• Hoe zorg je dat mensen hun stem uitbrengen bij de Europese Verkiezingen? In Denemarken weten ze het wel: maak een tekenfilmpje van een Hells Angels-achtige figuur die zich laat bevredigen door een vijftal vrouwen en iedereen die níet wil stemmen in elkaar timmert.
    Wat? Je leest het goed, dat is zo ongeveer de formule van dit ‘promotiefilmpje’ voor Europa vol seks, geweld, en onverklaarbare gebeurtenissen zoals een ‘Voteman’ die zich op twee kinky dolfijnen voortbeweegt. Don’t try to run, don’t try to hide, because he will hunt you down.


    Bron: NRC


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omfg, het is mister slave in zijn midlife crisis.

    Dit is echt een geweldige manier om mensen te laten stemmen hoor. Ik ga nu alvast voor een stemlokaal liggen, je weet maar nooit.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hahahahahahahahahaha. Wat.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ik vind het nog wel grappig eerlijk gezegd. Hiermee krijg je natuurlijk goed de aandacht.


    Take me to wonderland

    Pennybags schreef:
    Hahahahahahahahahaha. Wat.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik had hem al gezien, en ik vond het wel grappig, ja ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zou op hém stemmen als hij meedeed aan de verkiezingen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    Ik zou op hém stemmen als hij meedeed aan de verkiezingen :Y)
    Agreed.

    Ik vond het filmpje echt geniaal en ik hoop dat het een beetje helpt om de Denen te laten stemmen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.