• Het leek me leuk en het mocht van mijn moeder om een barbecue te houden bij mij in de achtertuin.
    Het is gewoon voor de gezelligheid.

    Waar?
    Het ligt in Velserbroek.
    Natuurlijk Haarlem is de verzamelpunt, buiten het station wacht ik jullie op om met de bus naar mijn huis te gaan, natuurlijk is dat eng, maar het is gewoon bij ons in de achtertuin en mijn ouders zijn super vriendelijk anders zou ik dit niet mogen organiseren en het is alleen maar met de mensen van Quizlet. De opwacht plek vertel ik nog wel en hoe en wat, ik wil eerst even kijken wie er in ieder geval willen komen.


    Wanneer?
    Dat ligt eraan wanneer iedereen kan , natuurlijk. Het kan elke dag.
    Hier ga ik nog een Poll over maken.

    Hoelaat? Ergens rond de middag (Als de zon schijnt.) Ik reis mee als iedereen terug naar het station gaat.


    Het zou wel leuk zijn (Als het mogelijk is, als de mensen die komen wat meenemen, dat is vooral voor de vegetarische mensen. En natuurlijk wat je zelf lekker vind op de barbecue. Natuurlijk zal er een toetje na zijn.


    Wie komen er:



    Misschien:



    Ligt eraan welke dag:
    Rider


    Hoop dat jullie het leuk vinden om te komen en iedereen is welkom. Laat me ook weten wie vegetarisch of allergisch is, dan kunnen we daar rekening mee houden.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 21:50 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Mijn zusje Matellica en een goede vriendin. Dreamlady zijn ook zestien en komen ook.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik loop hier nou al een jaar of vijf rond, maar ik wist niet dat er zoveel actieve users in mijn buurt woonden o.o
    Ik ben ook wel geïnteresseerd :Y). Ik kom vanuit Heerhugowaard en kan niet van 11 t/m 26 juli


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ik loop hier nou al een jaar of vijf rond, maar ik wist niet dat er zoveel actieve users in mijn buurt woonden o.o
    Ik ben ook wel geïnteresseerd :Y). Ik kom vanuit Heerhugowaard en kan niet van 11 t/m 26 juli


    Hahaha, dat had ik nou ook. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ben nu toch al een aantal mensen tegengekomen die uit de buurt van Heerugowaard, Purmerend, etc komen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'