• Hallo Quizletters,
    Hoe gaat het?

    Waarschijnlijk hebben jullie dat probleem ook maar ik wou het toch even zeggen. Er staat bij nieuwe creaties:

    Disk full (/var/mysqltmp/#sql_7a09_50.MAI); waiting for someone to free some space... (errno: 28 "No space left on device")

    Dus ik denk dat het geheugen van de website vol staat... Is er geen oplossing?

    Ik denk dat ik eens met mijn back-up ga beginnen...


    Isn't Baji-san awesome?

    Ja super stom he!! Slim om een back up te gaan maken.. je weet maar nooit 😥

    En het probleem is dat ik niet meer aan mijn creaties kan!


    Isn't Baji-san awesome?

    ZainaSwift schreef:
    En het probleem is dat ik niet meer aan mijn creaties kan!


    Volgens mij kun je er via je browser geschiedenis nog wel bij!

    Jaaa, het lijkt erop dat Quizlet langzaam uit elkaar begint te vallen. De administrator is al heel lang weg en niemand kan contact met hem vinden. Ik denk dat het dus een goed idee is om al je werk even te back-uppen inderdaad. 😔


    ars moriendi

    Ja, dat had ik ook in een topic gelezen. Maar nee... Quizlet, don't leave us!


    Isn't Baji-san awesome?

    Ik merkte het ook inderdaad, gelukkig blijft het forum wel functioneren. Misschien is het gewoon een bug.


    Queer zijn is gewoon alles

    Mijn hele voorpagina is kapot, ik vrees ervoor dat dit ook niet gefixt zal worden aangezien de eigenaar van Q niet te contacteren is.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    We hebben dit eerder gehad dacht ik. Moet ruimte vrij gemaakt worden om alles weer open te stellen. Geen idee of er hier nog iemand aanwezig is die daar de vorige keer wat aan heeft gedaan of dat het echt door de administrator gedaan moet.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Deviance schreef:
    We hebben dit eerder gehad dacht ik. Moet ruimte vrij gemaakt worden om alles weer open te stellen. Geen idee of er hier nog iemand aanwezig is die daar de vorige keer wat aan heeft gedaan of dat het echt door de administrator gedaan moet.


    Jaaa! Daar dacht ik net ook aan. Vele jaren geleden was er ooit een black out ofzo geweest op Q. Daarna waren er veel creaties kwijt. Hopelijk raken mensen hun items niet voor eeuwig kwijt dit keer.


    -

    Dus dit is hetzelfde probleem als in “de grote Quizlet -crash?” Ik herinner me de crash nog maar niet waardoor het kwam.
    Ik denk dat Rutger dat toen opgelost heeft… maar misschien kan de crew hem nog altijd contacteren om raad te vragen hij kan praktisch niks meer doen want het is niet meer van hem maar misschien kan hij raad geven over hoe we ruimte kunnen wissen en wat het is dat de ruimte opneemt of zo…


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Dus dit is hetzelfde probleem als in “de grote Quizlet -crash?” Ik herinner me de crash nog maar niet waardoor het kwam.
    Ik denk dat Rutger dat toen opgelost heeft… maar misschien kan de crew hem nog altijd contacteren om raad te vragen hij kan praktisch niks meer doen want het is niet meer van hem maar misschien kan hij raad geven over hoe we ruimte kunnen wissen en wat het is dat de ruimte opneemt of zo…


    Goed idee! Praktisch zal hij inderdaad niets meer kunnen doen, maar hij heeft natuurlijk alle kennis wel. We zullen hem contacteren!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ZainaSwift schreef:
    En het probleem is dat ik niet meer aan mijn creaties kan!


    Geen paniek kijk via de geschiedenis van jouw pc of mobiel. Daar kunnen quizletsites zijn die je naar één van jouw creaties toe kan leiden. Anders kan je aan de andere leden vragen of ze je paar credits kunnen geven voor de gold membership zodat je een backup hier kan maken.

    Het is al opgelost! Ik kon via de zoekfunctie naar mijn verhalen :)


    Isn't Baji-san awesome?