• De informatie hieronder is niet heel relevant meer, maar binnenkort zal ik een nieuw topic aanmaken als er meer informatie is.


    Het idee
    Het zal jullie gestoord in de oren klinken, maar ik weet 100% zeker dat dit mogelijk is. Ik kwam op het idee om een kleinschalig Quizlet Festival te organiseren. Dit houdt in dat ik een Festival - met muziek, kraampjes, eten, meetingen en nog veel meer - voor ongeveer honderd man idk gewoon een hele ruime schatting ga proberen te organiseren in een weiland naast mijn huis!

    Hoe ik dit voor elkaar wil krijgen?
    Het lijkt onmogelijk, maar dat is het niet. Ik kan veel mensen uit het dorp waar ik woon, ook via mijn ouders en ik kan een podium, een locatie, een BBQ en een muziekinstallatie regelen. Nou, dan heb je al heel wat toch? Verder is er misschien wel iemand op Quizlet die een bandje heeft en op wil treden of misschien kennen mensen hier wel bandjes die we in kunnen huren voor een klein bedrag.

    Handige informatie
    Wanneer?
    -

    Tijden
    Ik zat te denken om het van ongeveer 14:00 tot 21:30 te doen.

    Kosten
    Zoiets is natuurlijk niet gratis, maar met een beetje inzet van mensen hier op Quizlet en een aantal sponsoren kunnen we dit zo laag mogelijk houden.

    Waar?
    In een dorpje vlak bij de stad Nijmegen in Gelderland. Het zou eventueel ook ergens anders kunnen waar het vervoer makkelijker is, maar daar heb ik nog niet naar gekeken.

    Vervoer
    Working on it.

    Logeren
    Logeren kan niet bij ons in de tuin omdat wij daar gewoonweg de voorzieningen niet voor hebben, maar er is een goedkope camping in de buurt waar jullie eventueel een nachtje kunnen blijven: klik.
    Misschien kan het op het festival terrein, maar dat weet ik nog niet, dat zou ik moeten vragen. Het ligt er een beetje aan hoeveel mensen willen blijven slapen.


    Het is nu nog absoluut nog niet uitgewerkt en ik heb nog niks geregeld omdat ik eerst wil weten of er een aantal mensen zijn die mij mee zouden willen helpen om dit op te richten en of er überhaupt wel interesse is. Daarom vraag ik aan jullie of er ideeën zijn om dit Festival door te laten gaan en wat voor een dingen we dan zouden kunnen organiseren op het Festival en of er vier of vijf mensen zijn die met mij mee zouden willen brainstormen.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 13:58 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hihi, ik zit bomvol ideeën, al is de één waarschijnlijk beter dan de andere en ik weet niet hoe groot het terrein is waarmee we kunnen werken en wat er allemaal beschikbaar is xD.

    Het terrein is gigantisch misschien te groot zelfs haha, dus brand maar los

    OakenshieId schreef:
    Haha. Tegen die tijd is mijn boek uit dus die wil ik ook wel komen aanprijzen. :'D

    Dat is mogelijk ^^ ik ga dat waarschijnlijk ook doen, alleen we hebben wel afgesproken dat je dingen mag laten zien/uitstallen voor niets, maar zodra je ze wil verkopen dan moet je een kleine bijdrage leveren om een kraampje, plekje te krijgen


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Geen probleem, dat is wel logisch. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoe zit het trouwens met eten en drinken? Komen er kraampjes of neemt iedereen zelf wat mee?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hoe zit het trouwens met eten en drinken? Komen er kraampjes of neemt iedereen zelf wat mee?

    Er komen kraampjes, het wordt trouwens best groot, ik weet niet helemaal wat voor een idee jullie erbij hebben, maar de gemeente gaat ons waarschijnlijk ondersteunen met geld en het wordt voor ongeveer 500 man :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    het klinkt wel fun....

    Lizor schreef:
    (...)
    Er komen kraampjes, het wordt trouwens best groot, ik weet niet helemaal wat voor een idee jullie erbij hebben, maar de gemeente gaat ons waarschijnlijk ondersteunen met geld en het wordt voor ongeveer 500 man :3


    Gaaf! En het is voor mensen van Q?


    Physics is awesome

    Awesome. (krul)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ryess schreef:
    (...)

    Gaaf! En het is voor mensen van Q?

    Ook, maar het is meer voor de Quizlet doelgroep, dus voor mensen tussen de (ongeveer) 15 - 25 die creatief bezig zijn.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Er komen kraampjes, het wordt trouwens best groot, ik weet niet helemaal wat voor een idee jullie erbij hebben, maar de gemeente gaat ons waarschijnlijk ondersteunen met geld en het wordt voor ongeveer 500 man :3


    Dat is wel echt geweldig!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dit klinkt wel heel erg leuk! :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Buddy schreef:
    (...)

    Dat is wel echt geweldig!

    Jaa, ik had het idee voorgesteld aan iemand uit de evenement organisatie raad en die vond het een super goed idee, dus die heeft er gelijk iets heel groots van gemaakt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Er komen kraampjes, het wordt trouwens best groot, ik weet niet helemaal wat voor een idee jullie erbij hebben, maar de gemeente gaat ons waarschijnlijk ondersteunen met geld en het wordt voor ongeveer 500 man :3


    Oké, ik wist niet dat het zo groot werd xD Dan kan ik zeker nog wel wat bedenken (Al is het nog maar kijken of het te realiseren is)
    Maar in welke catagoriën zit je ook te denken? Zowel boeken als films,series, leuke spulletjes en andere stuff? Of voornamelijk echt op de literatuur kant?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oké, ik wist niet dat het zo groot werd xD Dan kan ik zeker nog wel wat bedenken (Al is het nog maar kijken of het te realiseren is)
    Maar in welke catagoriën zit je ook te denken? Zowel boeken als films,series, leuke spulletjes en andere stuff? Of voornamelijk echt op de literatuur kant?

    Fim, muziek, literatuur, gewoon kunst zoals schilderen en zo, alles wat creatief is eigenlijk


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oké, nog een idee dat er bij me opgekomen is.
    Een buitenbioscoop, met kussens, poefen, banken, stoelen eventueel, etc . waar we een heel scala aan films op afspelen zodat er voor ieder wat wils is, eerder op de dag dus bijv. een comedy of animatie en 's avonds meer de actie/ thrillers, etc.
    Het geen wat we dan nodig hebben is een groot wit scherm of laken die stevig staat, een beamer, een laptop en dus zit meubilair.
    Al is het dan nog maar kijken hoe het met het lichtinval zit, of het doek goed te zien is wanneer er iets op schijnt.
    Zoals ditEn dit.
    Maar dan natuurlijk groter.

    Meer ideeën komen nog. (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Oké, nog een idee dat er bij me opgekomen is.
    Een buitenbioscoop, met kussens, poefen, banken, stoelen eventueel, etc . waar we een heel scala aan films op afspelen zodat er voor ieder wat wils is, eerder op de dag dus bijv. een comedy of animatie en 's avonds meer de actie/ thrillers, etc.
    Het geen wat we dan nodig hebben is een groot wit scherm of laken die stevig staat, een beamer, een laptop en dus zit meubilair.
    Al is het dan nog maar kijken hoe het met het lichtinval zit, of het doek goed te zien is wanneer er iets op schijnt.
    Zoals ditEn dit.
    Maar dan natuurlijk groter.

    Meer ideeën komen nog. (;

    Klinkt goed op zich, alleen dan is er veel last van geluid van de muziek podia, er komt echt wel een bioscoop, maar die komt in een lokaal/kamertje dat aan het veld grenst (: daar kunnen we het kussen idee wel toepassen!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.