• Ik heb een nieuw verhaal en het lukt even niet met het maken van een cover. Ik heb helaas geen beloning dus het zou erg aardig zijn als iemand het voor mij wou doen(flower)
    Ik zet hieronder wel plaatjes neer, dit hoeven niet per sé de plaatjes de zijn die je ervoor gebruikt, het zijn enkel richtlijnen.

    Verhaallijn:

    Rose Weasley irriteert zich al jaren aan Scorpius Malfoy, die beweert verliefd op haar te zijn. Zij gelooft er echter niets van en wil hem weg hebben. Toch besluit ze hem een kans te geven. Ze worden steeds betere vrienden en ze begint hem een beetje leuk te vinden. Op een dag wordt Hugo (haar broertje) ontvoert. Zij en James (haar neef) beginnen een zoektocht naar Hugo. Toch vinden ze hem niet. Als Rose een nachtje bij de Malfoy's logeert, vindt ze Hugo in de kelder...

    Titel: Like fire and water, like Weasley and Malfoy
    Sfeer: Duister
    Foto 1:


    De foto van Scorpius. Een andere foto van Bertie Gilbert is ook goed.
    Foto 2:


    De foto van Rose. Een andere foto van Holland Roden (Lydia Martin in Teen Wolf) is ook goed.
    Achtergrond:


    Het huis van familie Malfoy. Een afbeelding van Zweinstein is ook goed.

    Alvast bedankt als je iets wil proberen!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb heel snel iets gemaakt:


    -

    Versie 1;
    Klikje!

    Versie 2;
    Klikje!

    Er kan nog van alles veranderd worden, als je bijvoorbeeld de tekst anders wilt, geef maar een gil (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    HoechIin schreef:
    Versie 1;
    Klikje!

    Versie 2;
    Klikje!

    Er kan nog van alles veranderd worden, als je bijvoorbeeld de tekst anders wilt, geef maar een gil (:


    Die zijn echt mooi! :o


    -

    Wauw ze zijn alle drie echt mooi!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik weet niet of je al beslist hebt maar ik wil ook wel wat proberen (:


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb nog niet echt besloten (mijn verhaal is nog niet gestart) dus dat zou fijn zijn :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Als ik thuis ben wil ik wel wat proberen (:


    wat was dit ookalweer

    Bedankt :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nvm, 't is al gelukt.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2014 - 16:07 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik heb ook iets geprobeerd.



    Link


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik heb het verhaal gestart, voor de mensen die interesse hebben, dit is het verhaal:
    Like fire and water, like Weasley and Malfoy

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 17:42 ]


    Spoiler alert: you will save yourself