• De titel zegt het al! Hoe denk je dat de persoon boven je eruit ziet?
    Bijv: Ik denk dat ze bruin haar heeft, blauwe ogen, een ovaal hoofd, en niet zo groot is...
    Natuurlijk mag je aan iemand vragen of je het goed hebt!

    Hope you like!

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 14:45 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Donker blond lang haar, lichte huid en een normale lengte


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dun blond haar tot iets boven de schouders in laagjes, kleiner dan gemiddeld, redelijk rond hoofd met soms kuiltjes in de wangen, groene ogen en donkerblonde wenkbrauwen
    (ja heel uitgebreid :p)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Blond steil haar, lichte ogen en wat kleiner dan gemiddeld.

    Donkerblond haar, met wat slag, donkere ogen en wat langer dan gemiddeld.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 18:02 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Redelijk lang, donkerblond en lang haar. Groene ogen en een normale lichaamsbouw.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yoko schreef:
    Dun blond haar tot iets boven de schouders in laagjes, kleiner dan gemiddeld, redelijk rond hoofd met soms kuiltjes in de wangen, groene ogen en donkerblonde wenkbrauwen
    (ja heel uitgebreid :p)


    En je hebt het nog bijna goed ook! Hahah.

    Edit: Donkerblond golvend haar,groene ogen en iets groter dan gemiddeld.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 18:03 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kort blond haar en lichte ogen. Ongeveer 1m70 en een blanke huid.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 18:04 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Klein met lang zwart haar en groenblauwe ogen en een hele lichte huid.

    Gemiddelde lengte, donkerbruin haar en grote bruine ogen


    If a writer falls in love with you, you can never die

    donkerblond steil lang haar (los of in een vlecht), lichtblauwe ogen, best lang en dun, dunne donkerblonde wenkbrauwen


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Klein, donker haar en blauwe ogen?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Vasilisa schreef:
    Gemiddelde lengte, donkerbruin haar en grote bruine ogen


    Ghehe, iedereen denkt dat ik bruin haar heb, maar ik ben hartstikke blond :')

    Anyway, ik denk dat jij (Poppies) klein bent met blauwe krulletjes en hele grote blauwe ogen ^^ I don't know, kwam in me op. Volgens mij ben je een heel erg schattig klein persoontje c:

    Deamonium schreef:
    (...)

    Ghehe, iedereen denkt dat ik bruin haar heb, maar ik ben hartstikke blond :')

    Anyway, ik denk dat jij (Poppies) klein bent met blauwe krulletjes en hele grote blauwe ogen ^^ I don't know, kwam in me op. Volgens mij ben je een heel erg schattig klein persoontje c:


    Blauwe krulletjes? Hehe. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Poppies schreef:
    (...)

    Blauwe krulletjes? Hehe. :'D


    Oh my gawd, hahaha ik bedoelde blonde krullen :'D I'm so sorry ^^

    Blond haar met een beetje slag, groene ogen en sproetjes? En een beetje kleiner dan gemiddeld?


    Hamartia

    donkerblond haar, lichtbruine ogen, gemiddelde lengte


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…