• Het jaar is 4995. In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Rollen --
    Nikolaevna • Jasmine Al'Ghamdi – Zandelf, rebel • 1,2
    Griever • Jade Sophronia Steele – Mens, Rueri • 1,8
    Dashner • Arabella Mae Lockwood – Mens, Rueri • 1,8
    Glader • Aurea Helene Cordero – ¼ waterelf, Rueri • 1,10
    MissMills • Meghan Ginnifer Carlyle – Heks, rebel • 1,10

    Sigil • Aerion Smithson – Mens, neutraal • 1,6
    Runner • Jace Malachi Steele – Mens, Rueri • 1,7
    Teresa • Henry Reagan – Mens, Rueri • 1,6
    Cashby • Benjamin “Rusty” Paxton – Zandelf, rebel • 1,11
    Yuimaru • Andrew Cam Evallion – Mens, Rueri • 1,10
    NefeIibata • Ravi Samir N'avale – Mens, neutraal • 1,12
    Florentina • Nicolas Servio – Mens, Rueri • 1,12 [ Inactief, OT ]
    Goldenwing • Athanasius Braulio Wyatt Morton – Mens, Rueri; leider • 1,13



    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd*:
    Geslacht:
    Race**:
    Afkomst:
    Rueri / Rebellen / Neutraal: [Zo ja; hoe lang al, wat voor functie, ben je het ermee eens. . .]
    Specialiteit:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Relaties***:
    Extra:

    * Graag zou ik het in elk geval bóven de 22 hebben, anders krijg je weer allemaal zestien / zeventien / twintigjarigen. Niet dat het erg is, maar ik heb zowat geen enkele RPG gezien waar ze ouder zijn.
    ** Hiermee bedoel ik Elven, Halflingen, Magiër / Heks of een Mens. Denk er wel aan dat de Rueri - die nu de macht hebben - de meeste magie gebruikers al opgesloten hebben, dus ik wil niet dat straks iedereen een wezen is.
    *** Het is wel begrijpelijk wat ik hiermee bedoel - familie, (verloren) liefdes, vijanden, jeugdvrienden. . . Verzin maar wat! Ik lees het echter wel na, en als ik het ergens niet mee eens ben, vermeld ik dat.

    Rules ||
    • Leeftijd moet ouder dan 22 zijn.
    • Schelden en 16+ mag, maar ruzie in OOC wil ik in het topic niet hebben. Ik wil erbij helpen om het op te lossen, alleen moeten beiden ervoor open staan.
    • Er is een minimum van 300 woorden. Ik wil liever geen one-liners.
    • Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, respecteer elkaar en sluit eenieder niet buiten.
    • Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet dat van een ander! Tenzij je hier vanzelfsprekend toestemming voor hebt gekregen.
    • No Gary-Stu’s and Mary Sue’s.
    • OOC graag tussen haakjes: () [] {}.
    • Melden als je nieuwe username hebt. Daarbij maak ik alleen nieuwe topics aan.
    • Je mag drie persona’s, alleen wel gevarieerd en niet allemaal vrouwen. Dat geldt voor iedereen en ik maak geen uitzonderingen. Oefening baart kunst, laten we het zo maar zeggen.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.

    Tacia -
    Ze leven hier hoofdzakelijk in vrede, en proberen zich dan ook af te sluiten van de rest. Dit betekent echter niet dat ze het met de Rueri eens zijn, ze willen simpelweg geen oorlog meer starten. De Elfen, want die leven hier in het bijzonder, hebben grote boomhutten gemaakt waar ze in wonen. Echter, er zijn eveneens wezens die zich in de bergen hebben teruggetrokken, welke vlakbij zijn. Tacia bestaan dan ook grotendeels uit bergen, met ondergrondse gangen die een netwerk vormen. Er leven hier gevaarlijke dieren, die een persoon zo aanvallen wanneer je niet uitkijkt. Ze zorgen voor fruit, potten en hebben prachtige edelstenen in het diepste van de aardebergen.
    Azoskad -
    Het land bestaat voornamelijk uit zand en dat in combinatie met de altijd warme zon die er schijnt, laat planten en bomen verdorren. Waterplassen die er eens waren staan kurkdroog en enkel dieren die dit klimaat aankunnen lopen er nog. Alleen de mensen die hier geboren en getogen zijn, zijn eraan gewend - maar wanneer iemand een gok wil wagen, zorg vooral dat je genoeg water bij je hebt. Het is letterlijk een grote zandbak. Hier resideren voornamelijk zandelfen, maar het is een klein volk en de Rueri die hedendaags regeert, willen ze omverwerpen. Er zijn twee groepen ontstaan: de verraders, die bij de Rueri horen, en de rebellen - die plannen hebben gemaakt om te vertrekken en bondgenoten te zoeken.
    Aelley -
    In tegenstelling tot de andere landen heb je hier een arena waar mensen voor het amusement (en soms voor een prijs) tegen elkaar vechten. Er zijn veel stenen straten als zowel zandpaden waar de handelaren gebruik van maken. Hier komen vooral de mensen vandaan, die een specialiteit in gevechtskunsten hebben ontwikkeld, gezien ze geen magische kracht hebben. De populatie tegenwoordig is gegroeid - doordat de Rueri zowat elk land heeft overgenomen en er kampen heeft gevestigd. Ze exporteren gereedschap, wapens en dierenvellen.
    Sotan -
    Zowat niemand durft zich hiernaartoe te begeven, want dat betekent dat ze eerst door het Zwarte Woud moeten begeven - waar zich allerlei duistere wezens huizen. Ironisch gezien, staat aan het rand van dit woud wel een herberg voor reizigers: "the Weeping Witch". Wanneer je genoeg moed hebt getoond, merk je dat - ondanks de kille, macabere sfeer die zich hier vestigt. . . het gezellig kan zijn - op een rustige manier. Misschien durf je zelfs naar één van hun waarzeggers te gaan. Desalniettemin is het niet handig snel iemand te vertrouwen die hier vandaan komt, slinksheid is toch één van de karaktereigenschappen die in hen blijft. Hier komen vooral de Magiërs als zowel Heksen vandaan, waar er niet veel meer van over zijn, en het land exporteert vooral geneesmiddelen.
    Faerlyn -
    Het is een klein land, wat voornamelijk uit water bestaat - rivieren, meren en liggende aan de Grote Zee - waardoor er eveneens niet veel bevolking is. Toch, ondanks de weinige mensen, is het een bruisende bevolking welke zich graag inzet voor gerechtigheid. De merenhelft van de populatie bestaat uit Half Elves met de affiniteit voor watermagie, maar daarnaast bestaan er nog enkele Elven. Er bestaat een rumoer dat er vlakbij Meerminnen in de zee wonen, maar tot nu toe heeft zowat niemand er één gezien. Faerlyn beschikt over weinig boeken en kruiden, maar exporteren vis, zout en verf.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 14:21 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    Jasmine Al'Ghamdi
    "I'm going to fight for my freedom"
    • • •


    Volledige naam •
    Jasmine Kamilah Al'Ghamdi
    Bijnaam •
    -- Jaz, een nickname die enkel vrienden haar mogen noemen;
    -- Sassy thing, eentje welke eerder spottend bedoelt is, aangezien ze soms nogal brutaal de hoek uit kan komen;
    -- "Little girl", volgens haar - inmiddels overleden - vader.
    Leeftijd • 24 jaar.
    Race • Zandelf.
    Ze komt van Azoskad vandaan, en plek met de brandende zon.
    Lid van Rueri / Rebellen • Rebellen.
    Specialiteit •
    Deze zandelf is een geboren atleet, maar minder goed in magie. Ze mag dan wel over machten beschikken – hoe goed ze erin is, is weer een andere vraag. Op dat vlak kan ze eerder een “kluns” genoemd worden, waardoor ze hier niet regelmatig gebruik van maakt. Dit laat ze anderen in haar omgeving echter niet weten, dat is nergens voor nodig en bovendien schaamt ze zich.
          Jasmine is geweldig als het komt op sloten openbreken, het duurt wel even, maar dan heb je ook wat.
    Uiterlijk •
    001; 002
    De kleur van haar huid heeft een bronzen tint, dat in het directe zonlicht iets lichter lijkt dan normaal. Bij haar thuisland, Azoskad, was dit echter nauwelijks te zien, gezien ze daar meestal met doeken voor hun gezichten rondliepen ter bescherming. Ze is nog altijd niet gewend aan een ander klimaat, waardoor ze het herhaaldelijk sneller koud heeft ofwel loopt te klagen erover. Door haar slanke figuur hebben anderen regelmatig het idee dat ze niet zo sterk is, waardoor ze onderschat wordt. Het is echter een foute keuze om deze elf niet te erkennen op deze manier, gezien ze - zelfs al is het vaak niet door magie - immens overheersend kan zijn. Zonder magie moet je dan ook wat, wat de reden is dat ze al vanaf jongs af aan op verschillende wijze trainden. Het is een pittig, klein ding van ongeveer 1,67M.
          Verder hebben haar amandelvormige kijkers een karamelbruine kleur, en wanneer Jasmine je langer dan luttele seconden aan zal kijken -- zie je de bezieling van het goudbruine zand uit Azoskad erin weerspiegelt. Samen met het vuur welke binnenin haar wakkert, een drift wat ze elk moment lijkt te hebben het moment dat ze iets doet wat ze daadwerkelijk wil. Tevens kan je de lippen van Jasmine vergelijken met het rozige binnenin een prachtige bloem. Dit is dan eveneens het enige dat afsteekt tegen de rest van haar donkere kleuren, zoals haar inktzwarte, lange haren die tot haar onderrug reiken. Hierdoor heeft ze het dikwijls in een strik zitten, maar wanneer het haar uitkomt, kan ze het nog wel eens los laten. En, hoezeer ze ook vrouwelijke vormen heeft, gebruikt ze dit niet om enig ander te verleiden -- desalniettemin kan ze kleding dragen die haar buik laat zien. In Azoskad dragen vrouwen vaak bedlah's, een outfit waarbij je je buik laat zien (en eveneens voor het dansen), iets wat Jasmine regelmatig draagt. Vooral blauwe en rode kleuren vind ze mooi.
    001 & 002.

    "I am the strong woman I want to be."


    Karakter •
    Deze dame is een geval apart, ze is iemand die precies het tegenovergestelde doet wat iemand van haar verwacht – simpel en alleen vanwege het feit dat ze er niet van houdt rond gecommandeerd te worden. Ze barst van de energie, is avontuurlijk – soms tot het vervelende aan toe – en kan erg enthousiast de hoek uitkomen. Bovendien ligt er eveneens in haar karaktereigenschappen om impulsief te zijn, stilzitten is dan ook niet haar ding, gezien ze zich al snel verveelt. Nu zou je denken dat ze van vroege ochtenden houdt – hoe eerder je eruit bent, hoe eerder je op avontuur kan immers – integendeel: ze heeft er een hekel aan. In Azoskad, haar thuis, schijnt de zon zowat non-stop – hierdoor wilde ze wel eens wat anders, al kan ze absoluut niet tegen de klimaatverandering. Hier was het namelijk eveneens warm, een hitte die je als zandelf apprecieert, maar het ogenblik dat ze voet uit dit land zette – begon ze te rillen. Koud had ze het niet, alleen was ze een warmte gewend die ze nu niet meer had.
          Er is geen enkel ding, of in elk geval vrij weinig, wat deze jongedame van haar doel zal afleiden – momenteel vooral om de Rueri te stoppen. Samen met de andere rebellen plannen ze hen van hun troon te gooien, en wanneer dat ogenblik zal komen, staat de zandelf in de frontlinie. Als het op haar aankomt, gebeurt dit zo snel mogelijk – desalniettemin is ze daar niet mee te vertrouwen, aangezien ze op dit vlak niet helder na kan denken. Jasmine houdt namelijk teveel van haar vrijheid en ziet niet in waarom de Rueri dit überhaupt doen, volgens haar is de wereld niet mogelijk zonder magie. Het bestaat nu eenmaal, en het heeft geen zin om er problemen over te maken, dus kunnen ze er beter mee leren leven dan “te zaniken als een klein wijf”. Haar vreselijke ongeduld kan zo nu en dan de kop opsteken als ze niet genoeg resultaat ziet, iets wat ze zelf naderhand pas weet. Door deze karaktereigenschappen is ze geen goede volger, omdat ze zelf graag de handjes in handen heeft – als ze het niet eens is met bepaalde instructies, zal ze hier zich sterk tegen verzetten. Hetzelfde geldt voor een voorbeeld mocht ze niet inzien waarom dit wordt opgelegd. Echter, ze bekommert zich oprecht over degenen die in het rebellengroepje zitten, hoewel ze dit niet toe zou geven. Er zijn zaken waar ze tot het laatste druppeltje bloed voor door blijft vechten, en dit is er één van.
          Haar innerlijke zachtheid is lastig te vinden, maar niet onmogelijk – het heeft simpelweg de juiste personen nodig om dit te kraken. Wanneer dit lukt, kan je – je vereerd voelen, want het zal vast één van de weinige keren zijn dat ze dit zal laten zien. Voor de rest heeft ze vaak korte teentjes en als ze vindt dat een persoon haar iets heeft misdaan, kan ze daar lang boos over blijven. Ze is hier ook niet snel uit te halen, tenzij ze diegene op de één of andere wijze teruggepakt heeft. Toch kan ze wel objectief blijven over een belangrijke zaak, mocht dit de personen bevatten die ze mag als zowel een hekel aan heeft. Verder is ze iemand die belangrijke geheimen bij zich draagt tot het graf, Jasmine zal haar mond gesloten houden zelfs als het haar leven mocht kosten – mits dit van personen zijn die goed bij haar op een lijn liggen. Anders kan ze haar eigen dingen erop nahouden.
    Relaties •
          Ravi Samir N’avale ––
          “Dit is een jongeman waar ze een vriendschappelijke verbintenis mee heeft, gezien ze het wel goed met hem kan vinden. Bovendien bezit zijn familie een herberg in Aelley, één van de weinige plekken die nog niet totaal is overgenomen door de Rueri, en zo aardig dat Ravi is – laat hij Jasmine’s rebellengroepje onderduiken hier. Desalniettemin blijft de man neutraal, niet voor een bepaalde kant kiezende, iets wat ze niet begrijpt. Hierdoor vermeldt ze hem redelijk vaak dat het geen kant kiezen iets is wat ze niet snapt, toch is het geen zaak waar ze hem op aan blijft kijken. Jasmine is immers al opgelucht genoeg dat hij onderdak verschaft aan haar rebellengroep.”
          Garret Ryder ––
          “Garret is een mens die ze mag, een verstandig mens wat voor de rebellen kiest in plaats voor de vijand. Ze kan het goed met hem overweg, mede doordat ze al vaker samen bepaalde opdrachten hebben gedaan. In elk geval zorgt hij er niet voor dat het bloed onder haar nagels vandaan komen, wat al heel wat zegt, want Jasmine vindt het lastig een persoon überhaupt te mogen.”
          Jace Steele ––
          Nu komen we bij een jongeman aan die ze niet precies kan uitpluizen, enkel en alleen al door het gegeven dat hij haar – op het punt dat Jace haar te pakken had – liet gaan. Net op het punt dat ze alles bij elkaar had willen schelden, omdat ze elk lid van de rebellen had gewaarschuwd en vervolgens in de penarie zat, liet Jace zijn genade bemerken. Je zou toch denken dat een lid van de Rueri magische wezens hoorde te doden, of in elk geval gevangen te nemen? Maar zelfs het laatste deed hij niet, waarna ze elkander in tijden niet meer gezien hebben. In de tussentijd heeft ze nog vele malen lopen peinzen met het feit van de “ontsnapping”, wat de reden van deze man geweest zou kunnen zijn. Zelfs nu herinnert ze zich nog hoe strak zijn greep van het ene op het andere ogenblik verslapte, hoe eigenaardig de blik in zijn ogen was geweest. Hoewel Jasmine een immens rebelse persoonlijkheid heeft en haar aanvaller zodoende een flinke trap wilde bezorgen, beteugelde ze dit door het simpele feit dat de blik in zijn ogen haar tot stilstand bracht. Ooit wil ze hem eens vragen waarom hij dit gedaan had; haar de vrijheid gunnen.
          Alea Saélihn ––
          “Er zijn personen die je wel liggen en waar je juist alles behalve mee op een lijn ligt, Keya is er zo eentje voor de vrouwelijke zandelf. Een groot deel komt door de verschillende krachten, want waar Jasmine het leven uithaalt, zorgt de woudelf ervoor. De twee gemeenschappen hebben zelfs eens een kleine oorlog vroeger gehad, die je niet zo kon noemen, aangezien het eerder stilzwijgen en verbannen was. Voor de rest botsen hun persoonlijkheden simpelweg, waardoor ze niet graag samen met haar op dergelijke missies gaat. Soms, heel stiekem, heeft Jasmine er opzettelijk zin in om haar te narren, maar uiteindelijk houdt ze toch vol.”
    Extra • De woudelven hebben een teken op hun gezicht, de zandelven echter hebben een ander symbool – een goudkleurige, kleine zonneteken net onder hun oog. Bij Jasmine is dit haar rechter.

    > wordt nog aangepast.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 15:47 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Liever niet. Je kunt uit een Aarde-elf, [half] Zandelf, Heks/ Magiër, Mens of [half] Waterelf kiezen.
    Dat zijn er wel genoeg, naar mijn opinie.


    Ehm, dan graag een Aarde-elf.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Dat is niet pecies hoe ik het bedoel, ik had het eerder over een post schrijven van minimaal 300 woorden.


    Ik weet wat je bedoelde, dus ik denk dat ik me verkeerd heb uitgedrukt. Wat ik eigenlijk bedoelde is dat je die driehonderd woorden probleemloos kan vullen als je een karakter hebt met een gemiddelde hoeveelheid aan gedachten/hersenspinsels, maar wat ik van plan was te maken was een personage dat eigenlijk amper tot niet nadenkt en meer op zijn buikgevoel afgaat en doet wat in hem opkomt. Een impulsieve dommekracht dus. En daarmee (vooral dat dommekracht-gedeelte) is het vaak wat moeilijker om lange posts te maken, maar ik ben er van overtuigd dat dit zal lukken!

    Oeeh, hier zal ik vanmiddag even naar gaan kijken :Y)

    Als ik het vanmiddag heb gelezen en bereid ben om een rol aan te maken, zou ik graag een mannelijke rol willen. Dit is best voor de hand liggend, mij kennende.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 7:10 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Zou ik een vrouwelijke Heks mogen reserveren??


    'Your happy ending may not be what you expect. That's what will make it so special.' ~ Mary Margaret

    Misschien dat ik vrijdag wat aanmaak waar nog behoefte aan is (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Doe dan maar een zandelf in plaats van een waterelf, als dat kan (:
    Wat is precies het verschil tussen een elf en een half-elf? Sorry als ik er overheen gelezen heb.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 10:38 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    Doe dan maar een zandelf in plaats van een waterelf, als dat kan (:
    Wat is precies het verschil tussen een elf en een half-elf? Sorry als ik er overheen gelezen heb.

    Ik heb er een nachtje over geslapen en je mag, mocht je dit nog willen een volbloed waterelf. Je bent de eerste die erom vraagt en één moet kunnen op zich. Denk er wel aan dat je haar niet te sterk maakt.
    En, het verschil tussen een halfling en volbloed is dat de eerste een menselijke ouder als zowel volbloed ouder hebben. Snap je?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    MissMills schreef:
    Zou ik een vrouwelijke Heks mogen reserveren??

    Prima, maar dan ben je voorlopig de laatste, aangezien er meer mannen bij moeten komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil graag een man met de race magiër reserveren.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 11:24 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Ik heb er een nachtje over geslapen en je mag, mocht je dit nog willen een volbloed waterelf. Je bent de eerste die erom vraagt en één moet kunnen op zich. Denk er wel aan dat je haar niet te sterk maakt.
    En, het verschil tussen een halfling en volbloed is dat de eerste een menselijke ouder als zowel volbloed ouder hebben. Snap je?

    Snap ik.
    En ik heb de landschappen nog even nagekeken en ben alvast wat aan mijn personage begonnen, en ik vind haar toch meer een zandelf type (:
    Dus als het zou mogen een half-zandelf graag.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wat zijn de rebellen? (ben niet zo scherp door de examens)
    Ik dacht nl. dat Rueri een soort rebellen waren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Wat zijn de rebellen? (ben niet zo scherp door de examens)
    Ik dacht nl. dat Rueri een soort rebellen waren.

    Nee, de rebellen verzetten zich tegen de Rueri (die dus de macht willen hebben) en het zijn meestal magie gebruikers.

    Dat was ik trouwens vergeten te vermelden: Je hoeft niet per se een rebel / rueri te kiezen. Je kunt een normaal personage aanmaken die er bijvoorbeeld tussenin zit en er (bijv) niets te maken mee wil hebben!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ooh zo, haha. Ik was sowieso van plan een normaal mens te maken, maar zou de 48 uurs regeling niet redden en ik wilde niet aan komen kakken met weer een vrouw :')
    (oefening baart kunst, ik weet het en oefen ook, maar ben nog niet tevreden met mannen)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Ooh zo, haha. Ik was sowieso van plan een normaal mens te maken, maar zou de 48 uurs regeling niet redden en ik wilde niet aan komen kakken met weer een vrouw :')
    (oefening baart kunst, ik weet het en oefen ook, maar ben nog niet tevreden met mannen)

    Nou, ik heb twee opties voor je:
    - Je maakt twee personages aan, een man én een vrouw, of;
    - Je vindt iemand die een man wil aanmaken en dan is die vrouw voor jou, haha.
    Die 48-uurs regeling is eerder zo opgeschreven om toch een tijd te hebben, zodat eraan begonnen wordt, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. :'D Het rollentopic blijft sowieso de gehele week nog open, dan ga ik kijken wie het nog niet ingeleverd heeft en geef ik aan de hand daarvan nog tijd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.