• De informatie hieronder is niet heel relevant meer, maar binnenkort zal ik een nieuw topic aanmaken als er meer informatie is.


    Het idee
    Het zal jullie gestoord in de oren klinken, maar ik weet 100% zeker dat dit mogelijk is. Ik kwam op het idee om een kleinschalig Quizlet Festival te organiseren. Dit houdt in dat ik een Festival - met muziek, kraampjes, eten, meetingen en nog veel meer - voor ongeveer honderd man idk gewoon een hele ruime schatting ga proberen te organiseren in een weiland naast mijn huis!

    Hoe ik dit voor elkaar wil krijgen?
    Het lijkt onmogelijk, maar dat is het niet. Ik kan veel mensen uit het dorp waar ik woon, ook via mijn ouders en ik kan een podium, een locatie, een BBQ en een muziekinstallatie regelen. Nou, dan heb je al heel wat toch? Verder is er misschien wel iemand op Quizlet die een bandje heeft en op wil treden of misschien kennen mensen hier wel bandjes die we in kunnen huren voor een klein bedrag.

    Handige informatie
    Wanneer?
    -

    Tijden
    Ik zat te denken om het van ongeveer 14:00 tot 21:30 te doen.

    Kosten
    Zoiets is natuurlijk niet gratis, maar met een beetje inzet van mensen hier op Quizlet en een aantal sponsoren kunnen we dit zo laag mogelijk houden.

    Waar?
    In een dorpje vlak bij de stad Nijmegen in Gelderland. Het zou eventueel ook ergens anders kunnen waar het vervoer makkelijker is, maar daar heb ik nog niet naar gekeken.

    Vervoer
    Working on it.

    Logeren
    Logeren kan niet bij ons in de tuin omdat wij daar gewoonweg de voorzieningen niet voor hebben, maar er is een goedkope camping in de buurt waar jullie eventueel een nachtje kunnen blijven: klik.
    Misschien kan het op het festival terrein, maar dat weet ik nog niet, dat zou ik moeten vragen. Het ligt er een beetje aan hoeveel mensen willen blijven slapen.


    Het is nu nog absoluut nog niet uitgewerkt en ik heb nog niks geregeld omdat ik eerst wil weten of er een aantal mensen zijn die mij mee zouden willen helpen om dit op te richten en of er überhaupt wel interesse is. Daarom vraag ik aan jullie of er ideeën zijn om dit Festival door te laten gaan en wat voor een dingen we dan zouden kunnen organiseren op het Festival en of er vier of vijf mensen zijn die met mij mee zouden willen brainstormen.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 13:58 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Scribe schreef:
    Het is een leuk idee en als het dichterbij was, zou ik zeker komen, maar nu denk ik niet dat het hem gaat worden. Tenzij ik bij je mag slapen. Dan zou ik eventueel ook nog met de 'afbreek/afbraak' kunnen helpen etc.

    Ja misschien wordt het mogelijk om hier te blijven slapen achter in de tuin in een tentje of zo (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wou net iets zeggen of we ook gewoon konden blijven slapen in een tentje anders wordt het wel heel ver weg. Maar ik denk dat ik wel zou komen. En ik stuur zo mijn Fb wel door dan kan ik misschien nog een beetje helpen : )


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Het klinkt zeker als een leuk idee ! (: En in de buurt van Nijmegen is vanuit Overijssel ook wel te doen.
    Ik ga dit topic zeker in de gaten houden.


    Credendo Vides

    Logeren
    Slapen/camperen kan niet bij ons in de tuin omdat wij daar gewoonweg de voorzieningen niet voor hebben, maar er is een goedkope camping in de buurt waar jullie eventueel een nachtje kunnen blijven: klik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Leuk idee!
    Maar waarschijnlijk ben ik nog wat te jong;):O;):$

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 22:10 ]


    snappie? [Jack Sparrow]

    #update1
    We zijn met een groepje bezig om het idee door te zetten en maken nu een soort planning van wat er allemaal gedaan moet worden. Er zal plaats zijn voor meetings/acts, er zal eten en drinken zijn, misschien een kampvuur en een aantal leuke activiteiten. Voor de activiteiten van 's middags zijn er nog ideeën nodig voor o.a. workshops en nog veel meer. Noem maar iets op dat jou leuk lijkt om te doen en we zullen kijken of we het mogelijk kunnen maken! Ik vind het enorm leuk dat er al zoveel enthousiasme is, dat maakt het mogelijk om dit Festival echt op te zetten!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Desnoods vraag je of er mensen zijn die het leuk vinden om karaoke te zingen! Lekker easy/ minder bandjes. Er zijn vast wel mensen die dat willen ! :) Het is echt een leuk idee! :)


    - I said hey, it's allright, if it makes you feel alive -

    Crazymofox schreef:
    Desnoods vraag je of er mensen zijn die het leuk vinden om karaoke te zingen! Lekker easy/ minder bandjes. Er zijn vast wel mensen die dat willen ! :) Het is echt een leuk idee! :)

    Karaoke wordt waarschijnlijk gecombineerd met het kampvuur (: en dank je!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik zou komen. Mits het niet samenvalt met mijn vakantie en Pinkpop.
    En mijn vriend zit in een band. Ze zijn wel aardig.


    We need a bigger boat.

    Oh, en Finnow wil ook komen ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RiannePaynex schreef:
    OMG DIT IS GEWELDIG!!

    IK HEB DUS EEN GIRLBAND OMG OMG OMG


    The Daydreamers :)

    Allemaal mensen van quizlet zijn dat!!!!!!


    Alleen ik ben vanaf 7 of 6 juli op vakantie,

    DUS HET MOET DAAR VOOR ANDERS GA IK HEEL HARD HUILEN!!!

    Ik kan hierbij dus ook heel veel mensen gaan vragen die m'n story's lezen, ik heb zelf vaker meetings georganiseerd!


    IK GA REGELEN DAT ER NOG MEER MENSEN KOMEN!! Ik vraag aan m'n girlband of zo willen komen :)



    xx Rianne

    Heb je een opname? Ik zou jullie graag eens horen (cat)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Is wel een leuk idee. Als je nog hulp nodig hebt ergens mee dan wil ik best helpen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als ik kan helpen trouwens; laat maar weten! Ik vind dingen organiseren best leuk namelijk ^^


    We need a bigger boat.

    Cannulae schreef:
    Als ik kan helpen trouwens; laat maar weten! Ik vind dingen organiseren best leuk namelijk ^^

    Buddy schreef:
    Is wel een leuk idee. Als je nog hulp nodig hebt ergens mee dan wil ik best helpen.

    Ik heb nu al een klein groepje bij elkaar gekregen dat mee gaat helpen het idee verder uit te werken, maar we zullen zeker nog hulp nodig hebben. Hou dit topic in de gaten daarvoor (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hey, misschien kun je een klein busje inhuren om een groep heen en terug te brengen vanaf een station. Als het er werkelijk rond de honderd worden, dan is dat het wel meer dan waard.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt