• Het leek mij best handig om notities op Quizlet te krijgen. Gewoon voor jezelf, die niemand anders kan zien, dit zou erg handig zijn, aangezien ik dit nu bij gedichten gebruik zonder het te activeren. Denk aan je profiel, enzv


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik zie niet in waarom je notities zou moeten maken op Q.
    Het lijkt mij een beetje overbodig.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik zet altijd alles in Word, dus voor mij is het nogal overbodig.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het lijkt me handig, maar als het er is denk ik dat niet heel veel mensen het gebruiken omdat het niet echt noodzakelijk is.


    wat was dit ookalweer

    Die zijn er toch al bij stories?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik doe dat altijd bij stories en dat werkt op zich wel fijn.


    Caution first, always.

    Scribe schreef:
    Die zijn er toch al bij stories?


    Ja maar die zijn er voor de story's zelf, achja. Het leek me gwn handig.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik weet niet helemaal waarvoor ik dat dan zou gebruiken. Als je een story inactief zet kun je daar gewoon je notities inzetten.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Lijkt mij ook best handig, ik heb mijn oude profiel van mijn vorige username op moeten slaan in een blog.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    Miserables schreef:
    Ik zet altijd alles in Word, dus voor mij is het nogal overbodig.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heb er ook wel eens aan gedacht! Normaal zet ik dingen ook op mijn laptop, maar op mijn mobiel kan ik er dan niet bij. In zo'n geval lijkt het me wel handig.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik voel me heel ouderwets, maar dat soort dingen schrijf ik altijd op papier.


    I am an idiot, I move.

    Daar kun je gewoon een inactieve story voor gebruiken.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Fisher schreef:
    Ik voel me heel ouderwets, maar dat soort dingen schrijf ik altijd op papier.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen