• Aan de hand van dit topic is het blijkbaar interessant om te weten welke jongens er op Quizlet zitten. Daarom maak ik dit topic aan met daarin, well, alle jongens op Quizlet. Dan staat het allemaal op één centraal punt.

    Als je op de Spoiler drukt accepteer je dat je ze niet zult stalken of lastig vallen

    - Hinrisath - Nigel
    - Carson - Jacco
    - Dauth - Mitchell
    - McClair - Rick
    - Debbaut - Jarne
    - Pandapost - Thimo
    - Mindretall - Jason
    - SolidSnake - Alwin
    - Amonaris - ?
    - Orichan - Orion
    - Bennefrost - Glenn
    - Anthroopos - Sven
    - Stijntje - Stijn
    - Rutger - Rutger
    - Ignatius - Jeffrey
    - DelanoDKM - Delano
    - Draconis115 - Peter
    - TheDarkKing - ?
    - Lemontree - Stephen
    - Duckers - Duco
    - yokkie - ?
    - Rickjuh - Rick
    - LogitG27 - Marco
    - MistSnitch - Dries
    - 3illa3ong - Billy
    - Owlsome - Menno
    - xmagicstorys - Tom
    - HardFighter - ?
    - JohnnyTruant - Dan
    - xdaanbanaan - Daan


    Laatst aangepast: 16-5-2014 19:49
    Ik hoor het graag als ik iemand gemist heb of als je niet op de lijst wilt. Ik zal alleen nog maar jongens toevoegen die ook echt actief zijn op Quizlet. Een lijst met inactieve jongens is een beetje pointless.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 19:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Spotgaai schreef:
    Komt er ook een lijst met alle meisjes op Quizlet? :')


    Dit was serieus precies mijn reactie bij het zien van de topictitel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind dit eigenlijk een beetje onnodig, maargoed. Ik denk dat sommigen er helemaal niet op zitten te wachten om op zo'n lijst te staan (ik zou net zelf in ieder geval niet willen).


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Voor diegenen die een lijstje van meisjes willen, open een topic en zet erin
    'Alle users die niet op het jongenslijstje staan'
    :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wyrd schreef:
    Ik vind dit eigenlijk een beetje onnodig, maargoed. Ik denk dat sommigen er helemaal niet op zitten te wachten om op zo'n lijst te staan (ik zou net zelf in ieder geval niet willen).
    Het was blijkbaar interessant voor een andere jongen (zoals je al hebt kunnen lezen in dit topic) en daarom heb ik dit topic maar geopend, zodat alles op 1 centrale plek staat. Daarbij heb ik niet voor niks in de beginpost gezet dat mensen van de lijst worden afgehaald als ze er niet op willen staan. Maar ik betwijfel dat dat gebeurd, omdat iedereen die de op staat of heel actief is op Quizlet (en mensen toch al weten dat ze een jongen zijn) of al een hele tijd inactief zijn :Y)

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 9:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Het was blijkbaar interessant voor een andere jongen (zoals je al hebt kunnen lezen in dit topic) en daarom heb ik dit topic maar geopend, zodat alles op 1 centrale plek staat. Daarbij heb ik niet voor niks in de beginpost gezet dat mensen van de lijst worden afgehaald als ze er niet op willen staan. Maar ik betwijfel dat dat gebeurd, omdat iedereen die de op staat of heel actief is op Quizlet (en mensen toch al weten dat ze een jongen zijn) of al een hele tijd inactief zijn :Y)

    Daarnaast houdt het misschien die topics tegen van users (wat eigenlijk verloren hoop is) die willen weten of er nog jongens op Quizlet zitten.


    Take me to wonderland

    Bennefrost schreef:
    (...)
    Daarnaast houdt het misschien die topics tegen van users (wat eigenlijk verloren hoop is) die willen weten of er nog jongens op Quizlet zitten.
    Inderdaad. Die komen een keer in de zoveel tijd weer omhoog. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    3ila3ong noemt Billy.:Y)

    en ik denk vooral dat dit is om van het gezeik af te komen als ''zijn er jongens op Q?''


    ps, je mag me gewoon Jarne noemen.

    J. is alleen voor de vrienden.(joehoe)

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 15:18 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Spotgaai schreef:
    Komt er ook een lijst met alle meisjes op Quizlet? :')


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    xmagicstorys is een jongen? Hij heet Tom volgens mij, tenminste dat staat er (:


    wat was dit ookalweer

    Aangepast en toegevoegd :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    HardFighter is ook een jongen.


    26 - 02 - '16

    Wauw, nu belanden we op lijstjes, dan krijgen we een ster en dan worden we gedeporteerd (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hey, I'm also a guy. My real name is Dan. Oh, and by the way, I'm not so good at Dutch yet, just saying.


    My idols are anchors

    SolidSnake schreef:
    Wauw, nu belanden we op lijstjes, dan krijgen we een ster en dan worden we gedeporteerd (cat)



    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)



    Ohjee, ik wil niet naar de Baskamers


    quidquid excusatio prandium pro