• De informatie hieronder is niet heel relevant meer, maar binnenkort zal ik een nieuw topic aanmaken als er meer informatie is.


    Het idee
    Het zal jullie gestoord in de oren klinken, maar ik weet 100% zeker dat dit mogelijk is. Ik kwam op het idee om een kleinschalig Quizlet Festival te organiseren. Dit houdt in dat ik een Festival - met muziek, kraampjes, eten, meetingen en nog veel meer - voor ongeveer honderd man idk gewoon een hele ruime schatting ga proberen te organiseren in een weiland naast mijn huis!

    Hoe ik dit voor elkaar wil krijgen?
    Het lijkt onmogelijk, maar dat is het niet. Ik kan veel mensen uit het dorp waar ik woon, ook via mijn ouders en ik kan een podium, een locatie, een BBQ en een muziekinstallatie regelen. Nou, dan heb je al heel wat toch? Verder is er misschien wel iemand op Quizlet die een bandje heeft en op wil treden of misschien kennen mensen hier wel bandjes die we in kunnen huren voor een klein bedrag.

    Handige informatie
    Wanneer?
    -

    Tijden
    Ik zat te denken om het van ongeveer 14:00 tot 21:30 te doen.

    Kosten
    Zoiets is natuurlijk niet gratis, maar met een beetje inzet van mensen hier op Quizlet en een aantal sponsoren kunnen we dit zo laag mogelijk houden.

    Waar?
    In een dorpje vlak bij de stad Nijmegen in Gelderland. Het zou eventueel ook ergens anders kunnen waar het vervoer makkelijker is, maar daar heb ik nog niet naar gekeken.

    Vervoer
    Working on it.

    Logeren
    Logeren kan niet bij ons in de tuin omdat wij daar gewoonweg de voorzieningen niet voor hebben, maar er is een goedkope camping in de buurt waar jullie eventueel een nachtje kunnen blijven: klik.
    Misschien kan het op het festival terrein, maar dat weet ik nog niet, dat zou ik moeten vragen. Het ligt er een beetje aan hoeveel mensen willen blijven slapen.


    Het is nu nog absoluut nog niet uitgewerkt en ik heb nog niks geregeld omdat ik eerst wil weten of er een aantal mensen zijn die mij mee zouden willen helpen om dit op te richten en of er überhaupt wel interesse is. Daarom vraag ik aan jullie of er ideeën zijn om dit Festival door te laten gaan en wat voor een dingen we dan zouden kunnen organiseren op het Festival en of er vier of vijf mensen zijn die met mij mee zouden willen brainstormen.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 13:58 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ga vandaag overleggen over de locatie enz. dus vanmiddag weet ik meer.
    + We gaan proberen dit weekend de datum vast te leggen!

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 11:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wat voor kraampjes en workshops had je in gedachten?

    Fawkes schreef:
    Wat voor kraampjes en workshops had je in gedachten?

    Workshops schrijven/schminken (maar dan niet de standaard vlinders of zo maar meer horror iets) en kraampjes hebben we nog niet echt, maar als er mensen zijn die iets weten, please let it know, want we hebben meer ideeën nodig.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zal ook wel willen komen! Ookal is het zeker niet om de hoek. :'D

    Lisa, ik wil dan ook wel in die whatsapp-groep. Moet ik mijn nummer even sturen via pb?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    HoechIin schreef:
    Ik zal ook wel willen komen! Ookal is het zeker niet om de hoek. :'D

    Lisa, ik wil dan ook wel in die whatsapp-groep. Moet ik mijn nummer even sturen via pb?

    Ja graag (:


    Volgende week woensdag weten we meer (dan weten we ook of de helft gesponsord word of niet) (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Melding!
    De officiële datum staat vast, namelijk:
    Zaterdag 26 juli!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nice, dan kan ik waarschijnlijk wel. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zal kijken of ik dan kan (waarschijnlijk wel!)


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Dan ben ik op vakantie ): Jammer

    Ik ga kijken of ik kan, het klinkt geweldig. Echt een leuk idee. (:


    :)

    Het is nog niet 100% zeker of het mogelijk is qua geld, dat weet ik volgende week woensdag pas zeker.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oeh 26 juli kom ik geloof ik net terug van vakantie xD


    It's never gonna happen, Guys.

    oh ysy! ik dfenk dat ik kan komen (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Alstublieft, aangepast ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    McBride schreef:
    Ik meld me aan als artiest!

    Oke, laat ik dat maar niet doen. I mean, ik speel totaal geen festivalmuziek op mijn accordeon, juist de volksmuziek HAHAHA :'D

    Maar het klinkt me echt onwijs gaaf! Is er gemakkelijk te komen met de trein, en dan met de bus? Ik neem tenminste aan dat het eenmaal in Nijmegen met de bus reizen wordt? Wordt het een duur busritje of je weet?


    Accordeon is awesome. :Y)

    Dit klinkt echt cool. Ik eis foto's en verhalen als het doorgaat. Jammer genoeg is het in Nederland en gaat dit nooit mogen van mijn ouders. :')


    help