• De studio on beat bestaat. Alleen heb jij nu dus examen gedaan en gehaald. En ben je officieel leerling van de studio. Het is een school die zich echt op de zang muziek en dans richt. Alleen mensen die het sirieus nemen en kunnen mogen er les volgen.
    Staat nirt in titel maar het is een rpg

    Regels :
    -geen echte violetta personen
    -Maximaal 6 leraren.
    -Reserveren mag maar binnen.48uur maken.
    - Minimaal 20woorden


    Leraren
    Zang:
    zang:
    Dans: Danielle Jones-28-beetje gitaar jamespotter
    dans:
    muziek:
    Muziek : Samuel Ed Richards-29-gitaar, drums, saxofoon, piano. Jovantos

    Schoolhoofd(telt apart van 6leraren regel: Luna Cathalina Dockx-28-Piano en viool Alptraum

    Leerlingen:


    robin Tigrisblack -16-gitaar en piano robind19
    Indra Moon- 17 - gitaar en piano Alptraum
    Ashely ''Ash'' Lucy Cox.-16-De bass en akoestische gitaar, en piano/keyboard/vleugel Jovantos
    Katharina Westfield-16-Piano, gitaar & drums Foreverx


    Hugo Dan McCain-17-drums JamesPotter
    Max Austin irwin .-18-drums basgitaar Jovantos
    Eduard Marriott-16-viool LittleJohn1
    Jason Smith-16- drums gitaar keyboard en mixen van muziek. robind19









    Invullen:
    Naam:
    Leerling /leeraar
    Leeftijd (minimaal 14)
    Uiterlijk(met foto) :
    Innerlijk:
    Instrumenten :
    Extra :

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 11:17 ]

    Naam:robin Tigrisblack
    Leerling
    Leeftijd (minimaal 14) 16
    Uiterlijk(met foto): Robin heeft blond haar met bruine plukken. Soms verft ze haar haar waar ze spijt van krijgt. Dan wacht ze met smacht tot het eruit is.Meestal draagt ze het in een staart Robin heeft een bleke huid die snel verbrand.
    Innerlijk:Robin is een aardig meid. Alleen heel verlegen. Het verbaast haar dat ze is aangenomen want haar dans is niet echt goed. Robin die ontwijkt die lessen dan ook het meest.
    Instrumenten :gitaar piano
    Extra: robin kan voor geen meter dansen maar is een ster op de gitaar en dat heeft haar in de studio gekregen

    Naam: Indra Moon
    Leerling
    Leeftijd (minimaal 14): 17 jaar
    Uiterlijk(met foto) :

    Indra heeft lange donkere haren die ze af en toe een ander kleurtje geeft. Ze is 1m69 en heeft een normale lichaamsbouw. Ze heeft enkele tattoos.
    Innerlijk: Indra is enorm sociaal en zal tegen iedereen vriendelijk zijn. Ze kan koppig zijn en als ze iets niet leuk vind of iemand echt niet mag laat ze dat ook merken. Ze kan een bitch zijn en zegt recht waar het op staat. Indra houdt van een uitdaging en gaat volledig op in haar muziek.
    Instrumenten : Gitaar en piano (kleine kennis van violen)
    Extra : Piano en zingen zijn haar leven. Al is dansen voor haar ook een ontspannende bezigheid. Ze houdt van de natuur en doet daar alle inspiratie op voor haar muziek.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 16:38 ]


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Mag ik een rol reserveren?


    Do what you love, love what you do

    NiamLoveYu schreef:
    Mag ik een rol reserveren?
    natuurlijk leerling of leeraar

    Misschien wat meer informatie?


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Alioquin schreef:
    Misschien wat meer informatie?


    Het is eigelijk een school wat Zich richt op dans zang en muziek. Echt op mensen met talent. Eens per jaar worden er audities gehouden voor de school om nieuwelingen aan te nemen

    Genoeg info??

    Leerling


    Do what you love, love what you do

    NiamLoveYu schreef:
    Leerling

    Oke

    NiamLoveYu schreef:
    Leerling

    Nog tot vanavond de tijd en dan rol

    Geef me maar een meisjes leerling...vul haar vanavond of morgen in.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    Geef me maar een meisjes leerling...vul haar vanavond of morgen in.

    Is goed



    Naam: Ashely ''Ash'' Lucy Cox.
    Leerling /leraar: Ash is een leerlinge.
    Leeftijd : Ash is 16 jaar oud.
    Uiterlijk : [FC: Emily Osment] Ash heeft halflange blonde lokken, deze zitten meestal in een losse knot. Maar ook heel soms los. Haar ogen hebben een mooie groene kleur, die worden omringd door zwarte wimpers, waar mascara opkomt. Ze is ongeveer 1 meter en 68 centimeter lang. Haar huid is licht, maar niet onmenselijk licht. Ash haar lippen zijn zacht roze, en niet dik en ook niet dun. Zelf is ze ook niet dik of dun gewoon 'normaal'. Als ze een studiedag heeft, draagt ze meestal een spijkerbroek met zwarte all stars, en daar boven een wit hemdje met een open, geblokte blouse. En als ze alleen thuis is is het meestal een jogginsbroek met een hemdje. Ook wil ze wel eens jurkjes dragen.
    Innerlijk: Ash is een pittig meisje, die niet op haar bekkie is gevalen. Ze zal zeggen wat ze vindt en het kan haar niets schelen als ze daarmee iemand kwetst, want ze is zelf ook genoeg gekwetst, alhoewel ze daarna wel schuldgevoelens heeft. Bij mensen om wie ze geeft, is ze een grappig en entousiast iemand. Ash is erg betrouwbaar en geeft je tips als het moet. Doordat ze vroeger werd gepest heeft ze nu een geen groot zelfvertrouwen, en die kan snel worden beschadigd. Ze laat anderen haar verdriet niet zien en kropt dit op. Daardoor kan ze s' avonds huilbuien krijgen. Toch heeft ze door het gepest een sterk iets gekregen. Hierdoor is ze fan van Demi Lovato, haar muziek geeft Ash weer hoop. Voor vrienden en familie komt ze op. Ze heeft een goede band met haar nicht Gemma. En ook met haar neef Harry. Ash is engiskind dus vandaar.
    Instrumenten : De bass en akoestische gitaar, en piano/keyboard/vleugel. Ook kan ze zingen.
    Extra : Ze is het nichtje van Harry en Gemma Styles :Y) Ash is dus Engels.

    Ze is nu al af D:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 10:19 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    X

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 9:50 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik wil wel een jongen spelen :Y)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik wil wel een jongen spelen :Y)

    Is goed