• De titel zegt het al! Hoe denk je dat de persoon boven je eruit ziet?
    Bijv: Ik denk dat ze bruin haar heeft, blauwe ogen, een ovaal hoofd, en niet zo groot is...
    Natuurlijk mag je aan iemand vragen of je het goed hebt!

    Hope you like!

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 14:45 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik denk dat jij een meisje bent met donkerbruin haar en bruine ogen. Niet super lang, maar ook niet klein.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dit klopt hoogstwaarschijnlijk niet, maar ik denk dat jij iemand bent met bruin haar tot net over de schouders, met blauwgrijze ogen. Misschien iets korter dan een gemiddelde lengte.


    :)

    Ik denk dat jij dik blond haar hebt, tot je middel, donkerblauwe ogen, en niet heel lang bent, en een blanke huid.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik denk dat jij een meisje bent met roodbruin haar tot net over je schouders met groene ogen. Normale lengte.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik denk dat je een meisje bent met lang blond haar en blauwe ogen. Op een af andere reden stel ik me voor dat je niet super groot bent. (Niet offensief bedoeld of zoiets)


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat jij een meisje bent met grote, bruine ogen en roodbruin haar. Ik schat dat je een gemiddelde lengte hebt.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 14:52 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik stel jou voor als je ava. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Zo'n 1.60m, blond haar, blauwe ogen, tengere bouw. En gewoon als Eva. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Blond haar, bruine ogen, zo'n 1.65m. :Y)


    •*• Lululu •*•

    Bruin haar, groene ogen, gemiddelde lengte.


    :)

    Ik denk iemand met lange bruine haren, groen/bruine ogen en zo rond de 1.70m.
    Ik zal er vast totaal naast zitten ;'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik denk dat je lange gekrulde rode haren hebt. Vraag me niet waarom. :')

    Waarschijnlijk heb je donkerblond haar, lichte huid en ik denk groen/blauwe ogen. Gemiddelde lengte.
    Ik denk echt dat ik het heel fout heb haha


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik denk dat jij lichtblond haar en blauwe ogen hebt. En ik schat je rond de één meter vijfenzestig.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 15:12 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lang, bruin haar, ovaal gezicht en een gemiddelde lengte.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it