slecht of juist goed? :Y)

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 16:07 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb ook Cito op school. Daar komt altijd havo/mavo uit terwijl ik op het vwo zit. En dat terwijl ik ook een bespreek geval ben :'D. Ik faal in wiskunde en natuurkunde. In de talen ben ik opzich wel goed en de overige vakken gaan ook wel.


    That is a perfect copy of reality.

    Die heb ik ook gehad, echt heel irritant. Ik heb dan wel geluk dat ik goed ben in Nederlands, Engels en wiskunde, maar de toetsen irriteren me gewoon. Gelukkig hoef je de antwoorden niet zelf te verzinnen. Veel succes ! (:

    Author schreef:
    Ik heb ook Cito op school. Daar komt altijd havo/mavo uit terwijl ik op het vwo zit. En dat terwijl ik ook een bespreek geval ben :'D. Ik faal in wiskunde en natuurkunde. In de talen ben ik opzich wel goed en de overige vakken gaan ook wel.

    Oh bijna hetzelfde. Weet je wat ook dom is? Niemand van onze klas heeft het rooster gekregen van wanneer we Cito hebben. Mevrouw Vis, je bent echt top. Nee.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Floreale schreef:
    Die heb ik ook gehad, echt heel irritant. Ik heb dan wel geluk dat ik goed ben in Nederlands, Engels en wiskunde, maar de toetsen irriteren me gewoon. Gelukkig hoef je de antwoorden niet zelf te verzinnen. Veel succes ! (:

    Oh ja, het is meerkeuze, pffft *last valt van schouder*


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik vond mensen die hoger zaten altijd vervelend. D: vmbo'ers ook hoor, maar elke klas had gewoon mensen die echt strontvervelend waren, op havo en hoger ook (aangezien ik daar ook mee optrok). Er zijn echt heel veel vooroordelen over vmbo.


    Your make-up is terrible

    Hier spreekt een havist die haar laatste jaar op het vmbo moet doen wegens bepaalde omstandigheden, en ik vind de mensen op het vmbo veel leuker dan op de havo. Maar dat terzijde.
    Ik heb ook altijd moeite met wiskunde gehad, en mijn ervaring is dat als de rest van je cijfers goed zijn, dat ze je echt niet op je zwakke punt gaan afrekenen. Als het op die manier zou gebeuren, zouden er weinig mensen een diploma op zak hebben.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 16:31 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hier een VMBO'er, ik heb eigenlijk altijd beter met Havisten en VWO'ers op kunnen schieten. Eigenlijk is of was 3/4 van mijn vriendinnen havist of VWO'er. Maar er zijn inderdaad heel veel vooroordelen over het VMBO.

    Maar heel veel succes met je Cito dan maar! Gelukkig is het meerkeuze!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb geen idee hoe het in Nederland werkt, maar worden jullie echt gedwongen dan om van richting te veranderen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Assassin schreef:
    Ik vond mensen die hoger zaten altijd vervelend. D: vmbo'ers ook hoor, maar elke klas had gewoon mensen die echt strontvervelend waren, op havo en hoger ook (aangezien ik daar ook mee optrok). Er zijn echt heel veel vooroordelen over vmbo.


    This


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Ik vond mensen die hoger zaten altijd vervelend. D: vmbo'ers ook hoor, maar elke klas had gewoon mensen die echt strontvervelend waren, op havo en hoger ook (aangezien ik daar ook mee optrok). Er zijn echt heel veel vooroordelen over vmbo.

    This exactly.

    Grohl schreef:
    Ik heb geen idee hoe het in Nederland werkt, maar worden jullie echt gedwongen dan om van richting te veranderen?

    Waarschijnlijk wel als je bespreekgeval bent én heel laag scoort op de Cito..


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk wel als je bespreekgeval bent én heel laag scoort op de Cito..


    En is het jaar overdoen geen optie?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    En is het jaar overdoen geen optie?

    Dan zit ik nog langer op de middelbare school en het is al zo'n hel.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Dan zit ik nog langer op de middelbare school en het is al zo'n hel.


    Waarom is het zo'n hel?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Waarom is het zo'n hel?

    Cijfers, klasgenoten, leraren, alles bij elkaar.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.