• In de VS kan je je op een horrorcamping laten opjagen door moordenaars.
    Deze zomer worden er op meerdere plekken in de Verenigde Staten Great Horror Campouts gehouden. Een campingtrip die aanvoelt als een live horrorfilm. Inclusief monsters, moordenaars en angstaanjagende speurtochten door het bos. Hieronder 7 dingen die je over deze bijzondere vakantie moet weten.

    1. Het duurt heel de nacht.
    Van 8 uur in de avond tot 8 uur in de morgen zit je in een heuse horrorzone met monsters, moordenaars, mythische wezens als de Chupacabra. En het mooie is; ze hebben allemaal toestemming om je te ontvoeren, aan te raken, te verplaatsen en weg te slepen. Eng!

    2. Je betaalt voor een slaapplek inclusief tent.
    Er zijn twee zones met tenten. De blauwe tenten staan in de ‘Alles kan, alles mag’-zone en de gele tenten zijn bestemd voor mensen die geen interactie willen met de monsters. De watjes, dus.

    3. Het is niet zomaar een campeertrip. Er valt wat te winnen!
    De camping staat vol ‘Hell Zones’ waar monsters bepaalde opdrachten ‘bewaken’. Dit kan betekenen dat je stil moet staan terwijl een monster in je oor hijgt. Maar ook dat je ontvoerd wordt in de kofferbak van een auto. Ja, serieus. De kofferbak.

    4. De locatie
    De Horror Camping staat niet in zomaar een bos of park maar in een verlaten dierentuin. Inclusief verlaten kooien. Sfeervol.

    5. Het eten
    Het eten is niet eens zo slecht, blijkbaar. Pasta, burrito’s, pannenkoeken. Absoluut geen nachtmerrie, dus.

    6. De prijzen
    De winnaars van het spel winnen speciale privileges en toegang tot de komende edities. Maar of je dat nou ‘winnen’ kan noemen…

    7. Als je het niet meer trekt, kan je ontsnappen
    De organisatie heeft een stopzin ingevoerd die iedere deelnemer moet uitschreeuwen wanneer het ze teveel wordt. De zin is “I want my mommy”.

    Bron



    So? Would you? :9~


    ars moriendi

    Hier is al een topic over c;
    Maar ik zou er wel heen willen.


    26 - 02 - '16

    Dit nieuws heb ik al voorbij zien komen op Q.


    16 - 09 - '17

    Ik zou het best gaaf vinden om het eens te proberen, maar dan zou ik wel niet alleen durven gaan. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dat zou niks voor mij zijn. Ik zou waarschijnlijk die zin zelf niet meer kunnen uitschreeuwen van angst.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Doe mij maar zo'n geel tentje. Of nee, nog beter, mijn eigen veilige bed :Y)


    Valar Morghulis.

    Zo, het zal me benieuwen hoe dapper ik daar ben :p


    Tijd voor koffie.

    Hier was toch al een topic over?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ikwilikwilikwil!!!


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Hier is al een topic over :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    I want my mommy (no_chears)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zou meteen om mijn moeder roepen, kan extreem slecht tegen zo'n dingen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oh my, no never! Dan heb ik echt een trauma voor het leven!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou er wel heen willen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Miserables schreef:
    Ik zou het best gaaf vinden om het eens te proberen, maar dan zou ik wel niet alleen durven gaan. :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gaaf! Maar ik zou het wel in mijn broek doen en absoluut niet slapen.


    Hamartia