• Rare titel, iknow, maar ik wist niets beters. Ik heb geen idee of het waar is btw maar ik word er wel een beetje para van haha. Ik heb het van Facebook, dus kan ook gewoon roddelpraat zijn, maar ik wilde het op Q delen.

    Die talking apps op je mobieltje, zoals Talking Angela, als je goed in de ogen van Angela kijkt, dan zie je een hoofd. Dat is de hoofd van de man die meekijkt met alles wat je op je mobieltje doet, maakt video's of foto's van je wanneer ie wil en weet bijna alles over je. Er wordt gezegd dat je telefoon crasht als je alle talking apps verwijderd, maar dat is niet zo. Ik heb het gedaan, nothing happened. Maar ik word para van die hoofd, want er wordt allemaal foto's op facebook geplaatst met de hoofd van Angela. Ik dus heel goed inzoomen, ik zie een fucking hoofd in die motherfucking oog. Echt eng..

    Excuseer mij voor mijn taalgebruik, maar ik word hier echt paranoïde van.


    Some people are art and do art at the same time

    Talking Angela ken ik eigenlijk niet, maar het is best eng moest dit echt waar zijn. Het is gewoon te erg voor woorden om na te denken dat er werkelijk mensen zijn die dit doen, zo andere bespieden door middel van een app of zo, bah.


    16 - 09 - '17

    ^ Ken je Talking Tom? Ja toch? Daar is het ook.


    Some people are art and do art at the same time

    Oh, dat is eng moest het waar zijn.


    -

    Maestum schreef:
    ^ Ken je Talking Tom? Ja toch? Daar is het ook.


    Uh wat? 0-0

    OT. Ik had er al wat over gelezen ja en ik heb foto's gezocht op Google. Je zag inderdaad een kamer en een gezicht, maar dat kan ook gewoon van de persoon van de mobiel zijn :'D.


    That is a perfect copy of reality.

    ^ Er wordt beweert dat dat niet zo is. Ik heb geen idee of dit allemaal klopt though..


    Some people are art and do art at the same time

    Ik zie het niet?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Maestum schreef:
    ^ Ken je Talking Tom? Ja toch? Daar is het ook.


    Whut? Omg, ik heb die app een tijdje op mijn tablet gehad O_o


    16 - 09 - '17

    Bij Talking Angela zijn het de straten van Parijs, kijk maar goed. Ik had ergens op Instagram ook een afbeelding gevonden waar haar ogen 'lichter' waren gemaakt. Je zag duidelijk dat het geen jongen/man was. Er spelen zoveel mensen tegelijk dat spel.. Lijkt me niet dat een man in zoveel mobieltjes op 1 moment kan kijken ;p


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Occult schreef:
    Ik zie het niet?


    Je moet een screenshot nemen en dan inzoomen.


    Some people are art and do art at the same time

    EIijah schreef:
    Bij Talking Angela zijn het de straten van Parijs, kijk maar goed. Ik had ergens op Instagram ook een afbeelding gevonden waar haar ogen 'lichter' waren gemaakt. Je zag duidelijk dat het geen jongen/man was. Er spelen zoveel mensen tegelijk dat spel.. Lijkt me niet dat een man in zoveel mobieltjes op 1 moment kan kijken ;p


    Bij de straten zie ik niks? ;p


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)

    Bij de straten zie ik niks? ;p


    Ik bedoel dat het de straten zijn in haar ogen en geen man :Y).


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    .. Ik ken die apps helemaal niet.. x]

    It's a hoax though.
    Zoals je hier kunt lezen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dit gebeurt toch ook gewoon echt dat is niks nieuws google, facebook, de overheid ect. misschien niet via een app maar ze weten wel alles over je.
    Ik ben er niet echt heel erg bang meer van want hé alles wat ik op internet en/of op mijn telefoon doe is niet echt een geheim.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=160353

    The eyes :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    EIijah schreef:
    Bij Talking Angela zijn het de straten van Parijs, kijk maar goed. Ik had ergens op Instagram ook een afbeelding gevonden waar haar ogen 'lichter' waren gemaakt. Je zag duidelijk dat het geen jongen/man was. Er spelen zoveel mensen tegelijk dat spel.. Lijkt me niet dat een man in zoveel mobieltjes op 1 moment kan kijken ;p


    Klopt, wat ik ook niet begrijp is dat zo'n weerkaatsing van een man in een kamer zomaar kan in een animatiedingetje.


    16 - 09 - '17