• Het jaar is 4995. In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Rollen --
    Nikolaevna • Jasmine Al'Ghamdi – Zandelf, rebel • 1,2
    Griever • Jade Sophronia Steele – Mens, Rueri • 1,8
    Dashner • Arabella Mae Lockwood – Mens, Rueri • 1,8
    Glader • Aurea Helene Cordero – ¼ waterelf, Rueri • 1,10
    MissMills • Meghan Ginnifer Carlyle – Heks, rebel • 1,10

    Sigil • Aerion Smithson – Mens, neutraal • 1,6
    Runner • Jace Malachi Steele – Mens, Rueri • 1,7
    Teresa • Henry Reagan – Mens, Rueri • 1,6
    Cashby • Benjamin “Rusty” Paxton – Zandelf, rebel • 1,11
    Yuimaru • Andrew Cam Evallion – Mens, Rueri • 1,10
    NefeIibata • Ravi Samir N'avale – Mens, neutraal • 1,12
    Florentina • Nicolas Servio – Mens, Rueri • 1,12 [ Inactief, OT ]
    Goldenwing • Athanasius Braulio Wyatt Morton – Mens, Rueri; leider • 1,13



    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd*:
    Geslacht:
    Race**:
    Afkomst:
    Rueri / Rebellen / Neutraal: [Zo ja; hoe lang al, wat voor functie, ben je het ermee eens. . .]
    Specialiteit:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Relaties***:
    Extra:

    * Graag zou ik het in elk geval bóven de 22 hebben, anders krijg je weer allemaal zestien / zeventien / twintigjarigen. Niet dat het erg is, maar ik heb zowat geen enkele RPG gezien waar ze ouder zijn.
    ** Hiermee bedoel ik Elven, Halflingen, Magiër / Heks of een Mens. Denk er wel aan dat de Rueri - die nu de macht hebben - de meeste magie gebruikers al opgesloten hebben, dus ik wil niet dat straks iedereen een wezen is.
    *** Het is wel begrijpelijk wat ik hiermee bedoel - familie, (verloren) liefdes, vijanden, jeugdvrienden. . . Verzin maar wat! Ik lees het echter wel na, en als ik het ergens niet mee eens ben, vermeld ik dat.

    Rules ||
    • Leeftijd moet ouder dan 22 zijn.
    • Schelden en 16+ mag, maar ruzie in OOC wil ik in het topic niet hebben. Ik wil erbij helpen om het op te lossen, alleen moeten beiden ervoor open staan.
    • Er is een minimum van 300 woorden. Ik wil liever geen one-liners.
    • Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, respecteer elkaar en sluit eenieder niet buiten.
    • Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet dat van een ander! Tenzij je hier vanzelfsprekend toestemming voor hebt gekregen.
    • No Gary-Stu’s and Mary Sue’s.
    • OOC graag tussen haakjes: () [] {}.
    • Melden als je nieuwe username hebt. Daarbij maak ik alleen nieuwe topics aan.
    • Je mag drie persona’s, alleen wel gevarieerd en niet allemaal vrouwen. Dat geldt voor iedereen en ik maak geen uitzonderingen. Oefening baart kunst, laten we het zo maar zeggen.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.

    Tacia -
    Ze leven hier hoofdzakelijk in vrede, en proberen zich dan ook af te sluiten van de rest. Dit betekent echter niet dat ze het met de Rueri eens zijn, ze willen simpelweg geen oorlog meer starten. De Elfen, want die leven hier in het bijzonder, hebben grote boomhutten gemaakt waar ze in wonen. Echter, er zijn eveneens wezens die zich in de bergen hebben teruggetrokken, welke vlakbij zijn. Tacia bestaan dan ook grotendeels uit bergen, met ondergrondse gangen die een netwerk vormen. Er leven hier gevaarlijke dieren, die een persoon zo aanvallen wanneer je niet uitkijkt. Ze zorgen voor fruit, potten en hebben prachtige edelstenen in het diepste van de aardebergen.
    Azoskad -
    Het land bestaat voornamelijk uit zand en dat in combinatie met de altijd warme zon die er schijnt, laat planten en bomen verdorren. Waterplassen die er eens waren staan kurkdroog en enkel dieren die dit klimaat aankunnen lopen er nog. Alleen de mensen die hier geboren en getogen zijn, zijn eraan gewend - maar wanneer iemand een gok wil wagen, zorg vooral dat je genoeg water bij je hebt. Het is letterlijk een grote zandbak. Hier resideren voornamelijk zandelfen, maar het is een klein volk en de Rueri die hedendaags regeert, willen ze omverwerpen. Er zijn twee groepen ontstaan: de verraders, die bij de Rueri horen, en de rebellen - die plannen hebben gemaakt om te vertrekken en bondgenoten te zoeken.
    Aelley -
    In tegenstelling tot de andere landen heb je hier een arena waar mensen voor het amusement (en soms voor een prijs) tegen elkaar vechten. Er zijn veel stenen straten als zowel zandpaden waar de handelaren gebruik van maken. Hier komen vooral de mensen vandaan, die een specialiteit in gevechtskunsten hebben ontwikkeld, gezien ze geen magische kracht hebben. De populatie tegenwoordig is gegroeid - doordat de Rueri zowat elk land heeft overgenomen en er kampen heeft gevestigd. Ze exporteren gereedschap, wapens en dierenvellen.
    Sotan -
    Zowat niemand durft zich hiernaartoe te begeven, want dat betekent dat ze eerst door het Zwarte Woud moeten begeven - waar zich allerlei duistere wezens huizen. Ironisch gezien, staat aan het rand van dit woud wel een herberg voor reizigers: "the Weeping Witch". Wanneer je genoeg moed hebt getoond, merk je dat - ondanks de kille, macabere sfeer die zich hier vestigt. . . het gezellig kan zijn - op een rustige manier. Misschien durf je zelfs naar één van hun waarzeggers te gaan. Desalniettemin is het niet handig snel iemand te vertrouwen die hier vandaan komt, slinksheid is toch één van de karaktereigenschappen die in hen blijft. Hier komen vooral de Magiërs als zowel Heksen vandaan, waar er niet veel meer van over zijn, en het land exporteert vooral geneesmiddelen.
    Faerlyn -
    Het is een klein land, wat voornamelijk uit water bestaat - rivieren, meren en liggende aan de Grote Zee - waardoor er eveneens niet veel bevolking is. Toch, ondanks de weinige mensen, is het een bruisende bevolking welke zich graag inzet voor gerechtigheid. De merenhelft van de populatie bestaat uit Half Elves met de affiniteit voor watermagie, maar daarnaast bestaan er nog enkele Elven. Er bestaat een rumoer dat er vlakbij Meerminnen in de zee wonen, maar tot nu toe heeft zowat niemand er één gezien. Faerlyn beschikt over weinig boeken en kruiden, maar exporteren vis, zout en verf.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 14:21 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Alle Elven zijn sowieso al zichtbaar voor de mens, dus dat glamour is niet nodig. Hoe ik aarde-elven zie, is met puntige oren, een lichtgetinte huid en groene (of in elk geval een aardekleur) vleugels. Niet alle Elven hebben dat, overigens. Maar, als je dit wil verbergen, denk ik wel dat er een soort spreuk is die dat doet. Dan moet je personage eigenlijk wel naar het 'hoofd' van de aarde-elven hiervoor gaan.


    Nee oke, dan weet ik dat. Het is ook niet dat ze het wil verbergen, meer voor mij zodat ik het verschil weet en niet nu al meteen er vanuit ga dat jou elven - om het zo even te zeggen - hetzelfde zijn als de Fae waar ik bekend mee ben.

    Kan ik trouwens wat langer de tijd krijgen voor het invullen van mijn rol? Ik heb wel al wat in mijn Word staan, maar heb nog niet veel tijd gehad het af te maken. Dat hoop ik uiterlijk voor vrijdag te hebben.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Kom je aan de 300 woorden?


    Jaa makkelijk. 300 woorden is makkelijk te doen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hmm. Ik heb besloten dat ik meedoe. Ik twijfel wel of ik een kwaadaardige Rueri of een neutraal mens wil. :'D


    help

    Tolkien schreef:
    Hmm. Ik heb besloten dat ik meedoe. Ik twijfel wel of ik een kwaadaardige Rueri of een neutraal mens wil. :'D

    Marthel ;D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zou je misschien nog een wat uitgebreidere uitleg willen geven over de (zand)elven? Wat doen ze precies, wat zijn hun krachten, hoe zien ze er uit, etc.?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    (...)
    Marthel ;D


    Melissel. What should I take?


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Melissel. What should I take?

    Meh, ik weet niet. Ik mag jouw personages altijd heel erg, wat ze ook doen of zijn :p
    What should I take? I don't know yet either?
    Misschien is een praattopic een idee ;3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    (...)
    What should I take? I don't know yet either?
    Misschien is een praattopic een idee ;3

    Momenteel ben ik op mobiel, dus - wanneer er meerderen een praattopic willen - maak ik het aan en leg uit hoe de wezens eruitzien/ wat hun krachten zijn, etc.
    Het is overigens wel handig om een soort te kiezen, want dat weet ik wat de balans is tussen alles. Je mag wel nog wat anders kiezen, maar weet het in elk geval zeker.

    @ Tolkien; Leuk dat je meedoet! De Rueri zijn altijd wel handig om meer te hebben, maar het is jouw keuze.

    @ Caelia: Dat mag je, ik houd rekening met bepaalde zaken -- als je het maar zegt, zodat ik ervan weet. :]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik had alvast wat aangemaakt, ik hoop dat het zo de goede kant op gaat, anders verander ik het wel.
    Staat op pagina 4


    Vampire + Servant = Servamp

    Rueri it is then. ;D

    Ik probeer straks een beginnetje te maken.


    help

    Ik zat te denken om een vrouw te maken die neutraal is, maar die ook iedereen die het nodig heeft te hulp schiet, dus ook de Rueri en de rebellen. Zeg maar een kleermaakster met veel connecties ed, maar ik wou even toestemming hebben daarvoor (: (of niet natuurlijk, haha)
    En ik weet nog niet wat ik met die man ga doen, ik denk dat ik kijk wat er straks nog nodig is voor personage. Is er trouwens iemand die een connectie wil hebben met mijn dude? Het wordt de eerste keer dat ik een mannelijk personage ga hebben en dan is een connectie wel leuk/makkelijker (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Doe mij maar een rebel, dan (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lazulis schreef:
    Ik had alvast wat aangemaakt, ik hoop dat het zo de goede kant op gaat, anders verander ik het wel.
    Staat op pagina 4

    Gelezen -- de rol is prima op een paar kleine puntjes na.
    Bij specialiteit bedoel ik vooral in wat voor magie hij zich heeft ontwikkeld: Je hebt zwarte machten, je kunt necromantie beoefenen, en de vier elementen. Dit allemaal in mate natuurlijk, gezien het geen overpowered iemand moet worden.
    Bij het punt "relaties" bedoel ik of jouw personage al een verbinding heeft met een ander iemand [user].
    En, zou je het karakter wat verder willen uitbreiden? Voor de rest vind ik je personage heel gaaf. :]


    Skull schreef:
    Doe mij maar een rebel, dan (:

    Zandelf, rebel of een ander soort?

    @ Bastille: Daar krijg je toestemming voor, dat zorgt ook voor meer drama haha. Ik wil mijn vrouw op zich wel een connectie met die van jou laten hebben, maar het ligt eraan wat voor personage hij wordt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Zandelf, rebel of een ander soort?

    @ Bastille: Daar krijg je toestemming voor, dat zorgt ook voor meer drama haha. Ik wil mijn vrouw op zich wel een connectie met die van jou laten hebben, maar het ligt eraan wat voor personage hij wordt.

    Zandelf, halfling, rebel (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Kan ik hier nog aan mee doen? :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]