• En hier heb ik een foto om het te bewijzen!



    Kunnen jullie huisdieren ook grappige en leuke dingen of trucjes?


    26 - 02 - '16

    Haha kei leuk!
    Sheila brengt je een touw om mee te spelen, en als je het wilt pakken rent ze er kei hard mee weg, waarna ze op een afstandje je heel uitdagend gaat aankijken. Is wel grappig, haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een van de katten van mijn buren kan dat ook. Die hebben daarom speciaal een haakje aan de andere kant gemaakt bovenaan de deur, voor als ze toch écht niet willen dat die deur open kan, haha.

    Haha wat grappig! Ook handig, nooit meer miauwend voor de deur staan tot iemand de deur opendoet (;
    Zelf heb ik geen huisdieren, maar mijn vissen konden altijd erg goed rondjes zwemmen.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lol, dafuck.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Awh, haha. c:
    Jammer genoeg heb ik zelf geen huisdieren.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hahahaha, geniaal!
    Onze katten konden de tussendeur openen en dat hebben de honden nu overgenomen. Ze zijn niet zo slim om de klink te gebruiken, haha. c':


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    De mijne krijgt m'n kamerdeur open.
    Allemaal supertof en grappig. Tot'ie het rond vier uur 's ochtends begon te doen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn kat kan dat ook. Maar dat is slecht voor de deur. =P

    Wel leuk dat je bewijs hebt!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, die blik vol focus van je kat. ;D
    Ik heb geen huisdieren meer, dus dit soort dingen maak ik niet echt mee. Mijn cavia stond wel eens op haar achterpoten als ze iets lekkers kreeg, wat wel heel schattig was.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Hahahahaha, geweldig! xD

    Ik wou juist dat één van mijn katten de schuifdeur kon openen, hoef ik dat nooit meer voor haar te doen...


    Stenenlikker

    McBride schreef:
    Haha kei leuk!
    Sheila brengt je een touw om mee te spelen, en als je het wilt pakken rent ze er kei hard mee weg, waarna ze op een afstandje je heel uitdagend gaat aankijken. Is wel grappig, haha.


    Aww, dat is echt schattig. Mijn hond doet dat ook wel eens. Of hij doet tijdens het hond uitlaten zijn eigen riem in zijn bek en gaat dan al grommend met zijn kop schudden terwijl hij die riem in z'n bek heeft.

    Krull schreef:
    Een van de katten van mijn buren kan dat ook. Die hebben daarom speciaal een haakje aan de andere kant gemaakt bovenaan de deur, voor als ze toch écht niet willen dat die deur open kan, haha.


    Wij zitten eraan te denken een kattenluik te nemen, maar die gaat hij waarschijnlijk toch niet gebruiken, omdat hij te erg gewend is aan het zelf openen van de deur.

    Lazet schreef:
    Haha wat grappig! Ook handig, nooit meer miauwend voor de deur staan tot iemand de deur opendoet (;
    Zelf heb ik geen huisdieren, maar mijn vissen konden altijd erg goed rondjes zwemmen.


    Haha, dat doet Pim ook. Totdat hij het zat wordt en zelf gaat proberen de deur los te krijgen.

    Pabu schreef:
    Lol, dafuck.


    Ik dacht dat ook toen ik het de aller eerste keer zag, haha.

    Nicosia schreef:
    Awh, haha. c:
    Jammer genoeg heb ik zelf geen huisdieren.


    Waarom heb je geen huisdieren?

    Aloha schreef:
    Hahahaha, geniaal!
    Onze katten konden de tussendeur openen en dat hebben de honden nu overgenomen. Ze zijn niet zo slim om de klink te gebruiken, haha. c':


    Hahaha, awwh

    Tolstoy schreef:
    De mijne krijgt m'n kamerdeur open.
    Allemaal supertof en grappig. Tot'ie het rond vier uur 's ochtends begon te doen.


    Ja, Pim doet dat ook wel eens en dan springt 'ie op m'n bed. Dan gaat 'ie helemaal over mijn buik heen lopen en op mijn hoofd liggen.

    Scandal schreef:
    Mijn kat kan dat ook. Maar dat is slecht voor de deur. =P

    Wel leuk dat je bewijs hebt!


    De deur is inderdaad al een beetje kapot hier, door zijn nageltjes.

    Mylintis schreef:
    Haha, die blik vol focus van je kat. ;D
    Ik heb geen huisdieren meer, dus dit soort dingen maak ik niet echt mee. Mijn cavia stond wel eens op haar achterpoten als ze iets lekkers kreeg, wat wel heel schattig was.


    Haha, ja, hij was heel erg gefocust. c;
    En dat klinkt echt schattig van je cavia


    26 - 02 - '16

    Ewijn schreef:
    Hahahahaha, geweldig! xD

    Ik wou juist dat één van mijn katten de schuifdeur kon openen, hoef ik dat nooit meer voor haar te doen...


    Ja en dan moeten ze ook leren om de deur achter hun kont dicht te doen. Dat zou wel handig zijn, haha.


    26 - 02 - '16

    Haha geweldig.
    Onze duitse herder doet dat ook, al hoeft hij natuurlijk niet te springen maar gewoon op zijn achterste poten te staan. En onze katten kunnen het alleen maar met slaapkamerdeuren, paar keer pootjes tegen aan en ze zijn al uit de klink dusja..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Kei leuk!
    Ik ken een kat die de kraan open kan zetten. Eruit drinkt en dan weer dicht doet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Roku schreef:
    (...)

    Waarom heb je geen huisdieren?


    Mag niet van m'n ouders. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.